Categories
اخبار رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت

هاسپیتل امکان تماس و ارتباط شبانه‌روزی با پزشک را ممکن ساخت

بعضی از ما آن‌قدر خوش‌شانس هستیم که دوستی کنارمان داشته باشیم که پزشک باشد و ما بتوانیم وقت و بی‌وقت  به او زنگ بزنیم و نگرانی‌هایمان را مطرح و از او سوال کنیم. تازه شاید با وجود چنین دوستی بعد از چندبار زنگ زدن دیگر خجالت بکشیم که تماس بگیریم.

ولی نیازش را حس کردیم؛ وقتی عزیزمان تب کرده و نمی‌دانیم چه کار کنیم. وقتی تازه بچه‌دار و وارد دنیایی ناشناخته شدیم. وقتی برای فهمیدن جواب آزمایش باید تا وقت دکتر با نگرانی منتظر بمانیم. وقتی نمی‌دانیم داروها را تا کی مصرف کنیم. وقتی شک داریم که فلان مواد غذایی برایمان بد است یا نه و هزاران موقعیت مشابه…

این مسائل می‌توانند روز ما را خراب کنند ولی آن‌قدر هم وخیم نیستند که خودمان را مجبور کنیم تا به پزشک مراجعه کنیم و کلی هزینه ویزیت بدهیم.

هاسپیتل اپلیکیشن مشاوره پزشکی و سلامتی است که سعی کرده جای خالی آن دوست پزشک شما را پر کند. هاسپیتل در دو نسخه اندروید و آی او اس موجود است.

حتی اگر پای لپ‌تاپ هم نشسته باشید می‌توانید از نسخه تحت وبسایت آن استفاده کنید. در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در نرم‌افزار هاسپیتل پزشکان آنلاین و در دسترسی وجود دارند که شما می‌توانید به آن‌ها پیام بدهید یا زنگ بزنید و در همان لحظه جواب خود را بگیرید.

در حال حاضر پزشکان هاسپیتل در این دستهبندیها فعال هستند:

عمومی و سلامتی، روانپزشکی و سلامت روان، مامایی و سلامت بارداری، اطفال و کودکان، طب فیزیکی و ورزش، دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان.

داخل هر دسته‌بندی لیست پزشکان را می‌بینید. هر پزشک در هاسپیتل یک پروفایل دارد که در آن درباره او توضیح داده شده و اطلاعاتی مانند سوابق کاری و شماره نظام پزشکی وی قابل مشاهده است. شما می‌توانید امتیاز و نظر سایر کاربرانی که با وی تماس گرفته‌اند و شماره پزشکی آنان را ببینید. همچنین در پروفایل برخی از پزشکان ویدئوهایی با محتواهای پزشکی و سلامتی از همان پزشک وجود دارد که کاربران به صورت رایگان می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند. علاوه بر همه‌ این‌ها هاسپیتل یک بخش پرسش و پاسخ رایگان دارد که شما می‌توانید در آن موضوعتان را مطرح کنید و از چندین پزشک جواب بگیرید.

 

دانلود نسخه اندروید هاسپیتل از کافه بازار

دانلود نسخه آی او اس هاسپیتل از سیب اپ

دانلود مستقیم هاسپیتل از وب سایت هاسپیتل

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle