Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

از کجا کارتریج بخریم؟

آوند پرینتر یکی از تخصصی ترین مراکز فروش لوازم، مواد و قطعات مصرفی انواع ماشین های اداری مانند انواع کارتریج اعم از کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری در ایران است که در سال 1385 با هدفِ ایفای نقش مهمی در عرصه توزیع مواد مصرفی و قطعات یدکی ماشین های اداری مثل دستگاه کپی و پرینتر توسط چند تن  از کارشناسان برجسته IT (فناوری اطلاعات) کشور، با پشتوانه چندین سال تجربه موفق تاسیس گردید. امروزه آوند پرینتر در بازار تامین مواد مصرفی و قطعات یدکی ماشین های اداری مثل کارتریج اگر نگوییم تنها بازیگر اصلی است، بدون تردید قطعاً یکی از بازیگران اصلی این عرصه است چرا که با وجود طیف گسترده خدمات پوشش داده شده و همچنین قیمت رقابتی هرگز این موارد، موجب افت کیفیت در محصولات عرضه شده توسط آوند پرینتر نگردیده است. بگونه ای که در طول بیش از ده سال فعالیت، همواره تلاش کرده است تا قیمت رقابتی، کیفیت مناسب و تنوع خدمات را به صورت توامان در محصولاتی که به مشتریان عرضه کرده عجین نماید.

از جمله کالاهایی که فروشگاه آوند پرینتر عرضه می کند: کارتریج، تونر شارژ، چیپست، دستگاه کپی، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی، فیش پرینتر، لیبل پرینتر، کاغذ عکاسی، انواع لیبل و ریبون، پول شمار، پرینتر سوزنی، تانک جوهر، جوهر، موبایل پرینتر، ماشین حساب و… می باشد. قیمت کارتریج های عرضه شده در آوند پرینتر بسیار مناسب و عمدتاً حتی به مراتب از قیمت بازار پایین تر عرضه شده بعنوان مثال قیمت کارتریج سامسونگ عرضه شده در آوندپرینتر نسبت به قیمت محصول مشابه آن در بازار حداقل 10 درصد پایین تر است و این موضوع به راحتی با یک سرچ ساده قابل اثبات است. مثلاً  قیمت کارتریج canon است نسبت به قیمت مشابه بازار به طور متوسط حداقل 15 درصد پایین تر است؛ که باز این مورد نیز به راحتی قابل اثبات است. همچنین قیمت کارتریج اچ پی نیز نسبت به بازار به مراتب کمتر است؛ بگونه ای که قیمت کارتریج hp جوهرافشان عرضه شده در آوندپرینتر نسبت به بازار حداقل 5 درصد ارزانتر است.

فروشگاه آوند پرینتر علاوه بر فروشگاه اینترنتی دارای مکان و دفتر فیزیکی (واقع در شهر تهران، خیابان سمیه، بین ایرانشهر و شهید قرنی، پلاک 199) است. که با 4 خط تلفن (02188847492 و 02188821961 و 02188831974 و 02188843203) آماده پاسخگویی و پشتیبانی می باشد. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی هم به ثبت رسیده است. وب سایت آوند پرینتر مجهز به گواهی SSL است که هر نوع تراکنش مالی را در فضای وب بیمه می کند و شما  می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از فعالیت های فیشینگ به خرید اینترنتی از این فروشگاه اقدام نمایید. آوند پرینتر حضور فعالی در شبکه های اجتماعی مختلف داشته و از فالوور (دنبال کننده) های زیادی برخوردار است. که غالبا از مشتریان ثابت این فروشگاه هستند به عنوان مثال صفحه رسمی آوند پرینتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای بیش از 5000 فالوور است. سامانه پیامکی این فروشگاه با شماره پیامک : 5000127006109 نیز در کنار سایر راه های ارتباطی آماده دریافت پیام مخاطبان است.

تنوع کارتریج پرینتر در مدل ها و برندهای مختلف امتیاز برجسته دیگری است که آوند پرینتر را از سایر رقبا متمایز می سازد. از جمله مطرح ترین کارتریج های عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آوند پرینتر عبارتند از:

  • کارتریج پرینتر Brother
  • کارتریج پرینتر Canon
  • کارتریج پرینتر Fuji
  • کارتریج پرینتر Panasonic
  • کارتریج پرینتر Kyocera
  • کارتریج پرینتر Minolta
  • کارتریج پرینتر Konica
  • کارتریج پرینتر HP
  • کارتریج پرینتر Xerox
  • کارتریج پرینتر Ricoh
  • کارتریج پرینتر Samsung
  • کارتریج پرینتر Sharp
  • کارتریج پرینتر Toshiba

تنها از کارتریج لیزری hp شما می توانید ده ها مدل مختلف را در ویترین فروشگاه اینترنتی آوندپرینتر پیدا کنید، برای اینکه بدانید کارتریج چیست؟ و چه نوعی از آن مناسب شماست می توانید به بخش مقالات این سایت فروشگاهی که مرتباً به صورت روزانه با مقالات کاملا عالی و آموزنده بروز می شود مراجعه فرمایید. این بخش، مرجع آموزشی جامع و کاملی برای علاقمندان به مطالب و مقالات تخصصی در زمینه ماشین های اداری است. جلب اعتماد عمومی مصرف کنندگان موجب توسعه مشتریان شرکت به طیف وسیعی از خریداران گردیده است که عبارتند از:

  • دستگاه ها و نهادهای دولتی و عمومی
  • شرکت های خصوصی
  • مصرف کنندگان شخصی

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle