Categories
اخبار رپورتاژ آگهی استخدام رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

استخدام متخصص سئو با حقوق 30 میلیون تومن در ماه!

برندها و استارت‌آپ های معروف در ایران حقوق ماهیانه 30 میلیون تومن را برای استخدام یک متخصص سئو SEO حرفه ای پیشنهاد میدهند!

اما یک سئوکار حرفه ای حتی با این میزان حقوق ثابت، قبول نمیکند که تمام وقت خود را در اختیار یک مجموعه قرار دهد!

اگر با اصطلاح سئو SEO آشنایی نداشته باشید احتمالا درآمد 30 میلیونی برای یک سئوکار حرفه ای برایتان خیلی عجیب است، اما برای مدیران برند ها، استارت آپ ها و سایت های پربازدید، پرداخت این مبالغ کاملا به صرفه است زیرا موفقیت در سئو میتواند درآمد میلیاردی برای یک مجموعه بوجود بیاورد.

 

سئو چیست ؟

سئو Search engine optimization (SEO) به پروسه ای گفته میشود که طی آن شخص سئوکار در مدت طولانی تلاش میکند که وب سایت مورد نظر را در کلمات و واژه های خاصی به رتبه اول جستجوی گوگل برساند.

خوب از آنجایی که امروز همه ما برای هر موضوعی در گوگل جستجو میکنیم، کاملا مشخص است که وب سایت هایی که در رتبه اول کلمات پرجستجو قرار گرفته اند میتوانند ورودی قابل توجهی از گوگل دریافت کنند که بسیار ارزشمند است و برای آن وب سایت درآمد قابل توجهی را به همراه می آورد.

البته کاربران عادی که هر روز برای دریافت پاسخ هر سوالی یا پیدا کردن هر موضوعی و یا خرید کالاهای مختلف در گوگل سرچ میکنند اینطور تصور میکنند که موتور جستجوی گوگل یک سیستم هوشمند بسیار پیشرفته است که بطور خودکار برترین سایت ها را در زمان جستجو پیشنهاد میدهد.

در اینکه موتور جستجوی گوگل یک سیستم بسیار پیشرفته است و از الگوریتم های بسیار پیچیده ای برای پیدا کردن بهترین سایت ها استفاده میکند شکی نیست و همانطور که میدانید هیچ موتور جستجوی دیگری، حتی Bing و YAHOO! هم از نظر قدرت جستجو قابل مقایسه با Google نیستند.

سئو

اما باید بدانید که متخصصین سئو سایت در تمام دنیا با مطالعه لحظه به لحظه مقالات آموزش سئو و بررسی اخبار جدید شرکت گوگل و سایر سایت های مرتبط با موضوع SEO مانند MOZ به راهکارها و تکنیک هایی جدید سئو سایت دست پیدا میکنند و با تلاش زیاد میتوانند مراحل پیچیده حضور در رتبه اول گوگل را طی کنند.

بنابراین کاملا مشخص است که یک متخصص سئو شخصی بسیار باهوش و پرتلاش است که توانسته است در رقابت شدیدی که برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد موفق باشد.

ضمنا افراد زیادی در این کار موفق نمیشوند و هرچند که سئوکار های زیادی در کشورمان وجود دارد که خود را متخصص سئو میدانند، اما تعداد آنهایی که میتوانند وب سایت مورد نظرشان را در پرجستجو ترین واژه ها به رتبه اول گوگل برسانند زیاد نیست. کما اینکه سئوکار های زیادی در ایران هستند که درآمد ماهی یکی دومیلیون تومن بیشتر ندارند.

در نتیجه معمولا اشخاصی که بالاترین تخصص را در بهینه سازی سایت و سئو دارند، خودشان شخصا صاحب یک یا چند وب سایت پربازدید هستند و درآمد بالای 100 میلیون تومان در ماه دارند. ( همان اشخاصی که صاحبان سایت های پربازدیدی هستد که همه شما میشناسید.)

با توجه به این موضوع زمانی که یک کارآفرین میخواهد یک وب سایت برای برند یا استارت آپ خود راه اندازی کند به خوبی میداند که باید برای استخدام بهترین سئوکار پیشنهاد قابل قبولی داشته باشد و البته در بسیاری از موارد استخدام یک سئوکار به تنهایی نمیتواند برای شخص کارآفرین نتیجه بخش باشد و نیاز است یک تیم چند نفری از متخصصین سئو بروی وب سایت مورد نظر بصورت طولانی مدت کار کنند.

درواقع یک متخصص سئو حرفه ای مانند یک بازیکن و گلزن حرفه ای برای یک باشگاه فوتبال پرطرفدار است که ارزش بسیار بالایی برای آن باشگاه دارد و خوب با توجه به درآمدزایی منحصر به فردی که دارد، منصفانه است که باید درآمد خوبی هم داشته باشد.

در این موقعیت بسیاری از مدیران که توانایی پرداخت چنین هزینه هایی را ندارند در نهایت مجبور به انتخاب های دیگری میشوند.

انتخاب اول این است که به یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو مراجعه کنند تا با هزینه کمتری پروژه سئو سایت را هدایت کند. و در انتخاب دوم معمولا مدیران خود برای یادگیری سئو سایت دست به کار میشوند تا این بخش مهم تجارتشان را خود رهبری کنند.

 

منبع : انتخاب

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle