Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ خبری تفریح

امکان رزرو هتل بیش از ۲۰۰ هزار هتل خارجی به صورت آنلاین و ریالی میسر شد

شرکت الی گشت همگام با تحولات جدید در صنعت گردشگری و حرکت شرکت های بین المللی به سمت حضور آنلاین، سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل و تورهای خارجی را با امکان رزرو آنلاین بیش از۲۰۰،۰۰۰ هتل و ۹۰۰ ایرلاین معتبر بین المللی در۱۲،۰۰۰ شهر سرتاسر جهان به صورت ریالی فراهم نموده است.

 

الی گشت این کار را از طریق برقراری ارتباط یکپارچه با برترین سیستم های رزرواسیون بلیط و هتل در جهان (GDS) انجام داده است و آن را به شبکه گسترده خود (که از ارتباط مستقیم با ایرلاین های داخلی و خارجی و هتل های معتبر مسیرهای مطرح توریستی از قبیل: ترکیه، دبی، تایلند، مالزی، چین، هند، مالدیو، آفریقای جنوبی، برزیل، روسیه و … ایجاد شده است) وصل نموده است تا در کنار بلیط چارتر، هتل های گارانتی و تور های خارجی که در قالب پکیج (مانند: تور آنتالیا، تور چین، تور تایلند، تور مالدیو، تور روسیه و …) ارائه می دهد، مشتری بتواند با توجه به نیاز خود، خدمات مختلف سفر را انتخاب نماید. به همین منظور قصد داریم در ادامه به برخی از امتیازات سایت الی گشت اشاره داشته باشیم:

  1. جستجو آسان و سریع

کافیه به سایت الی گشت دات کام بروید و یکی از قسمت های بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور و بیمه مسافرتی را انتخاب کنید و بعد از انتخاب مبدا و مقصد زمان سفر، تعداد نفرات و اتاق ها بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا بر اساس اطلاعات، انتخابات متنوع و بی شماری به شما نمایش داده شود.

الی گشت

  1. مقایسه و انتخاب بهترین گزینه

برای راحتی شما فیلتر های متنوعی پیش بینی شده، تخفیف ویژه یکی از آن هاست و باعث صرفه جویی بیشتری در هزینه های سفر می شود. در صورت انتخاب بلیط هواپیما و هتل در ابتدا بلیط ارزان نشان داده می شود و شما می توانید با انتخاب گزینه تغییر پرواز، قیمت بلیط هواپیما و ایرلاین های متفاوت را مشاهده و در صورت دلخواه پرواز دیگری را انتخاب کنید، همچنین در قسمت جزئیات هتل شما به اطلاعات کاملی از جمله موقعیت مکانی، توضیحات و عکس های هتل دسترسی دارید تا بتونید بهترین هتل را بر اساس سلیقه اتان انتخاب کنید.

  1. خرید و پرداخت آنلاین

فرآیند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و تور در سایت الی گشت به صورت کاملاً ساده و کاربر پسند طراحی شده است تا مسافر با توجه به نیاز خود و امکانات سایت ، رزرو آنلاین خدمات مسافرتی خود را انجام و بعد از پرداخت با کارت های عضو شتاب، بلیط پروازی یا واچر هتل را در لحظه از طریق ایمیل دریافت نماید.

الی گشت

  1. پشتیبانی:
    در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال در فرآیند خرید آنلاین، شما می توانید در هر لحظه با تماس با سامانه ۸۵۴۰-۰۲۱ از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به لینک راهنمایی رزرواسیون با خدمات ارائه شده بیشترآشنا شوید.

 

همیشه به گشت با الی گشت

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle