Categories
اخبار رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها سئو مقالات رپورتاژ آگهی ویرلن

چرا برندها از کمپین‌های ویرلن برای بازاریابی محتوا و سئو استفاده میکنند ؟

طی 2 سال گذشته محبوب ترین استارت آپ‌ها و برندها از کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن برای دستیابی به رتبه اول گوگل و موفقیت در بازاریابی محتوا و برندینگ استفاده کردند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید، موفق شده است تا پایان سال 96 بیش از 5000 خبر بصورت رپورتاژ برای برند ها و استارت آپ‌ها در معتبر ترین و پربازدید ترین سایت های خبری ایران منتشر کند.

رپورتاژ آگهی ، دیجیتال پی‌آر یا محتوای حمایت شده درواقع یک خبر یا مقاله است که به سفارش برندها و استارت‌آپ ها تهیه میشود و توسط ویرلن در سایت‌های پربازدید منتشر میشود.

محتوای خبری که توسط شرکت ویرلن تهیه و منتشر میشود شامل ویژگی‌های منحصر به فردی است و به همین دلیل امروز میان مدیران شرکت های معتبر و سئو کاران محبوبیت بالایی پیدا کرده است که مهمترین مزیت آن را میتوانیم تاثیر گذاری بسیار عالی برای سئو بدایم. بنابراین عجیب نیست که رتبه وب سایت تمامی مشتریان ویرلن بهبود قابل توجهی در نتایج گوگل داشته است و حالا هر سئو کاری که میخواهد در کلمات کلیدی خاصی به رتبه اول جستجوی گوگل برسد همکاری با ویرلن را جزو برنامه های اصلی خود قرار میدهد.

برخی از مهمترین ویژگی‌های خدمات ویرلن ؛

  1. تولید محتوای رپورتاژ براساس جدید ترین استاندارد های بازاریابی محتوا و سئو
  2. هایپر لینک مهمترین کلمات کلیدی و لینک فالو به سایت تبلیغ دهنده
  3. طراحی تصاویر گرافیکی برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا
  4. انتشار رپورتاژ در صفحه نخست 100 سایت خبری پربازدید در زمینه های اجتماعی و سیاسی ، فناوری و آی‌تی ، اقتصادی و تجاری ، گردشگری و تفریحی ، خودرو ، لایف استایل و سرگرمی ، پزشکی و سلامتی ، ورزشی و …
  5. ارائه کمپینهای اختصاصی و منحصر به هر برند، با امکان انتشار رپورتاژ در هر سایت با محتوای مخصوص در تاریخ مشخص با زمانبندی منظم.

 

اما یکی از نکات قابل توجه، مشاوره ارزشمندی است که عباس فلسفین ، مدیریت شرکت ویرلن بصورت رایگان به مشتریان خود ارائه میدهد.

مشاوره ای که در نتیجه تجربه 10 سال فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت و بخصوص انتشار هزاران رپورتاژ برای معروف ترین برند هاست و این در دستیابی به بهترین نتیجه، کمک بزرگی برای کارآفرینان و استارت‌آپ ها خواهد بود.

امروز تیم حرفه ای ویرلن با آرزوی موفقیت شرکت‌های خصوصی و استارت آپهای جدید و با تلاش شبانه روزی  به مدیران کسب و کار ها کمک میکند تا در مسیر بازاریابی اینترنتی و برندسازی موفق تر باشند .

همچنین با کمک برند های پرطرفدار از سایت‌های خبری حمایت میکند.

 

منبع : عصرایران

 

سئو

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle