Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

عامل اصلی افزایش بلیط هواپیما چارتر در روزهای پایان سال چیست؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که برای خرید بلیط هواپیما به خصوص در زمان‌های پر سفر و مسیرهایی که درخواست خرید بلیط هواپیما چارتر بالا است اقدام کرده باشید، با افزایش ناگهانی قیمت بلیط چارتر روبرو شده باشید. اما علت آن چیست؟

در زمان‌هایی که تقاضا برای سفر بالا می‌رود، چارترکننده‌ها قیمت بلیط‌ پروازهایی که در روزهای عادی سال با قیمت مناسب فروخته می‌شوند را گاهی تا یکی دو برابر هم بالا می‌برند.

متاسفانه کنترل افزایش ناگهانی قیمت‌ بلیط‌های چارتر در بازه‌های پر مسافر از دست ایرلاین‌ها و سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارج است و صرفا چارترکننده‌ها تعیین‌کننده هستند. در زمان‌های پر سفر همیشه تغییر قیمت ساعتی است. اما زمانی که تقاضا برای پرواز کم باشد، قیمت نیز به همان میزان کاهش می‌یابد.

اگر تصمیم دارید بلیط پرواز چارتر بخرید، بهترین پیشنهاد این است که در چنین زمان‌هایی، خرید بلیط سیستمی را در اولویت قرار دهید؛ زیرا قیمت بلیط کودک در پرواز چارتر تفاوت قیمت با بلیط بزرگسال ندارد و گاهی قیمت بلیط پروازهای چارتر بیشتر از سیستمی عرضه می‌شوند. بنابراین با توجه به کیفیت خدمات و پشتیبانی بلیط پروازهای سیستمی، در روزهای پر سفر خرید بلیط سیستمی گزینه‌ی معقول‌تری به نظر میرسد.

می‌توانید همین حالا در سایت علی‌بابا بلیط پروازهای چارتر و سیستمی به هر کجای ایران و جهان را مشاهده کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle