Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی

چگونه از ایرلاین های خارجی ارزان و بدون واسطه خرید کنیم؟

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از جمله کارهایی است که چندسالی است اینترنتی شده؛ بدون اینکه نیاز باشد از خانه یا محل کار خود خارج شویم بلیط هواپیما می‌خریم و هتل‌مان را رزرو می‌کنیم.

حال در این بازار شلوغ خرید و فروش اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل باید ببینیم چطور بهترین قیمت‌ها را برای خرید پیدا کنیم. ساده بگوییم باید به دنبال راهی برای خرید بدون واسطه بلیط باشیم. می‌دانید خرید مستقیم و بدون واسطه به ما کمک می‌کند تا با قیمت ارزان‌تر بلیط مورد نظرمان را بخریم و پولی را که باید به واسطه‌ها پرداخت می‌کردیم در جیب‌مان بگذاریم.

فلای تودی سامانه جامع خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل خارجی و خرید بیمه مسافرتی به صورت آنلاین است؛

سایتی که با تجربه چندین ساله از حضور در عرصه سفر و گردشگری داخلی و خارجی، اکنون وارد حوزه آنلاین شده تا کارهای مرتبط با سفر و گردشگری را راحت‌تر راه بیندازد. عرضه همه نوع بلیط، در کنار هم، مزیتی است که فلای تودی برای مشتریان به همراه دارد؛ یعنی در کنار فروش بلیط خارجی، با داشتن بلیط‌های داخلی کشورهای خارجی، شما را از مراجعه به آژانس‌های مسافرتی در آن کشورها بی‌نیاز می‌کند و می‌توانید به‌راحتی با کارت شتاب، خرید کنید. فلای تودی عرضه‌کننده بلیط قطارهای داخلی کشورهای خارجی نیز هست؛ مزیتی که به شما کمک می‌کند سفری کم‌هزینه‌تر داشته باشید و بیشتر لذت ببرید.

قیمت ارزان و خرید بدون واسطه بلیط هواپیما و رزرو هتل

اولین چیزی که مشتریان را به سوی فلای تودی می‌کشاند قیمت ارزان‌تر در مقایسه با وبسایت‌های مشابه است. وقتی صحبت از بلیط هواپیما می‌شود اوضاع فرق می‌کند؛ قیمت ارزان‌تر برای بلیط‌های مشابه هواپیما و یا هتل‌های خارجی تنها در فلای تودی دیده می‌شود و البته عجیب هم نیست. حذف واسطه‌ها همیشه به کم کردن قیمت کمک می‌کند و فلای تودی به لطف تجربه‌اش، به خوبی توانسته از این مزیت رقابتی بهره گیرد. ارتباط مستقیم و بدون واسطه با ارائه‌دهندگان اصلی باعث شده تا قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی در فلای تودی به میزان قابل توجهی کمتر از رقبا باشد. از همه مهتر همه نوع خریدی حتی خرید بلیط داخلی کشورهای خارجی با کارت شتاب، آسودگی خاطر مسافران را همراه داشته است.

شاید این موضوع در مورد بلیط‌های داخلی به دلیل قیمت کمتر، چندان محسوس نباشد اما وقتی به بلیط خارجی و رزرو هتل خارجی می‌رسیم تفاوت قیمت‌ها در مقایسه با وبسایت‌های مشابه کاملا حس می‌شود.

نکته مهم دیگر در ارزان‌تر بودن قیمت در فلای تودی انتخاب ایرلاین است. ایرلاین‌های ارزان قیمت (LCC) همه جای دنیا پرطرفدارند و به همین خاطر در فلای تودی هم امکان انتخاب از میان 250 ایرلاین ارزان‌قیمت برای مشتریان فراهم شده تا هم پروازها به مقصد کشورهای خارجی و هم پروازهای داخلی این کشورها به راحتی با کارت شتاب خریداری شود.

ایرلاین های خارجی

سفر به مقصدهای پرتردد جهانی

پیدا کردن بلیط هواپیما برای سفر به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه و حتی کشورهای توریستی کار آسانی است اما وقتی صحبت از سفر به نیویورک، لندن، لس آنجلس، تورنتو و … به میان می آید، هرجایی نمی‌شود دنبال بلیط گشت. خوب است بدانید خرید بلیط لندن، لس‌آنجلس، ونکوور و شهرهایی از این دست در فلای تودی فرقی با خرید بلیط آنتالیا، استانبول یا مسکو ندارد. شما حتی می‌توانید در سفر به این شهرها، در صورتی که مجبور به خرید بلیط داخلی در این کشورها شدید با کارت شتاب خود، به راحتی از فلای تودی خرید کنید.

امکان خرید بار اضافی

بسیاری از ایرلاین‌ها بلیط را بدون امکان حمل بار به مسافر می‌فروشند و مسافرانی که نیاز به حمل بار همراه خود داشته باشند باید امکان حمل بار اضافی (Extra Service) را جداگانه خریداری کنند. فلای تودی امکان خرید بار در وزن‌های مشخص را به مسافر می‌دهد و مسافرانی که احتیاج به خرید بار دارند می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی برای حمل بار زیاد، به اندازه وزن مورد نیاز خود، امکان حمل بار اضافی را خریداری کنند.

رابط کاربری ساده و قابل فهم

خوب است که سایت‌های اینترنتی طوری طراحی شوند که هم افراد مبتدی به‌راحتی با آن کار کند و هم افراد حرفه‌ای احساس سادگی بیش از حد نداشته باشند. رابط کاربری فلای تودی در عین حال که ساده و قابل فهم است، ظاهری کاملا حرفه‌ای دارد. مراحل خرید بلیط و رزرو هتل ساده است و قوانین و مقررات نیز در صفحه اول به کاربر نشان داده می‌شود. صفحات متمایز این سایت برای شهرها نیز کار را راحت کرده است.

برای مثال اگر قصد خرید بلیط استانبول را دارید می‌توانید مستقیما به صفحه استانبول بروید یا برای رزرو هتل استانبول، خیلی راحت بروید سراغ صفحه هتل استانبول.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle