Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

از سیاحت تا زیارت با تورهای داخلی [مقتدرسیر]

ایران یکی از زیباترین و غنی‌ترین کشورهای جهان بوده و هست. هر کس برای سفر خود می‌تواند دلیلی داشته باشد، از سفر زیارتی گرفته تا سیاحت و تفریح. بدین منظور، خرید بهترین تورهای داخلی، می‌تواند کمک زیادی به مسافران مقصدهای گردشگری کند.

 

آشنایی با شرایط تورهای هر مقصد گردشگری، می‌تواند مسافران را در انتخاب تور مناسب برای سفر خود کمک کند. آژانس مقتدرسیر با سابقه‌ای بیش از یک دهه و داشتن سهم قابل توجهی از بازار تورهای خارجی و داخلی، تلاش می‌کند تا مشاوری امین برای مسافران خود باشد. در این‌جا نیز تلاش می‌کنیم تا شما را با شرایط مختلف تورهای داخلی آشنا کنیم، تا در زمان تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی، برای سفر خود، بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

لذت خرید و تفریح با تور کیش

تور کیش از سالیان دور مورد توجه خانواده‌های ایرانی بوده است. خانواده‌هایی که قصد تفریح، به‌خصوص تفریحات آبی در کنار خرید از فروشگاه‌های متنوع و متعدد را دارند، معمولاً جزیره‌ی زیبای کیش را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. دلیل اصلی این امر آن است که امکاناتی که در این شهر زیبا و دوست‌داشتنی وجود دارد با دیگر شهرها چندان قابل قیاس نیست. این امر شاید بیشتر از همه، خود را در کیفیت هتل‌ها نشان دهد. هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره‌ای در این جزیره وجود دارند که کیفیت آن‌ها به نسبت سایر شهرهای ایران بالاتر است و بعضا در کلاس خدمات جهانی قرار دارد و همین امر می‌تواند مشتریان سخت‌پسندتر را به خود جذب کند.

اگر اهل تجربه‌های جدید در سفر هستید، این شهر برای شما گزینه‌های مختلفی را دارد، از اجاره‌ی ماشین‌های لوکس که کمتر در سطح شهرهای دیگر می‌توان آن‌ها را یافت، تا اسب سواری و دوچرخه‌سواری در خط ساحلی که می‌تواند لذتی وصف‌نشدنی برای مسافران این شهر با خود داشته باشد. در کنار این‌ها، سوار شدن بر کشتی‌های تفریحی، می‌تواند محیطی شاد و مفرح برای خانواده‌ها به همراه داشته باشد.

 

 

پاییز نیز هوایی مناسب برای سفر به جزیره کیش به مسافران اهدا می‌کند. در کنار مناسب بودن هوا، قیمت‌ها هم متعادل و منطقی‌ست و مسافران، با هزینه‌ی کمتری می‌توانند تورهای ارزان کیش را خریداری کنند.

شما هم اگر قصد یک سفر همراه با خرید و تفریح را دارید، شک نکنید که کیش بهترین گزینه برای شما خواهد بود، فقط تصمیم‌گیری برای خرید تور مانده، که برای این منظور، می‌توانید با مشاوارن تور داخلی آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

لذت کشف ناشناخته‌ها با تور قشم

پتانسیل‌هایی که در جزیره‌ی قشم نهفته است، شاید در هیچ‌کدام از جزیره‌های ایران از جمله کیش هم نباشد، اما عدم توسعه‌ی این شهر با دید درست، باعث شده تا مسافران، آشنایی کمتری با این مقصد زیبا داشته باشند. شما هم اگر چندباری به کیش سفر کرده‌اید و این بار ترجیح می‌دهید یک مقصد جدید را تجربه کنید، شک نکنید که قشم، می‌تواند گزینه‌ی بسیار عالی برای شما باشد. در درجه‌ی اول آن‌که هزینه‌ی سفر به این شهر چندان تفاوتی با کیش ندارد، در کنار آن امکانات خرید در این شهر نیز به اندازه‌ی کیش وجود دارد اما فروشگاه‌ها و پاساژها، شاید به شیکی و لوکس بودن کیش نباشند اما از نظر اجناس، تفاوت چندانی احساس نمی‌شود اما قیمت‌ها، به مراتب از کیش پائین‌تر خواهد بود.

شاید تفاوت چشم‌گیر در قشم، مکان‌های اقامتی باشد. تا چند سال قبل، پیدا کردن مکان باکیفیت در قشم تقریباً غیرممکن بود اما با ساخت چند هتل نوساز و چند بوتیک هتل جدید، این مسأله تا حدی برطرف شده است، اگر چه هنوز این معضل، به طور کامل رفع نشده است.

دیدنی‌های خود جزیره قشم، از نظر جاذبه‌های طبیعی، به مراتب از کیش بیشتر است، دره‌های زیبا، جنگل‌های حرا و سواحل متعدد، از زیبایی‌های خود جزیره است اما توصیه ما این است که به جزیره‌های اطراف هم سری بزنید و لذت ببرید، شاید در میانه راه دلفین‌های آزاد و زیبا را هم از نزدیک مشاهده کردید.

 

 

پس اگر نیاز به کشف مکان‌های جدید در کنار امکانات خرید هستید تور قشم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همین حالا با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و با بررسی دقیق با آن‌ها بهترین خرید ممکن را برای خود انجام دهید.

لذت زیارت بارگاه امام هشتم با تور مشهد

اگر نیاز به آرامش معنوی و روحی در خود احساس می‌کنید، اگر اهل زیارت هستید، مطمئن باشید زمانی بهتر از پاییز، برای سفر به مشهد نخواهید یافت. علاوه بر خلوتی به نظیر شهر و به‌خصوص حرم امام هشتم علیه السلام، قیمت تور مشهد هم بسیار ویژه و استثنایی است. پس اگر فرصت آن برای شما فراهم است، تلاش کنید که آن را از دست ندهید.

مشهد به واسطه حضور پر تعداد مسافران و زائران، یکی از بهترین شهرهای ایران از نظر امکانات گردشگری محسوب می‌شود. اماکن اقامتی متنوع و متعدد، مهم‌ترین این امکانات است. مسافران می‌توانند با هر سطح بودجه‌ای، انتخابی برای خود داشته باشند و به میزان هزینه‌ای که برای خود کرده‌اند، از آن لذت ببرند.

خرید و گشت و گذار در شهر و همچنین اطراف آن هم، در پاییز بسیار لذت‌بخش است و در کنار آن قیمت‌های مناسب‌تری هم نصیب مسافران خواهد شد، چرا که دیگر از ازدحام مسافران تابستانی خبری نیست و به راحتی با چانه‌زنی، می‌توان بهترین اجناس با بهترین قیمت‌ها را از مغازه‌داران خریداری نمود.

 

 

اگر شما هم حال و هوای مشهد را در سر دارید، باید بگوئیم که تعلل کردن باعث از دست رفتن بهترین زمان برای شما خواهد شد. پس اگر زمان مناسب را یافتید، با مشاوران سفر ما تماس گرفته و بهترین تور مشهد را از ما خریداری کنید.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle