Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری اقتصادی سئو مقالات رپورتاژ آگهی

استراتژی های جدید سئو سایت

همانطور که میدانید سئو بسیار پیچیده است و یک علم دقیق نیست ! حتی دقیقا یک علم نیست . بطور کلی سئو استراتژی خاصی است که ما برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میکنیم .

اگر این استراتژی را بشناسید به این معنی است که میتوانید تنها با صرف زمان به بهترین نتیجه برسید .

ما در این مقاله سه مورد از جدیدترین و موثرترین استراتژی های سئو را معرفی میکنیم که شما باید بدانید . این نکات براساس تجربیات متخصصین سئو و تحقیقات گسترده بدست آمده است .

۱ – بهینه سازی سایت برای جستجو در موبایل و مرورگر های موبایل

بهینه سازی سایت برای موبایل چند سالی هست که اهمیت بسیار بالایی دارد . اما نکته مهم اینکه طبق آمار های جهانی، در اکتبر ۲۰۱۶ میزان استفاده از موبایل و تبلت از دسکتاپ بالاتر رفت و اکنون مردم برای جستجو و مشاهده وب سایت ها بیشتر از موبایل استفاده میکنند تا کامپیوتر.

در همان زمان گوگل ( mobile-first index ) را لانچ کرد و اعلام کرد که اولویت جستجو براساس استاندارد های موبایل است . قبل از این روبوت گوگل نسخه دسکتاپ وب سایت ها را بررسی میکرد ولی در آپدیت جدید ، گوگل بررسی نسخه موبایل وب سایت ها را در اولویت قرار داد .

و این یعنی اولویت بندی گوگل براساس نسخه موبایل وب سایت شماست و نحوه نمایش محتوا در موبایل و تبلت ها در رتبه وب سایت تاثیرگذاری بیشتری دارد .

 

۲ – لینک بیلدینگ و دریافت لینک از سایت های معتبر

دریافت لینک یکی از مهمترین نکاتی است که ما باید برای بهبود رنک بیشتر به آن توجه کنیم . گوگل تایید کرده است که دریافت لینک جزو یکی از ۳ عوامل اول موثر بر رتبه سایت است . ( همراه با محتوا و الگوریتم هوش مصنوعی رنک برین RankBrain ) ، و مطالعات جدیدی که بروی عوامل تاثیرگذار بروی رتبه سایت در جستجوی گوگل انجام شده است این را تایید میکند .

مطالعات اخیر folks at Stone Temple نشان میدهد که لینک بسیار قدرتمند تر از آن چیزی است که ما فکر میکنیم . با این حال وی همچنین دریافت که اگر محتوای وب سایت از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، دریافت لینک به تنهایی نمیتواند کافی باشد .

یک پیشنهاد ؛ اگر محتوای وب سایت شما مرتبط و رقابتی نیست ، لینک ها نمیتوانند کمکی به رتبه سایت شما بکنند . اما اگر تولید محتوای خوبی داشته باشید دریافت لینک میتواند بسیار مفید باشد .

نکته اینکه دریافت بک لینک بصورت تبلیغات متنی اکنون از نظر گوگل اسپم محسوب میشود .

با توجه به الگوریتم ها جدید گوگل دریافت لینک فالو در متن رپورتاژ آگهی که بصورت کمپین ( توسط شرکت ویرلن ) در سایت های خبری معتبر منتشر میشود ، یکی از موثرترین نکات در استراتژی سئو کاران موفق است .

 

۳ – بهینه سازی وب سایت برای جستجوی صوتی

اگرچه این موضوع در ایران هنوز استفاده زیادی ندارد و با آمار های جهانی فاصله دارد ، اما نکته مهمی است که بزودی در ایران نیز برای سئو از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد .

با توجه به گزارش معتبر KPCB’s 2016 Internet Trends Report ، تعداد جستجویی صوتی ( voice search ) انحام شده است طی سال گذشته افزایش بسیاری داشته است . همچنین بر اساس تحقیقات دانشمندان دقت جستجوی صوتی از ۹۵ درصد به ۹۹ درصد ارتقاء پیدا کرده است . شاید از نظر برخی از مردم افزایش استفاده از ۹۵ به ۹۹ درصد زیاد مهم نباشد ولی متخصصان سئو میدانند که این به معنی تغییر بازی است .

حالا تولید محتوا و بهیه سازی سایت برای جستجوی صوتی اهمیت بسیار بالاتری پیدا کرده است . و این آغاز بزرگی برای شروع سئو سایت برای جستجوی صوتی توسط هوش مصنوعی Siri ، Google Now و Cortana است .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle