Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

استانبول و گرجستان؛ بهترین مقصد سفرهای بهاری

سفر کردن در این روز‌های بهاری را از یاد نبرید با توجه به اینکه نرخ تمامی تور‌ها در فروردین نسبت به ماه‌های دیگر سال کاهش چشم‌گیری خواهد داشت به شما پیشنهاد می‌کنیم روزهای بهاری و درست در روزهایی که هوا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد باشد در گرجستان و استانبول  تجربه کنید. این دو کشور نیازی به ویزا ندارند و خیلی راحت همین آخر هفته می‌توانید مهمان آنها باشید. حتما با برنامه‌ی تورهای ویژه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان همراه باشید و با خیال راحت به تفریح بهاره بپردازید.

 

تور گرجستان؛ سفری ارزان به دنیای زیبایی‌ها

تور گرجستان با توجه به نزدیکی به ایران و دارا بودن خطوط هوایی مختلف همچون قشم ایر، ماهان و زاگرس باعث شده که با هزینه بسیار مناسب در دسترس گردشگران قرار گیرد. گرجی‌ها مردمی خون گرم و با موسیقی و فرهنگی بسیار نزدیک به ایرانی‌ها هستند گردشگران را بسیار دوست دارند. اما اگر هنوز بهار را در گرجستان ندیده‌اید و شب‌های بهاری در کنار دریای سیاه در بلوار باتومی قدم نزده‌اید شک نکنید که لحظات خوشی را از دست داده اید. هوای گرجستان به خاطر داشتن کوه و دریا، در فروردین بسیار مناسب است و شما به سادگی می‌توانید ارزان ترین تور‌ها را تا پیش از پایان فروردین خریداری کنید.


در تفلیس این شهر باستانی در مسیر قفقاز مسیر اتصال شرق و غرب و پایتختی مدرن که میان بافت قدیمی‌اش هنوز زنده است؛ حتما در خیابان روستا‌ولی که خیابان اصلی شهر بوده و چند بنای اصلی شهر در آن خیابان قرار دارد قدم بزنید. به قلعه ناریکلا بروی، چون می‌گویند این قلعه را شاه عباس ساخته است و از بلندای آن تمام شهر تفلیس دیدنی‌تر می‌شود.
تفلیس شهر گرانی نیست و هزینه خوراک در تفلیس هم بسیار ارزان است گرجی‌ها باکیفیت‌ترین غذا‌ها را برایتان با بهترین و ارزان‌ترین قیمت سرو می‌کنند.
بدون شک باتومی یکی دیگر از زیباترین شهر‌ها برای بازدید در بهار است. به پارک «۶می» بروید و اگر فرزندتان همراهتان هست، او را به تماشای باغ وحش، دلفیناریوم بسیار هیجان انگیز و یک اکواریوم باشکوه ببرید. هر کسی که به باتومی می‌رود حتما سری به بلوار باتومی هم می‌زند و با مجسمه‌های مدرن غول پیکری که در این بلوار قرار داده شده عکس‌های اینستاگرامی و یادگاری می‌گیرد. یادتان باشد حتما خاچاپوری بخورید و اگر عاشق نوشیدنی‌های تازه هستید حتما به کافه چاچا تایم هم سری بزنید.
البته گرجستان دارای هتل‌های متنوع‌است یا خیلی گران و یا خیلی سطح پایین اما هتل‌های مناسب ارزان و با کیفیت آن زود‌تر از همه رزرو خواهند شد بهتر است هر چه زودتر برای خرید تور گرجستان و انتخاب بهترین و ارزانترین هتل و پرواز گرجستان در این روز‌های باقی مانده فروردین که شامل تخفیف‌های مناسب است اقدام کنید.

 

تور استانبول؛ سفر به شهر عاشقانه‌های آرام

قطعا در فروردین استانبول یکی از پرطرفدارترین شهر‌ها برای گردشگران از سراسر دنیا است به شما پیشنهاد می‌کنیم بهارتان را در شهری بگذرانید که بخشی از اروپا و آسیا را در خود جای داده است.

تور استانبول

سفر برو‌های حرفه‌ای می‌دانند که بهترین قیمت هتل‌ها و پروازها در همین روز‌ها قابل خریداری است در استانبول که به شهر خرید‌های شیک و ارزان معروف است همه ساله در بهار فستیوال خرید راه می‌افتد و تمامی برند‌ها و فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی دارند پس درنگ نکنید و از تخفیف‌های فراوان آن استفاده کنید و از خرید و قدم‌زنی در کوچه‌های تقسیم در کنار تمام خرید‌ها و  تفریحات در استانبول از کشتی سواری در بسفور گرفته تا دوچرخه سواری در جزیره بیوک‌‌آدا هم لذت ببرید و خاطره‌ای زیبا بسازید.

این شهر آماده‌ی پذیرایی از مسافران، آنقدر امکانات اقامتی دارد که شما با هر توان مالی می‌توانید به سادگی یکی از اقامتگاه‌های مناسب و هتل‌های زیبای استانبول را انتخاب کنید.اقامت در هتل‌های خوب و با کیفیت این شهر و خوردن صبحانه در هوای بهاری شاید در هیچ‌ فصلی برای مسافران تکرار نشود.

رسیدن به استانبول هم مثل دیگر شهرهای ترکیه بسیار ساده‌ است با توجه به پروازهای مختلف خط‌های هوایی ماهان، زاگرس و تابان شما خیلی ساده تا پیش از پایان فروردین‌ماه می‌توانید بهترین تور را انتخاب کنید.

با این انتخاب شما می‌توانید در بهترین ساعات پروازی و همین‌طور با مناسب‌ترین نرخ بلیت  میهمان استانبول شوید و بدون ناراحتی همیشه هتل‌های ارزان و با کیفیت بسیار مناسب را در این شهر رزرو کنید.

استانبول با استاندارد مناسب در هتل‌داری به‌خوبی توانسته تا امروز، پاسخگوی همه‌ی گردشگران باشد .

حالا معطل نکنید؛ گذر نامه خود را چک کنید و اگر تنها ۶ماه از اعتبار آن باقیمانده بود، چمدان سفر ببندید و با تور استانبول راهی این شهر رویایی شوید.

اگر به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید و می‌خواهید از جزییات برنامه‌ی تورها باخبر شوید، هم‌اکنون می‌توانید با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ از مشاوره و راهنمایی کارشناس‌های  آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان در روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۱۸ استفاده کنید و سفر بهاری و خاطره‌انگیزی داشته باشید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle