Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح علمی

با تفاوت کلاس های پروازی آشنا شوید

سفر به ترکیه یکی از هیجان انگیزترین سفر می باشد.

در این میان تور آنتالیا یکی از محبوبترین تورهای دنیا، سالانه افراد بسیار زیادی برای تفریح به این منطقه می آیند تا بتوانند از امکانات رفاهی آن بهرمند شوند و از جاذبه ها و مکان های دیدنی آن لذت ببرند.یکی از دغدغه های بسیاری از مسافران در هنگام خرید و تهیه بلیط هواپیما می باشد.

بلیط های هواپیما دارای سه کلاس مختلف هستندکه شما باید بر اساس نیاز، نوع سفر و هزینه ای که می توانید برای بلیط خود پرداخت کنید هر کدام از این کلاس ها را که می خواهید انتخاب کنید. دانستن این نکات در سفر می تواند هزینه های شما را کاهش دهد . یا براساس نیاز و خواسته های خود از دیگر امکانات آن ها استفاده کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

حتما تاکنون نام بلیط های فرست کلاس را شنیده اید؟ این بلیط ها بهترین نوع از بلیط های هواپیما هستند که امکانات بسیار بسیار مناسبی برای مسافران تدارک می بینند اما این فقط کلاس از بلیط هواپیما است، بلیط های هواپیما دو کلاس اقتصادی و تجاری دو کلاس دیگر هستند.

در این بخش از اطلاعات سفر سعی شده است به طور مختصر، کامل و مفید با کلاس های پرواز هواپیما آشنا شوید تا خرید بلیط هواپیما خود را به راحتی انجام دهید.

 

First Class Category/ فرست کلاس

اگر قصد سفری لاکچری دارید که می توانید پول زیادی برای این سفر هزینه کنید و مدت هاست برای این سفر برنامه ریزی کرده اید بهترین گزینه برای شما تهیه بلیط فرست کلاس است. این کلاس مناسب برای کسانی است که به مسائلی همچون راحتی در زمانی که در هواپیما هستند، سرگرم شدن در این زمان، استفاده از غذای مناسب و دسترسی به امکاناتی که در طول سفر به آن نیاز می شود، است.

اگر چه این بلیط از گران ترین بلیط ها محسوب می شود اما صندلی های کلاس فرست کلاس بسیار راحت و تک نفره است. از ویژگی های این قسمت می توان به مبله بودن، فضای اتاقک مانند و خصوصی، تلویزیون خصوصی با ریموت کنترل، لپ تاپ، سرویس اینترنت ماهواره ای، صندلی های اتوماتیک با قابلیت تنظیم زیر پا، پشت و پشتی سر به حالت یک بالش انعطاف پذیر و سرویس بهداشتی جداگانه اشاره کرد.

 

هواپیما
کلاس تجاری

Business Class Category/ کلاس تجاری

کلاس تجاری پشت سر فرست کلاس و از نظر کیفیت هم در درجه بعد از آن قرار دارد، طبیعتا این نوع بلیط قیمت کمتری نسبت به نوع اول دارد اما می توان با اطمینان گفت استاندارد های بسیار خوبی در صندلی های آن رعایت شده و شما قطعا از کلاس تجاری هم راضی خواهید بود. اگر سفر شما کاری باشد یا هزینه کمتری برای خرید بلیط در اختیار داشته باشید این نوع کلاس برای شما بسیار مناسب است، اگر چه صندلی های تجاری به راحتی قرست کلاس نیست اما آنها راحت، مبله ، اتوماتیک و جا دار هستند و شما را در طول سفر راضی نگه می دارند.

 

بلیط هواپیما
کلاس اقتصادی

Economy Class Category/ کلاس اقتصادی

سومین کلاس بلیط های هواپیما کلاس اقتصادی است، کلاس اقتصادی برای کسانی مناسب است که نمی خواهند برای سفر خود هزینه زیادی پرداخت کنند و برایشان فرقی ندارد در طول سفر با هواپیما در اتاقک های خصوصی و مبله با امکانات سرگرم کننده قرار داشته باشند. یا اینکه مسیر کوتاهی را سفر می کنند و مدت زمانی که در هواپیما هستند زیاد نیست. وسیله سرگرمی مسافران در این کلاس، روزنامه است و امکانات دو کلاس قبلی را ندارد.

در پایان باید گفت شما می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و ضمن تهیه بلیط هواپیمای خود، قیمت های را بررسی کنید به راحتی رزرو هتل خود را انجام داده و سفری راحت را تجربه کنید، زیرا این کار باعث می شود تا در زمان سفر، تنها از دیدن و جاذبه ها لذت ببرید و آرامش بیشتری را داشته باشید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle