Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

از طراحی وب تا سئو

این روز ها کم و بیش هر شخصی که کسب و کاری دارد برای معرفی محصولات و خدمات خود به یک وب سایت نیاز دارد و دیگر باید بپذیریم که وبسایت ویترینمان در محیط وب است.

در این مطلب یک نگاه اجمالی به بحث طراحی سایت، استقرار،پیاده سازی و سئو سایت می اندازیم.

اولین مرحله در طراحی سایت ، بررسی نیازمان است. اول باید ببینیم چرا به یک وبسایت نیاز داریم. می خواهیم خودمان یا شرکتمان را معرفی کنیم یا می خواهیم خدمت یا کالایی را به صورت آنلاین ارائه کنیم؟

پس از بررسی نیازمان باید برای آن برنامه ریزی نموده و بودجه در نظر بگیریم، در اصل، طراحی سایت (اگر واقعا طراحی باشد و کپی کاری نباشد) یک هنر است، و شخص یا مجموعه طراح ، هنرمند. پس بعد از اینکه هدفمان را مشخص کرده و برنامه مناسبی برای آن چیدیم باید به دنبال هنرمند و طراح سایت باشیم تا خلق و طراحی وبسایتمان را به او بسپاریم که در این مرحله، مجموعه “وب نهاد” خالق بسیاری از وبسایت های ملی و بین المللی مورد توجه مدیران، برندها و کسب و کارهای برتر ایران قرار دارد.

اگر هم خودتان دستی بر آتش داشته باشید، پس از اینکه نقشه راه را کشیدید می توانید اقدام به طراحی و کد نویسی نمایید و پس از تست کامل وبسایت طراحی شده با خرید هاست مناسب و دامین مورد نظرتان اقدام به بارگزاری و راه اندازی وبسایت خود نمایید.

ولی همه چیز به اینجا ختم نمی شود، طراحی یک وبسایت تازه اول راه است.

 

پس از طراحی سایت و بارگزاری آن بر روی هاست، مانند فردی هستید که مغازه خود را به تازگی افتتاح کرده و اصطلاحاً هنوز پاخور ندارید پس باید به فکر جذب بازدید کننده باشید.

در محیط وب و فضای مجازی قضیه جذب پاخور، کمی با محیط واقعی فرق می کند. روش های مختلفی برای جذب بازدید کننده برای وبسایت وجود دارد، مانند بهینه سازی وبسایت برای نمایش در موتور های جستجو، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری و غیره، که بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو یا سئو سایت نسبت به روش های دیگر، از اهمیت بیشتری برخوردار است. پس بعد از طراحی سایت حتما به فکر سئو آن نیز باشید تا بتوانید از وبسایت تازه طراحی شده تان بهره وری مناسب نمایید.

در نتیجه برای حضوری موفق در محیط وب باید به چند نکته توجه کنیم:

– خلق یک وبسایت مناسب و منحصر به فرد

– انتخاب یک هاست مناسب برای بارگزاری وبسایت بر روی آن

– بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو جهت جذب بازدیدکننده

 

اگر در حال حاضر وبسایتی دارید ، این نکات را دوباره بررسی کنید. اگر موردی را رعایت نکرده اید، حتما در اسرع وقت آن را بررسی و اصلاح نمایید و اگر نیاز به منتقل نمودن هاست و یا انتخاب هاست و دامین جدید دارید می توانید به مراجعه به وبسایت webnahad.net آن را تهیه و یا با شماره تماس 02166954491 با کارشناسان هاستینگ وب نهاد در ارتباط باشید.

اگر تاکنون وبسایتی نداشته اید و هنوز سوال یا ابهامی در مورد طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و بازاریابی دیجیتال دارید به وبسایت مجموعه وب نهاد به نشانی webnahad.com مراجعه نموده و پاسخ پرسش های خود را بیابید و یا جهت بازطراحی وبسایتتان و دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166954223 تماس حاصل نمایید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle