Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ خبری تفریح

چرا ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما فقط در اپلیکیشن سپهر360 قابل مشاهده است!!؟

معمولا در زمان خرید بلیط هواپیما، چه به سایت های فروش بلیط مراجعه کنید و چه با آژانس های مسافرتی تماس بگیرید، با قیمت های متفاوتی برای یک پرواز خاص مواجه می شوید که این تفاوت قیمت از حدود پنج هزار تومان تا بیش از پنجاه هزار تومان متغیر است.

گران بودن بلیط هواپیما، همواره یکی از دغدغه های مسافرت هوایی محسوب می شود.

دلیل اصلی تفاوت قیمت بلیط در سفرهای هوایی، این است که آژانس های غیرچارترکننده به عنوان واسطه اقدام به فروش بلیط هواپیما می کنند. در کشور ما بلیط هواپیما به دو دسته ی اصلی تقسیم می شود، بلیط چارتر و بلیط سیستمی. در بین تمامی آژانس های مسافرتی موجود در کشور، حداکثر 300 آژانس هواپیمایی وجود دارند که قرارداد چارتری دارند و به چارترکنندگان هواپیما معروف هستند و به صورت سالیانه صندلی های هواپیما را در مسیرهای مختلف از هر شرکت هواپیمایی(ایرلاین) اجاره یا پیش خرید می کنند و در طول سال به صورت خود مختار و کاملا آزاد، بلیط های خود را به نسبت شلوغی یا خلوتی بازار، قیمت گذاری می نمایند.

به همین دلیل است که در اکثر ایام سال، نرخ بلیط هواپیما در مسیرهای پر تردد بسیار پایین تر از حد نرمال و استاندارد آن، خرید و فروش می شود و باقی مجموعه هایی که بلیط هواپیما را خرید و فروش می کنند، زیر مجموعه و شرکای تجاری چارتر کنندگان هواپیما محسوب می شوند.

واضح است که پیدا کردن این تعداد کم از فروشندگان اصلی از بین هزاران آژانس هواپیمایی و سایت فروش بلیط هواپیما، کار بسیار سختی است و در عمل نشدنی به نظر می رسد، اما سپهر360 جزو معدود مجموعه هایی است که فقط و فقط آژانس های چارترکننده را به شما نمایش می دهد و خود هیچگونه دخالتی در امر خرید و فروش بلیط هواپیما ندارد پس ارزان ترین بلیط ها در این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

در ادامه قصد داریم به معرفی سپهر360 بپردازیم و نکاتی را درباره این اپلیکیشن بیان کنیم تا کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند، نصب این اپلیکیشن را یکی از ضروریات خود بدانند.

سپهر360 ، اپلیکیشن جستجوی بلیط هواپیما شامل بلیط چارتری و غیر چارتری است. این اپلیکیشن واسطه ها را حذف کرده و شما را به صورت مستقیم به مالکان اصلی پرواز های چارتری، ایرلاین ها و همچنین نمایندگان فروش ایرلاین ها متصل می کند و با توجه به اینکه هیچ نقشی در فروش بلیط هواپیما ندارد، همواره ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را به کاربران خود نمایش می دهد که می توانید با مقایسه ی قیمت بلیط در این اپلیکیشن با اپ های مشابه، از ارزان تر بودن نرخ بلیط هواپیما در سپهر 360، اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

نکاتی درمورد سپهر360:
1- خرید بدون واسطه بلیط هواپیما، از چارترکنندگان اصلی و نمایندگان فروش ایرلاین ها
2-  نمایش ارزان ترین نرخ بلیط های موجود تا چند ماه آینده
3- مقایسه قیمت بلیط هواپیما، از بین بیش از 500 آژانس هواپیمایی و 30 ایرلاین
4- امکان فیلتر کردن نتایج پرواز براساس 4 دسته ی اصلی و مورد نیاز کاربران

5- امکان مرتب سازی نتایج پروازی
6- مشاهده پروازهای روز بعد و روز قبل با انتخاب یک کلیک
7- دسته بندی و مرتب سازی تاریخچه فعالیت کاربران، براساس ماه، روز و ساعت فعالیت، به همراه جزئیات کاربردی
8- امکان اعلام مشکلات برنامه و نارسایی های موجود، توسط کاربران از طریق تلگرام

 

 

چطور به سپهر360  اطمینان کنیم؟

از آنجایی که برای هر موضوعی تعداد زیادی اپلیکیشن در کشور وجود دارد و همه ی آنها هم ادعا می کنند که بهترین هستند، در زمان نصب یک اپلیکیشن، دو مورد را حتما باید بررسی کرد :

  1. تعداد نصب هر اپلیکیشن
  2. نظرات کاربرانی که قبلا از آن اپلیکیشن استفاده کرده اند.

با توجه به توضیحات زیر، می توان نتیجه گرفت که سپهر360 گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت واقعی بلیط هواپیماست.
1- تعداد نصب:

اپلیکیشن سپهر360 در دو نسخه اندروید و آی او اس تهیه شده و در مدت کوتاهی توانسته، بیشترین آمار نصب را در بین رقبای خود در حوزه گردشگری و رزرو بلیط هواپیما به خود اختصاص دهد.
2- نظرات کاربران

در مراکز اصلی دانلود اپلیکیشن، مثل کافه بازار، گوگل پلی، اپ استور و … تا زمان انتشار این خبر بیش از 6000 هزار امتیاز 5 ستاره، توسط کاربران به این اپلیکیشن داده شده است که شما می توانید قبل از نصب سپهر 360، از نظرات مثبت و منفی هر کاربر مطلع شوید.

 

چگونه از طریق سپهر360 بلیط هواپیما خریداری کنیم؟

شما می توانید بدون نیاز به عضویت از کلیه امکانات این اپلیکیشن استفاده کنید. کافی است بعد از نصب اپلیکیشن، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید و بعد از انتخاب گزینه “بگرد” به صفحه “نتایج جستجو” می رسید که می توانید لیست پرواز های موجود را با جزییات کاملی مثل قیمت، ساعت بلند شدن هواپیما از مبدا، ساعت رسیدن هواپیما به مقصد، نوع هواپیما مثل ایرباس یا بویینگ، شماره ی پرواز و … مشاهده کنید. با انتخاب هرکدام از نتایج پرواز به صفحه “انتخاب فروشنده” می رسید که در این صفحه لیست جامعی از فروشندگان آن پرواز، قابل مشاهده است. با انتخاب فروشنده بلیط هواپیما (آژانس چارترکننده، ایرلاین و یا نماینده ی فروش ایرلاین) به صفحه “امکانات فروشنده” می رسید که قبل از خرید بلیط خود، می توانید از کیفیت خدمات رسانی آن فروشنده آگاه شوید و سپس به سایت اصلی و رسمی آن فروشنده وصل شده و نسبت به رزرو بلیط هواپیمای خود به صورت مستقیم اقدام نمایید.

زمانی که مسیر و تاریخ پرواز را مشخص می کنیم، نتایج به صورت پیش فرض از کمترین قیمت به بیشترین قیمت نمایش داده می شود و اگر نیاز به انتخاب پرواز با مشخصات خاصی داشته باشید می توانید با استفاده از بخش فیلترها، پرواز مورد نظر خود را در زمان کمتری پیدا کنید.
همچنین با انتخاب گزینه ترتیب می توانید نتایج را از قیمت کم به زیاد یا زیاد به کم و همچنین بلیط های هواپیما را، براساس زمان آن از صبح به شب یا شب به صبح مشاهده کنید. دو گزینه کاربردی دیگر نیز در کنار فیلتر و ترتیب قرار دارد که بدون نیاز به جستجوی مجدد می توانید بلیط های موجود در روز قبل یا روز بعد را ببینید.
در تصویر زیر به عنوان مثال بلیط هواپیما در مسیر کیش به مشهد انتخاب شده است.

 

جستجو در اپلیکیشن سپهر360
جستجو در اپلیکیشن سپهر360

در تصویر زیر اطلاعات کامل تری از بخش فیلترها ملاحظه می کنید. همچنین در قسمت “تاریخچه اتصال ها” لیست سایت هایی که از طریق سپهر360 به آن ها متصل شده اید، با جزئیات کامل نمایش داده می شود که شما می توانید در صورت نیاز، به این بخش مراجعه نموده و آدرس سایتی که از آن بلیط هواپیما خریداری کرده اید را مشاهده  نمایید. شما می توانید کلیه سوالات و مشکلات به وجود آمده در رابطه با خرید بلیط هواپیما را از لحظه ی ورود به سایت و یا اپلیکیشن تا زمان سوار شدن به هواپیما، از طریق گزینه “تماس با ما” با سپهر 360 در میان بگذارید.

فیلتر نتایج پرواز
فیلتر نتایج پرواز

همچنین شما می توانید به سایت سپهر360 نیز مراجعه کنید.
آدرس سایت:  sepehr360.com

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle