Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها

چگونه ایزوگامی با کیفیت تهیه کنیم؟

این روزها با نزدیک شدن به پایان تابستان شاهد افزایش تقاضا در بازار عایق رطوبتی یا همان ایزوگام هستیم؛ معمولا این داغ شدن بازار همراه می‌شود با افزایش قیمت. رویه‌ای که معمولا هر سال با آن مواجه هستیم.

در یادداشت استارتاپ ایزولیا می خوانیم: برای اینکه مشتری نهایی ایزوگام، بتواند به شکلی مطمئن  روند خرید ایزوگام را انجام بدهد، راه‌کارهایی وجود دارد.

اولین موضوعی که در این بازار توجه را به خود جلب می‌کند، انبوهی از اسامی تجاری مشابه است. در بازار، نام‌هایی با پسوند و پیشوندهای مختلف، به چشم می‌خورند که این موضوع انتخاب بین این محصولات را سخت می‌کند.

همچنین تنوع قیمتی، موضوع دیگری است که توجهمان را به خود جلب کرده است. گرچه وقتی با خود پیمانکاران نصب هم صحبت می‌کنیم، می‌گویند که محصولاخرید ایزوگامخرید ایزوگامت ارزان را تضمین نمی‌کنند. نهایتا قیمتی بین 8 تا 15 هزار تومان، قیمتی است که برای ارائه محصول و نصب مطمئن به ما می‌دهند.

در ادامه به چالش اصلی برای مشتری نهایی می رسیم؛ “ضمانت نامه”. پس از کمی تحقیق متوجه می‌شویم که ضمانت‌نامه‌هایی که عموما در بازار ارائه می‌شود و عنوان ضمانت‌نامه 10 ساله به آن اطلاق می‌شود نهایتا 3 سال اعتبار واقعی دارد و پس از آن هزینه ها از مشتری اخذ می شود. بیمه‌هایی هم که همراه این محصولات ارائه می‌شود ظاهرا مبالغ بسیار جزئی را متعهد می‌شود.

ایزوگام

برند و استارت آپ ایزولیا متعلق به شرکت مواد ویژه لیا (سهامی عام) است؛ ایزولیا علاوه بر تولید ایزوگام، نصب ایزوگام در تهران (و به زودی در شهرستان‌های دیگر) را خود به عهده گرفته است تا به همراه ضمانت 10 ساله‌ای که خود شرکت (و نه نماینده شرکت) ارائه می‌دهد، خیال مصرف کننده نهایی را از کیفیت مطلوب محصول و نصب آن راحت کند.

بنابر اعلام ایزولیا، این برند با مشتری‌مداری و ارائه خدماتی شفاف و به واسطه تکیه بر نام شرکتی قدیمی در این صنعت، می‌کوشد جای خود را به سرعت در بین برندهای متعدد این بازار باز کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر می توانید به سایت izolia.com مراجعه کنند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle