Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری اقتصادی ریپورتاژ آگهی صنعت مقالات رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی بهترین روش بازاریابی آنلاین و سئو برای صنایع خودرو

ویرلن انتشار رپورتاژ اگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان بهترین تکنیک سئو سایت و تبلیغات اینترنتی معرفی کرد.

بسیاری از افراد به دنبال خرید خودرو هستند و بسیاری دیگر نیز حتی اگر تصمیمی برای خرید نداشته باشند، تمایل دارند آخرین اخبار مربوط به قیمت خودرو وهمچنین ویژگی های خودرو های جدید را در سایت های خبری دنبال كنند.

امروز تمامی افرادی كه می خواهند برای خرید خودرو اقدام كنند، نیاز به اطلاعات جامع در مورد ویژگی های خودرو مورد نظرشان دارند تا با مقایسه ویژگی ها و قیمت خودرو های مختلف بتوانند بهترین خودرو را انتخاب کنند ، که سایت های خبری و مجله های آنلاین خودرو نقش پررنگی را در ارائه این اطلاعات جامع برعهده دارد.

از طرفی همانطور که میدانید برای همه برند ها ركن اصلی دیده شدن، تبلیغات است. بزرگ ترین شركت های خودروسازی دنیا هم یكی از رازهای موفقیت خود را تبلیغات و به ویژه تبلیغات اینترنتی می دانند. شركت هایی مانند بنز، تویوتا ، هیوندای و … سالانه هزینه های قابل توجهی را صرف تبلیغات اینترنتی می كنند.

حال اگر شما بخواهید محصولات برندتان را در قالب یك بنر ساده طراحی كرده و در سایت ها تبلیغ كنید، اگرچه موثر است اما به تنهایی كافی نیست.

مسلما صرف اینكه مردم بدانند كه خودروهایی مانند اِم‌وی‌اِم X22 و بورگوارد BX5 در بازار وجود دارند كافی نیست؛ آنها به اطلاعات دقیق تری نیاز دارند تا بتوانند برای خرید اقناع شوند. مثلا ممكن است بخواهند بدانند كه مكانیزم عملكرد سیستم ترمز خودروی اِم‌وی‌اِم X22 چگونه است و یا مثلا خودروی بورگوارد BX5چند سیلندر دارد و قدرت آن در سربالایی ها تا چه میزان است.

ارائه اطلاعات كافی و دقیق درباره محصولات و خدمات ، موثرترین راهی است كه مردم را به خرید  ترغیب می كند.

جستجو در اینترنت نیز اولین راهی است كه به ذهن هر فردی می رسد تا بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت جزیی و دقیق درباره خودروها كسب كند.

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار تبلیغاتی

اکنون برندهای بزرگ و استارت آپ های جدید در صنایع خودرو از رپورتاژ اگهی به عنوان راهکار جدید و بسیار موثر برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده میکنند .

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری در واقع یک خبر تبلیغاتی سفارشی است که برای معرفی خدمات و محصولات برندها در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

مزایای رپورتاژ آگهی برای صنایع خودرو

شرکت های خودروساز و وارد کنندگان خودرو از رپورتاژ آگهی استفاده های زیادی میکنند . به عنوان مثال اطلاع رسانی برای ورود یک ماشین جدید به بازار و یا تبلیغات برای فروش ویژه خودرو در یک جشنواره خاص .

همچنین برندهای حوزه خودرو ، قبل و بعد از ورود اتوموبیل های جدید از رپورتاژ آگهی برای معرفی ویژگی های آن خودرو استفاده میکنند . بصورتی که ویژگی های متمایز خودرو ها را در قالب یک خبر یا مقاله در خبرگزاری های پربازدید و سایت های خبری حوزه خوردو منتشر میکنند تا مردم از آن اطلاع پیدا کنند و این در افزایش فروش آن خودرو بسیار موثر است .

تیتر رپورتاژ آگهی مانند سایر اخبار در صفحه اول سایت های خبری منتشر میشود و کاربران بسیاری این مطالب را میخوانند . همچنین در محتوای رپورتاژ بصورت کامل و در چندین پاراگراف خدمات و محصولات برندها معرفی میشود .

رپورتاژ آگهی موثر ترین تکنیک برای سئو سایت برند های خودرو

رپورتاژ آگهی از آنجا برای محصولات مرتبط با خودرو ضروری است كه عمده فرآیند تصمیم گیری برای خرید و انتخاب این دسته از محصولات در دنیای اینترنت انجام می شود و اینكه سایت شما تا چه حد بتواند در نتیجه جستجوی كاربران در صدر نتایج گوگل قرار داشته باشد، بستگی به این دارد كه تا چه حد برای سئو سایت خود کار کرده باشید.

همچنین شرکت ها و وبسایت هایی بسیاری در سایر بخش های صنایع خودرو فعال هستند ، شامل شرکت های فعال در قطعات خودرو ، یا سایت های بانک اطلاعات خودرو و یا سایت های خرید و فروش خوردو که رپورتاژ آگهی برای بازاریابی و توسعه تمامی این کسب و کار ها بسیار موثر است .

وب سایت برند های بزرگ و استارت آپ های جدید باید در کلمات کلیدی پرجستجو مانند نام خودرو ها در رتبه اول جستجوی گوگل قرار بگیرند و برای حضور در رتبه اول جستجوی گوگل باید سایت خود را سئو( SEO ) کنند .

اما دلیل تاثیر گذاری رپرتاژ بر سئو و رتبه گوگل چیست ؟

  • در متن رپورتاژ آگهی چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود .
  • رپورتاژ آگهی پس از انتشار در صفحه اول سایت های خبری ، آرشیو میشود .
  • رنک و اعتبار ( اتوریتی ) خبرگزای ها و سایت های خبری پربازدید در گوگل بسیار بالاست.

اینها مزایای منحصر به فرد رپورتاژ آگهی است که بصورت کامل الگوریتم های جدید گوگل را پوشش میدهد و بسرعت باعث بهبود رتبه سایت تبلیغ دهنده در نتایج جستجوی گوگل میشود.

امروز متخصصان سئو در تمام دنیا و ایران از رپورتاژ آگهی ( Digital PR ) به عنوان بهترین تکنیک برای دستیابی به رتبه اول گوگل استفاده میکنند .

همچنین رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری معتبر در حقیقت روشی اثرگذار برای برندسازی شرکت شماست. این روش خصوصا برای شركت های مرتبط با صنایع خودرویی اهمیت بیشتری دارد؛ چرا كه می تواند از این طریق به مخاطبان اطلاعات جامع و دقیقی درباره یك محصولات جدید ارائه كند.

اهمیت انتشار رپورتاژ بصورت کمپین

یکی از نکات قابل توجه برای تاثیر گذاری بیشتر رپوتاژ از نظر تبلیغات این است که بصورت کمپین در سایت های خبری متعددی منتشر شود تا مخاطبان بیشتری از آن خبردار شوند .

از نظر سئو نیز دریافت بک لینک بیشتر در قالب رپورتاژ ،از سایت های متعدد تاثیر گذاری آن را چند برابر میکند .

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید

شرکت تبلیغاتی ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایت های خبری حوزه خودرو مورد اعتماد برند های برتر است .

تولید محتوای رپورتاژ بر اساس اصول خبرنگاری ، برندینگ و استاندارد های سئو و انتشار آن در برترین سایت های خبری ایران جزو ویژگی های محبوب شرکت ویرلن است .

هچنین ویرلن از طریق ارائه‌ خدمات در زمینه‌ تولید محتوا و انتشار رپورتاژ آگهی به كاربران كمك می كند تا درباره‌ ویژگی های متمایز برند های معتبر ، بیشتر بدانند و بتوانند در یك فرآیند منطقی، خود قانع شوند تا از محصولات و خدمات آن برند استفاده كنند.

برای خرید رپورتاژ و آشنایی بیشتر با مزایای رپورتاژ برای سئو سایت و برندینگ به وب سایت ویرلن ( www.virlan.co ) مراجعه کنید . در این وب سایت مقالات آموزشی مفیدی وجود دارد که میتواند در سئو سایت و تبلیغات اینترنتی برای شما مفید باشد .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle