Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

ضرورت استفاده از هدست در مراکز اداری

ضرورت استفاده از هدست در مراکز اداری

از نظر بسیاری از افراد هدست وسیله‌ای مهم در مراکز تماس محسوب می‌شود ولی در محیط‌های اداری لزومی برای استفاده از آن نمی‌بینند و به دلیل کمتر بودن ارتباط تلفنیشان نسبت به اپراتورهای مرکز تماس ترجیح می‌دهند از تلفن استفاده کنند، ولی سؤال اینجاست هدست چه مزیت‌های دارد که بتوانیم با اطمینان کامل آن را جایگزین تلفن خود کنیم در این مقاله سعی داریم ویژگی‌های مختلف هدست مرکز تماس را به چالش بکشیم و به دلایل عمده استفاده از هدست در مراکز اداری و مراکز ارتباط اشاره کنیم.

استفاده از هدست مرکز تماس به عنوان بخشی از کار روزمره به شما کمک می‌کند که به مرور وضعیت نشستن خود را در محیط اداره بهبود ببخشید و در پایان روز کاری احساس آرامش و راحتی بیشتری کنید. هدست نه تنها وضعیت شما را از لحاظ جسمی بهبود می‌بخشد بلکه باعث افزایش بهره وری کار شما می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد با آزاد بودن دو دست شما هنگام استفاده از هدست بهروری کار شما تا 43% افزایش می‌یابد.

با آزاد بودن دو دست شما می‌توانید همزمان از کامپیوتر استفاده کنید، به برسی اسناد و مدارک مربوط به مکالمه بپردازید و همچنین همزمان با صحبت نت برداری کنید. که با توجه به مشغله کاری در طول روز نت برداری امری بسیار مهم نه تنها در حین مکالمات بلکه در همه بخش‌های کارهای اداری است.

نکته دیگر که باعث جذابیت هدست در مراکز اداری می‌شود موقعیت ثابت میکروفن نسبت به دهان شماست هنگام استفاده از تلفن احتمال جابه جا کردن گوشی تلفن توسط شما بسیار زیاد است و همین مسئله باعث می‌شود که افراد پشت خط تن صدای شما را به صورت یکنواخت نشنوند و صدای شما به طور مداوم قوی و ضعیف شود که می‌تواند امری آزار دهنده برای مشتری یا فرد پشت خط محسوب می‌شود، ولی در صورت استفاده از هدست شما می‌توانید میکروفن را در مناسب‌ترین حالت نسبت به خود تنظیم کنید (در هدست های مدل 610 اکیوتون این ویژگی در حد مطلوبی در اختیار شماست) تا مشتری صدای شما را با بلندی یکنواخت بشنود.

برای محیط‌های اداری هدست های تک گوش مناسب هستند چرا که محیط اداره به اندازه مرکز تماس شلوغ نیست و با هدست تک گوش کارمند می‌تواند علاوه بر تماس روی محیط اطراف خود نیز تمرکز داشته باشد.

در مراکز تماس با جمعیت زیاد معمولاً محیط بسیار شلوغ است با استفاده از هدست هایی که به طور تخصصی برای حذف نویز طراحی شده‌اند (مانند هدست مدل 1010 اکیوتون) می‌توانید تا 90% نویز محیط را از بین ببرید و مشتری شما صدای شما را با کیفیت بیشتری بشنود و همینطور راه دیگر افزایش تمرکز در مراکز تماس شلوغ استفاده از هدست دوگوش می‌باشد و مزاحمت محیط برای اپراتورها به حداقل می‌رسد به کمک هدست دوگوش اپراتورها با تمرکز بهتری به ارتباط خود با مشتریان سامان می‌دهند.

هدست وسیله ایست که به شما کمک می‌کند شرایط کاری خود را با شرایط فیزیکی و ساختار بدن خود تطبیق دهید و کمترین فشار و آسیب به شما برسد. چرا که نگهداری گوشی تلفن با دست و استفاده از آن در طول روز در مواقع زیادی برای یادداشت برداری حین مکالمه یا جست و جو در رایانه مجبور می‌شوید از طریق خم کردن گردن و به کمک شانه تلفن را نگهداری کنید که این کار با تکرار حتی یک بار در روز به مرور به گردن و ستون فقرات شما آسیب می‌رساند به علاوه این نکته را در نظر داشته باشید که شما بیشتر زمان طول روز خود را در محل کار هستید و واقعاً اهمیت دادن به سلامتی و شرایط فیزیکیتان در محل کار بسیار ضروری ست. استفاده‌ی مداوم از شانه و گردن برای نگهداری تلفن حتی اگر زمانش کوتاه باشد ولی هرروز انجام شود به شما آسیب می‌رساند و حتی بسیاری از بیماری‌های مربوط به ستون مهره‌ها که به عمل کردن منجر می‌شود از همین بی توجهی‌ها آغاز می‌شود. به همین دلیل است که انجمن فیزیوتراپی آمریکا و همینطور بسیاری از پزشک‌ها به استفاده از هدست در محیط‌های اداری به جای تلفن تاکید دارند. به تصویر زیر توجه کنید بخش‌های نارنجی رنگ که از ناحیه‌ی بالای گردن تا پایین کتف را شامل می‌شود عضلاتی را نشان می‌دهند که حین استفاده‌ی نادرست از گوشی تلفن ریسک بیشتری برای آسیب پذیری دارند.

استفاده از هدست نه تنها برای اپراتورهای مراکز تماس و کارمندان مراکز اداری به صرفه است و به راحتی کارشان کمک می‌کند بلکه با افزایش تمرکز آنها رسیدگی به کار مشتریان را نیز سرعت می‌بخشد از این رو فایده‌ی دوجانبه دارد و رضایت مشتریان را هم بیش از پیش می‌کند به علاوه با افزایش بهره وری، زمان مکالمات کاهش یافته و از نظر اقتصادی نیز در طولانی مدت هم به نفع سازمان و هم به نفع مشتریان است.

 

اگر نیاز به مشاوره و خرید هدست دارید میتوانید با شماره 021 – 82437000 تماس بگیرید و یا به وب سایت اکیوتون به آدرس Accutone.ir مراجه کنید. اگر نیاز به راهنمایی برای راه اندازی مرکز تماس دارید میتوانید با شماره 021 – 82437300 تماس گرفته و یا به وب سایت سامانه ارتباط باران به آدرس Barancc.com  مراجعه کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle