Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

بالکن اروپا؛ مقصد محبوب گردشگران ایرانی برای نوروز

هرچند که در دو – سه سال اخیر ترکیه به مقصد گردشگران ایرانی در نوروز تبدیل شده است، اما برای بسیاری از مسافران نیز سفر به ترکیه تکراری شده است. یکی از مکان‌های جذاب برای گردشگری، می‌تواند سواحل زیبای دریای سیاه باشد؛

شما می‌توانید با خرید تور لحظه آخری گرجستان از زیبایی های سواحل آن لذت ببرید.

اگر هیچ تصویری از گرجستان در ذهن خود ندارید، بهتر است بدانید که گرجستان ترکیبی از بهترین تجربه‌های گردشگری را برای شما خلق می‌کند. با سفر به این کشور رویایی، با مردم صمیمی و خوش قلب، روستاهای زیبا، بازارهای سنتی و سواحل جذاب باتومی (دریای سیاه) روبرو می‌شوید.

می‌توانید با ورود به سایت کی ‌سفر به آدرس  www.keysafar.com تور گرجستان را با قیمت بسیار مناسب بخرید.

یکی از دلایلی که باعث جذب گردشگران به این کشور شده، وجود آثار تاریخی و طبیعت زیبای آن است. به لحاظ موقعیتی، گرجستان هم در اروپا و هم در آسیا قرار دارد و به دلیل زیبایی خاص این منطقه، مردم گرجستان خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می‌کنند؛ چرا که معتقدند بالکن، جذاب‌ترین و زیبا‌ترین بخش برای دیدن مناظر است.

از دیگر دلایلی که باعث رشد سفر گردشگران ایرانی در چند ماه اخیر به گرجستان شده، می توان به لغو صدور ویزا برای گردشگران ایرانی و افزایش پروازهای مستقیم به این کشور اشاره کرد.

کی سفر یکی از بهترین سایت‌های خدمات گردشگری است که تورهای گرجستان و سراسر دنیا را با قیمت و کیفیت خوب ارائه می‌کند و همه‌ی توان خود را به کار می‌گیرد تا مسافران با آرامش خاطر سفر کنند.

شما می‌توانید با خرید تور لحظه آخری گرجستان از کی سفر از بهترین خدمات و برنامه‌ریزی که برای یک سفر دلچسب و به‌یادماندنی لازم است، بهره مند شوید و یک سفر خوب نوروزی را برای خود و خانواده‌اتان بسازید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle