Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ جشنواره

اهدای خودرو به مشتری خوش شانس شهر فرش

در مراسمی با حضور رسانه های جمعی و مدیران مجموعه شهر فرش در مجتمع صبا،سوئیچ یک دستگاه خودروی النترا به برنده این جایزه اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شهر فرش،خانم نصرت کشاورز،که چندی پیش و در مراسم قرعه کشی جایزه یک دستگاه خودروی النترا در شعبه دو شهر فرش به عنوان نفر برنده این جایزه ویژه مشخص شد،روز گذشته این خودروی لوکس را دریافت کرد.

در این مراسم سوئیچ خودروی النترا از سوی سید مهدی موسوی،مدیر مجموعه شهر فرش به خانم نصرت کشاورز تحویل شد تا سرنوشت این جایزه ویژه شهر فرش نیز مشخص شود.

خانم نصرت کشاورز پس از دریافت این خودرو گفت:هیچ وقت باور نمی کردم که فقط با 128 هزار تومان خرید بتوانم چنین جایزه ای را ببرم و زمانی هم که از شهر فرش با من تماس گرفتند برایم قابل باور نبود.حالا که این جایزه را تحویل گرفتم بسیار خوشحالم.

وی افزود:وقتی به شهر فرش آمدم از اینکه این میزان اشتغال در این مجموعه ایجاد شده است و فرش هایی در طرح ها و نقش های گوناگون وجود دارد متعجب شدم و به مدیران این مجموعه تبریک می گویم.

سید مهدی موسوی نیز در ادامه این مراسم گفت:در ماه مبارک رمضان کمپینی را طراحی کردیم که مربوط به همه شهروندان بود.یعنی مردم می توانستند بدون خرید هم در این قرعه کشی شرکت کنند.در این کمپین بیش از 100 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که در نهایت خانم کشاورز با اقبالی که داشتند توانستند این خودرو را از آن خود کنند.

وی در خصوص تاسیس و راه اندازی شعبه دو شهر فرش در خیابان کارگر جنوبی پایین تر از میدان حر نیز گفت:ما این شعبه دو را به دلیل درخواستی که از سوی شهروندان داشتیم راه اندازی کردیم و شعبه یک ما در کیلومتر 15 جاده مخصوص است اما به دلیل خواست مردم در قلب شهر هم این شعبه را هم در اسفند ماه سال 94 تاسیس کردیم.

وی در خصوص اتفاقات آینده در شهر فرش نیز گفت:در کمپین تابستان،4 میلیارد ریال را به قید قرعه هر شب قرعه کشی می کنیم و به کسانی خرید می کنند یک جایزه نقدی تقدیم می کنیم.همچنین قرار است جوایز ارزنده ای را به پاس حضور مردم در شهر فرش برای آنها در نظر بگیریم.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle