Categories
خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها

اجرای شهر هوشمند در منطقه دو شهرداری تهران

تفاهمنامه استقرار شهر هوشمند میان شهرداری منطقه دو تهران و گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا با هدف بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در جهت توسعه رفاه شهروندان و ارتقای کیفیت ارایه خدمات در سطح منطقه دو شهرداری تهران، به امضا رسید.

بنابر اعلام بانک ملت، علی حکیم جوادی، مدیرعامل گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: در شهر هوشمند، تمام سازمان‌ها، مردم و دیگر مولفه‌های شهری به‌صورت یکپارچه و منظم در ارتباط هستند و امیداوریم با امضای این تفاهم‌نامه و پتانسیل‌های بالایی که در این منطقه وجود دارد، بتوانیم بهترین خدمات را در راستای رسیدن به اهداف پروژه ارائه کنیم.

وی افزود: هلدینگ بهسازان فردا با سابقه بیش از یک دهه تجربه و دانش متمرکز بر حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی الکترونیک شهرها و سازمان‌ها و با سرمایه انسانی چهار هزار نیروی متخصص در قالب هفت شرکت زیرمجموعه که زنجیره ارزش را از زیرساخت تا نرم‌افزار پوشش می‌دهند، در حال راهبری پروژه‌های متنوع در سطح کشور است.

رسول کشت‌پور شهردار منطقه دو نیز با بیان این نکته که تحقق شهر الکترونیک و هوشمندسازی محیط شهری در بسیاری از شهرهای توسعه‌یافته و مطرح دنیا روند متعارفی طی می‌کند، افزود: برای رسیدن به این هدف باید بخشی مختص به این موضوع در واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای پشتیبانی طرح و تحقق اهداف هوشمندسازی سیستم‌های مورد نظر ایجاد شود و با ایجاد سیاست‌های مناسب و ارائه راهکارهای موثر اقدام به ایجاد تعامل بین سازمان‌ها کند.

به گفته وی، تجهیز شهرها به فرآیند الکترونیک ‌شدن یا هوشمندسازی یکی از مهم­‌ترین راه‌های برون‌رفت از مشکلات است و شهر هوشمند فرآیندی است که می‌تواند تراکم و پیچیدگی مسایل و مشکلات جدید شهری را مدیریت کند.

شهردار منطقه دو تهران افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش ترافیک شهری، کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست ضمن استفاده از استراتژی مدیریت زمان در رسیدن به شهری ایده­‌آل و مطلوب برای زیستن و عاری از هرگونه دغدغه شهری برای شهروندان است و بی‌تردید استفاده از شهر هوشمند سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت زندگی و بهره‌وری و در نهایت موجب خرسندی و رضایت مردم می‌شود.

در این مراسم، ناحیه هفت منطقه دو (شهرک غرب)، به عنوان پایلوت جهت اجرایی کردن طرح به گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا معرفی شد تا این گروه بر اساس اسناد بالادستی اقدام به تدوین طرح مشترک همکاری با توجه به نیازها و الزامات منطقه کرده و پس از آن با توجه به موارد بیان شده طرح تجمیع‌کنندگی اعم از اکوسیستم مورد نیاز و نحوه تعامل با آن طراحی و حداکثر در مدت سه ماه جهت اجرایی کردن به شهرداری ابلاغ کند.

گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا مالک گروه شرکت‌های به پرداخت ملت، بهسازان ملت، زیرساخت امن خدمات تراکنشی، سیستم یاس ارغوانی، مهندسی صنایع یاس ارغوانی و شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق است که با ورود پروژه به فاز عملیاتی آن، هرکدام از این شرکت‌ها بخشی از زنجیره ارزش پروژه، از تامین زیرساخت تا شبکه پرداخت را تکمیل می‌کنند

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle