Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ جشنواره رپورتاژ خبر برند های اپراتور تلفن همراه

ایرانسل حامی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شد

هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران از ۱۹ اسفندماه سال جاری به مدت یک‌ماه با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران که از شنبه ۱۹ اسفندماه در تالار وحدت با هدف رشد و پیشرفت بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود فرصتی است که در کنار رقابت، امکان تبادل نظر و ارائه راه‌کارهای متفاوت در جهت گسترش حوزه فعالیت برای بازی‌سازهای ایرانی را نیز فراهم کرده است.

ایرانسل، به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور و حامی ویژه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کمپین «استفاده از بازی‌های ایرانی» را با هدف پشتیبانی از بازی‌ها و بازی‌سازهای ایرانی راه‌اندازی کرده و بازی‌های برتر جشنواره‌ را به صورت اختصاصی بر رویوب‌سایت و نرم‌افزار کاربردی اندروید چارخونه قرار داده است. این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده که با هربار شارژ بازی از امتیاز بیشتری برای حضور در قرعه‌کشی و یا استفاده در بازی‌ها بهره‌مند شوند.

در این دوره از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای ۱۷۲ بازی و ۱۸ بازی‌نامه شرکت کرده‌اند.

چارخونه ایرانسل بازاری برای دریافت به‌روزترین نرم‌افزارهای کاربردی روی اندروید است که به‌روزترین برنامه‌های کاربردی، بازی‌ها، موسیقی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، فیلم‌ها و روزنامه‌ها و مجلات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پیش از این ایرانسل دو گیمر ایرانی را برای حضور در مسابقات جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) در کشور فرانسه حمایت کرده است. آن‌ها در سومین دوره رقابت‌های «لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران» که با حمایت ایرانسل برگزار شده بود نفرات نخست دو بازی «کلش رویال» و «فیفا» شده بودند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle