Categories
اخبار رپورتاژ خرید و فروش

۸ ایده برای تغییر سبک در دکوراسیون

تغییر در فضای اطراف تاثیر زیادی روی روحیه‌ی افراد دارد. به سادگی و با خرید لوازم دکوری و تزیینی جدید می‌توانید حال و هوای جدیدی به اتاق‌ها بدهید.

در ادامه ۸ توصیه‌ی ساده و کاربردی را برای داشتن دکوری با سبک جدید را عنوان می‌کنیم.

۱.چند شمع درنقاط مختلف خانه بگذارید:

‌ وجود شمع در خانه، محیط را رمانتیک می‌کند و آرامش را به منزل هدیه می‌کند. شمع‌های بزرگ و سفید به راحتی با هر دکوری ست می‌شوند. اگر شمع‌های عطری دوست دارید، برای هر اتاقی رایحه‌ی مخصوصش را بخرید. برای مثال رایحه‌ی اسطوخودوس برای اتاق خواب آرامش بخش است و رایحه‌‌های تند مانند دارچین، لیمو و نعناع برای آشپزخانه مناسب است. برای سالن پذیرایی رایحه‌های یاس، رز و وانیل را پیشنهاد می‌کنیم.

۲. به فضای پذیرایی آینه اضافه کنید

فضا را با استفاده از یک آینه‌ی بزرگ‌تر جلوه دهید. آینه به نورانی کردن محیط نیز کمک می‌کند. می‌توانید آینه‌های دکوراتیو تهیه کنید که علاوه بر کاربردشان زیبا نیز هستند.

۳. ظروف و چینی‌های قدیمی و جدید را در بوفه نچینید

بشقاب‌های قدیمی و سرامیکی را به دیوار آویزان کنید. این کار را می‌توانید با سینی‌های فلزی قدیمی نیز بکنید و دیوارتان را کاملا خاص کنید. ترکیبی از قاب‌های مختلف و چند تا از این ظروف می‌تواند دیوار را کامل‌تر کند. ظروف قدیمی بزرگ مثل کاسه‌ها و سوپ خوری‌ها را می‌توانید روی اپن آشپزخانه و میزها نیز قرار دهید.

۴. چند گل و گلدان بخرید

با ترفند‌های مختلف گل و گلدان‌های زیبا و خوش‌بو را وارد خانه کنید. اضافه کردن چند شاخه گل طبیعی روی میزها تاثیر بزرگی روی محیط دارد. برای روی میز پذیرایی از گل‌هایی متضاد با محیط استفاده کنید. می‌توانید یک استند گل در گوشه‌ی خانه بگذارید. استند گل یک پایه است که می‌توانید روی آن چند گلدان قرار دهید و محیط خانه را جان ببخشید. گلدان‌های بتونی و بطری‌های بلند انتخابی مدرن برای فضا هستند.

۵. مجسمه‌ها را با دقت انتخاب کنید

مجسه‌های مختلفی از جنس چوب،‌ سرامیک،‌ پلی‌استر، فلز و حتی سنگ در بازار موجودند. جنس و سبک مجسمه باید به سبک منزلتان بیاید. اگر برای خرید مجسمه بین مدل‌های مختلف شک دارید، سراغ مدل‌های مدرن و مفهومی بروید. این مدل‌ها به این زودی‌ها شما را خسته نمی‌کنند. انتخاب جنس هم به روحیه‌ی شما بستگی دارد. چوب محیط را صمیمی‌تر و خودمانی‌تر می‌‌کند؛ ولی سنگ و فلز محیطی سرد را القا می‌‌کنند.

۶. کوسن‌ها و بالشت‌ها فضا را دوست داشتنی می‌کنند

تعداد زیادی کوسن و بالشتک رنگی و با طرح‌های متنوع و مختلف انتخاب کنید و مطمئن شوید که به اندازه‌ی کافی نرم هستند. هیچ چیز مانند این بالشتک‌های نرم باعث راحتی فیزیکی مهمانان نمی‌شوند و فضا را خودمانی نمی‌کنند.

۷. المان‌های دکوراسیون سنتی ایرانی را دریابید

یک تابلو فرش، سماور مسی، گلیم، کرسی قدیمی در گوشه‌ی منزل، ظروف سفالی، گلدان مینا کاری شده، رادیو قدیمی، گرامافون و یا تابلو‌ی معرق و هزاران اثر ایرانی دیگر می‌توانند روح ایرانی بودن را در خانه‌ی شما بدمند و فضا را کاملا ایرانی و سنتی کند.

۸. لوازم دکوری قدیمی را در دیوار بفروشید

اگر از وسایل دکوری قدیمی خسته شده‌اید، می‌توانید آن‌ها را در سایت دیوار بفروشید و با مرور بخش خرید و فروش لوازم دکوری و تزیینی انواع جدیدتری از این وسایل را انتخاب کنید و سبک تازه‌ای را تجربه کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle