Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

باکیفیت ترین تشک و کالای خواب ایرانی را کدام برند تولید میکند ؟

برند ویستر باکیفیت ترین تشک ، بالش و کالای خواب را با براساس استاندارد های روز دنیا و با قیمت بسیار مناسب تولید میکند.

 

امروز خرید از برند های معتبر و خوشنام داخلی که محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های جدید و بهترین مواد اولیه ارائه میدهند در بخش قابل توجهی از جامعه به موضوعی عادی تبدیل شده است. درواقع برند های داخلی که توانسته اند محصولات خود را با کیفیتی در حد رقبات با کالاهای خارجی ارائه کنند، بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته اند. زیرا مردم قبل از اینکه بخواهند فقط بصورت ذهنی از محصولات داخلی حمایت کنند، به فکر خرید کالا هایی هستند که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشند و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را نیز ارائه دهند.

یکی از شرکت های داخلی که در جذب مخاطبان بسیار موفق بوده است و در حوزه کالای خواب محبوبیت بسیاری در ایران پیدا کرده است برند ویستر است.

کالا های این مجموعه که بصورت کامل با برندهای خارجی رقابت میکند در فروشگاه های سراسر کشور جزو پرفروش ترین محصولات است که بدلیل ارائه باکیفیت ترین محصول، با قیمتی بسیار مناسب تر از برندهای خارجی است.

از مهمترین محصولات این مجموعه میتوانیم به انواع تشک، لحاف، بالش، ملحفه، باکس (تختخواب) و بالاسری (تاج) اشاره کنیم.

شرکت ویستر با توان تولید بالای خود، انقلابی در صنعت تولید تشک ایران محسوب می شود. استفاده از جدید ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی بروز جهان در مجموعه تولیدی ویستر، راحتی غیر قابل توصیفی را بر بالین شما می آورد.

تشک و بالش

مفتول های اسپانیایی که بهترین نوع مفتول در جهان است در خط تولید توانمند ما به فنر های ٢ تا ٨ لایه تبدیل می گردند که باعث راحتی و استحکام منحصر به فردی در تشک های ویستر می شوند. اسکلت مستحکم تشک های ما با لطافت الیاف کم تعرق و پارچه های ٧٠% کتان وارداتی در هم آمیخته می شود تا همه جوانب یک تشک با کیفیت برای خوابی شیرین تر فراهم گردند.

تشک های ویستر در 11 مدل به بازار عرضه می شوند که به فرا خور مدل تشک از بهترین نوع Pocket Spring, Memory Foam, Fiber Ball پارچه های عطری غیر حساسیت زا و پارچه های دارای کپسول هوا استفاده می شود. در خط تولید ویستر به منظور ارتقای استاندارد های بهداشتی، کارگران کمترین تماس را با محصول دارند، بویژه تولید بالش های این برند بدون بکار بردن دست و بصورت تمام اتوماتیک صورت می پذیرد.

برند ویستر که از سال ۸۵ در عرصه تولید کالاهای طبی و تشک فعالیت دارد، با ظرفیت تولید بالغ بر ١٢٠٠ تخته تشک، ٢٠٠٠ عدد بالش، ١٥٠٠ عدد ملحفه و ٢٠٠٠ عدد لحاف در هر شیفت کاری، فعالیت های خود را تحت محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی ادامه میدهد.

ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان از اهداف اساسی این شرکت است و در راستای تحقق آن موفق به اخذ نشان استاندارد ملی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شده است.

تشک های ویستر در مدل های مختلف در تطابق با نیاز مصرف کنندگان به بازار عرضه می شوند و در ساختار آن ها به فراخور مدل تشک از بهترین نوع فنرها، پارچه های عطری غیر حساسیت زا و منافذ عبور هوا استفاده می شود. در واقع مواد اولیه مورد استفاده در محصولات ویستر از جمله اسفنج هوشمند، الیاف توپی و پارچه مطابق با استاندارد و قابل مقایسه با مواد مصرفی صنعت نساجی روز دنیا می باشد.

استفاده از جدیدترین و با کیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی روز جهان در ویستر، باعث محبوبیت این مجموعه در صنعت تشک و کالای خواب کشور شده است.

 

دکوراسیون داخلی

شرکت تولیدی و صنعتی ویستر در کنار فعالیت های خود در حوزه کالای خواب مبادرت به انجام پروژه هایی در زمینه دکوراسیون داخلی (تزئینات داخلی) می نماید که در این بخش نیز این مجموعه طرفداران بسیاری دارد.

 

مقالات علمی مرتبط

وب سایت ویستر اکنون علاوه بر ارائه محصولات و خدمات این مجموعه بدلیل انتشار مطالب خواندنی مفید و مقالات علمی در رابطه با مسائل مرتبط با کالا های خواب مانند راهنمای خرید و نکات موثر در سلامتی هنگام خواب ، بسیار پربازدید شده است.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از ویژگی های برند ویستر ارائه بهترین خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش است و سیستم پاسخگوی آنلاین در وب‌سایت این شرکت نیز از دیگر تعهدات آن نسبت به مصرف کنندگان هستند.

همچنین گستردگی فروش محصولات شرکت ویستر در سرتاسر ایران توسط نیرو های مجرب و کارآمد باعث رونق صنعت کالای خواب گردیده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات این برند به سایت vistar-co.com مراجعه کنید و با برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 02166323232 تماس بگیرید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle