Categories
خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ خبری اقتصادی

“اقتصادنوین” رئیس کمیسیون کارت بانک‌های کشور شد

در اولین جلسه کمیسیون کارت بانک‌های کشور در سال 96، ریاست این کمیسون با نظر اکثر نمایندگان بانک‌های خصوصی به سرپرست مدیریت بازار و توسعه مشتریان بانک اقتصادنوین رسید.

در این جلسه که با هدف تعیین رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون کارت بانک‌های کشور برگزار شد و بیش از 40 تن از نمایندگان بانک‌های خصوصی حضور داشتند، با رای اکثریت، مجددا علی کبیری رئیس فعلی کمیسون کارت بانک‌های کشور، به ریاست این کمیسیون منصوب شد. همچنین نازیلا آستانی‌نژاد از بانک کارآفرین نیز به عنوان نایب رئیس کمیسیون و کمال نیک‌سیرت از بانک اقتصادنوین به عنوان دبیر برای دوسال دیگر انتخاب شدند.
در این نشست ابتدا کبیری به تشریح وضعیت فعلی کمیسیون کارت بانک‌ها پرداخت و با اشاره به نواقص و ضعف‌های موجود در این کمیسیون، بر تعامل بیشتر بانک‌ها برای افزایش دانش در خصوص خدمت کارت اعتباری، بهره‌برداری صحیح از فرصت‌ها و به اشتراک گذاشتن دانش بین یکدیگر تاکید کرد.
در ادامه کمال نیک‌سیرت دبیر کمیسیون کارت بانک‌های کشور، گزارشی از عملکرد دو ساله این کمیسیون ارایه داد.
بعد از ارائه گزارش عملکرد، رأی گیری برای انتخاب مجدد ریاست کمیسیون صورت گرفت و با توجه به اینکه ریاست دوره‌ای بانک اقتصادنوین در این کمیسیون به پایان رسید، تمامی نمایندگان با تاکید بر حفظ شرایط موجود، بر همان ترکیب قبلی اعضای منتخب رأی دادند.
در پایان رأی گیری، نمایندگان بانک‌های خصوصی با بررسی عملکرد کمیسیون، نقاط ضعف و قوت را بازگو کردند و راهکارها و الگوهای مناسب و مفیدی را برای عملکرد بهتر این کمیسیون ارائه دادند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle