Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

اجاره ویلا اطراف تهران برای دورهمی شب یلدا [ویلاجار]

یلدا بهانه است برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا

شب یلدا فرصتی است برای دورهمی و مجالی است برای آنکه زمان بیشتری در کنار عزیزان خود باشیم. شب چله طولانی ترین شب سال است و این طولانی بودن شب یلدا مجالی است برای شب نشینی و در کنار هم بودن تا در این شب، یک دقیقه بیشتر برای عشق ورزیدن فرصت داشته باشیم.

فارسی زبان ها، شب یلدا را در منزل پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ و بزرگان فامیل جشن می گیرند تا در کنار آنها به خاطر بیاورند که پیوند آنها ناگسستنی است و به کودکانشان نیز همین آداب را می آموزند اما ممکن است محدودیت‌های زندگی شهری و مشکلات آپارتمان نشینی و یا دوری از شهر و موطن، باعث شود که همگی نتوانند در منزل این عزیزان دور هم جمع شوند و ناچار به فکر اجاره ویلا برای شب چله باشند.

در سال های اخیر، اجاره ویلا اطراف تهران برای دورهمی شب یلدا مورد استقبال بسیاری از ساکنین تهران قرار گرفته است. این ویلاهای ییلاقی که امکانات متنوعی همچون استخر آبگرم، سونا، جکوزی، باغچه، آلاچیق، باربیکیو، کرسی زغالی، شومینه هیزمی و … دارند برای دورهمی شب یلدا کاملا مناسبند و پرداخت اشتراکی (دانگی) مبلغ اجاره ویلا می تواند هزینه تمام شده اجاره ویلا را قابل تحمل کند.

قیمت اجاره ویلا در لوسان، اوشان – فشم و شمشک

قیمت زمین در منطقه لواسان، اوشان، فشم، شمشک و میگون تقریبا هم قیمت مناطق شمال شهر تهران است و در نتیجه قیمت رهن و اجاره سالیانه ویلا که معمولا متراژ زیادی دارد در این مناطق گران است. طبق عرف بازار رهن و اجاره، قیمت رهن و اجاره سالیانه یک ویلا در حدود 20 درصد ارزش کل ویلا است. مالک ویلایی که بخواهد ویلای خود را بصورت اجاره روزانه در اختیار سایرین قرار دهد قطعا قیمتی را اعلام خواهد کرد که عایدی آن در مقایسه با رهن و اجاره سالیانه، بیشتر و یا حداقل برابر باشد مگر آنکه مالک بخواهد در مواقعی که خودش از ویلا استفاده نمی‌کند آن را برای اجاره روزانه در اختیار سایرین قرار دهد به همین علت تعداد ویلاهای اجاره روزانه در منطقه لواسان بسیار محدود و نایاب است.

قیمت اجاره ویلا در اوشان و فشم و اجاره ویلا در میگون و شمشک ارزان تر است اما باز هم به همان دلایل قبلی، تعداد ویلاهای اجاره روزانه در این منطقه بسیار محدود و انگشت شمار است و چون تقاضا برای اجاره روزانه این ویلاها زیاد است قیمت اجاره روزانه ویلا را باز هم افزایش می‌دهد.

اجاره ویلا

قیمت اجاره ویلا در دماوند

در منطقه گردشگری شرق تهران که شامل جاجرود، رودهن، بومهن، آبعلی، دماوند، گیلاوند، آبسرد، آئینه ورزان، خسروان و … می شود ویلاهای زیادی ساخته شده که قیمت کمتری در مقایسه با منطقه لواسانات دارد اما باز هم تعداد ویلاهای اجاره روزانه بسیار کم است و معمولا از قبل رزرو می شوند.

 

قیمت اجاره ویلا در کردان

شهر کردان در استان البرز و در 20 کیلومتری غرب شهرستان کرج قرار دارد. این منطقه ییلاقی و زیبا که با نام منطقه کردان شناخته می شود شامل کردان، کوهسار، آغشت، برغان، هشتگرد و … می باشد.

خوشبختانه تعداد زیاد ویلاهای اجاره‌ای در این منطقه باعث شده که تا حد زیادی نیاز به اجاره ویلا برای تعطیلات آخر هفته و دورهمی‌های خانوادگی بخشی از ساکنین تهران و کرج که توان مالی خرید ویلا اطراف تهران را ندارند مرتفع شود و به همین علت، قیمت اجاره ویلا در کردان در مقایسه با سایر مناطق ارزان‌تر است.

در منطقه کردان، پرورش اسب رونق زیادی دارد و اگر ویلایی که اجاره می کنید در مجاوررت اصطبل پرورش اسب باشد ممکن است بوی آزار دهنده اصطبل اسب‌ها به مشام برسد. همچنین در فصل تابستان، تعداد زیاد مگس‌ها در منطقه کردان آزار دهنده است و لازم است پنجره‌ها از حفاظ مناسبی برخوردار باشند و بسته باقی بمانند.

متاسفانه ویلاسازی در سالهای اخیر باعث تخریب منابع طبیعی و جنگل‌ها شده است و یکی از راه‌کارهای جدی مقابله با آن، توسعه فرهنگ اجاره روزانه ویلا است. بسیاری از ویلاهای فعلی که در مناطق ییلاقی اطراف تهران و یا جنگل‌های شمال ایران ساخته شده‌اند در اکثر ایام سال خالی از سکنه هستند و ترویج فرهنگ استفاده اشتراکی از ویلا در مناطق ییلاقی، عطش ویلاسازی و خرید ویلا در این مناطق را کاهش خواهد داد.

یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle