Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

چرا باید از علی‌بابا بلیط هواپیما بخریم؟

در سال‌های اخیر و در پی توسعه کسب و کارهای اینترنتی، شیوه زندگی و تامین نیازهای مردم نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است.
به طوریکه این روزها دیگر کمتر کسی برای خرید کالاهای مورد نظرش، زحمت طی کردن راه دور و پرترافیک فروشگاه‌های سطح شهر را به جان می‌خرد و ترجیح می‌دهد به جای خرید حضوری به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد کند و در خانه منتظر آنچه قصد خرید آن را دارد بماند.

این اتفاق این روزها در مورد علاقمندان به سفر، بیش از پیش محسوس‌ است. مسافرانی که تجربه به آنها ثابت کرداه است که دیگر دوره خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری از آژانس‌های مسافرتی به سر آمده است و در دوره شکوفایی کسب و کارهای اینترنتی، می‌توان با اینترنت و چند کلیک ساده، بلیط هواپیما را بدون هیچ زحمتی و به صورتی اینترنتی خریداری کرد.

در این حوزه علی‌بابا خوش ‌نام‌ترین‌ وبسایت خرید اینترنتی بلیط هواپیماست که از رقبای خود با فاصله‌ای چشمگیر، پیشی گرفته و به رتبه یک فروش بلیط هواپیما در ایران تبدیل شده است. می‌توان گفت که این اعتبار از بابت ارائه خدمات شایسته و در نتیجه کسب اعتماد مردم بدست آمده است.

خلق تجربه شایسته سفر برای مشتریان از ارزش‌هایی است که علی‌بابا خود را به آن متعهد می‌داند و پایبندی به این ارزش موجب شده است که علی‌بابا، عنوان معتبرترین وبسایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما را به خود اختصاص دهد؛ به طوریکه نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان علی‌بابا، گویای این است که 2/97 درصد از آنها، خرید بلیط هواپیما از این وبسایت را به دیگران توصیه کرده‌اند و این به معنی رضایت آنها از علی‌باباست.

دلایل زیادی در موفقیت علی بابا نقش داشته است؛ اما بهره‌مندی از تیم پشتیبانی و مرکز تماس 300 نفره، موجب برتری علی‌بابا نسبت به رقبا شده است. به این ترتیب مسافران در هر ساعت از شبانه روز که به راهنمایی و کمک احتیاج داشته باشند از پشتیبانی این تیم برخوردار خواهند شد.

علی‌بابا تلاش می‌کند که بهترین شرایط سفر را برای شما فراهم آورد تا تجربه‌ای شایسته از سفر خود داشته باشید.

پس اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما را دارید با علی‌بابا همراه شوید؛ زیرا با علی‌بابا همیشه بهترین‌ها را خواهید داشت و تجربه شایسته سفر را لمس خواهید کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle