Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی استخدام

شغل مناسب خود را در کمترین زمان در شیپور پیدا کنید [شیپور]

با پیشرفت فناوری ها و تکنولوژی های جدید بسیاری از کارها به شکل بسیار مناسبی راحت تر شده است، سالانه افراد زیادی جویای کار مناسب خود می باشند و سعی دارند تا کاری را که به توانایی ها و مناسب آن ها است را پیدا کنند.وب سایت های آگهی استخدام به عنوان پلتفروم ارتباط دهنده افراد جویای کار  و کارفرما است.

در گذشته نه چندان دور برای اینکه بتوانید در یک اداره و یا شرکت دولتی و خصوصی شغلی برای خود پیدا کنید باید هفت خان رستم را رد می‎کردید در بسیاری از موارد نیاز به معرف داشتید و این در صورتی بود که موفق شده باشید آگهی استخدامی را ببینید. امروزه اگرچه هنوز هم پیدا کردن یک شغل مناسب سخت است اما نه به سختی قدیم. اینترنت و تکنولوژی موانع زیادی را از پیش پای شما برداشته است.در ادامه با این بخش از مقالات آموزشی همراه باشید تا به شما بگوییم که چه طور راحت کار پیدا کنید و به راحتی استخدام شوید.

برای پیدا کردن یک شغل خوب و مناسب در درجه اول باید زمان کافی را برای جستجو و بررسی کردمی هر آگهی استخدام  که به حیطه کاری شما مربوط است را در نظر بگیرید. در درجه دوم باید برای خود یک رزومه پر و پیمان تهیه کنید. شاید به نظر سخت بیاید ولی در واقع داشتن یک رزومه به این سختی‎ها هم که فکر می‎کنید نیست. هر تجربه تحصیلی و کاری شما(حتی کارآموزی در دانشگاه) می‎تواند به بهتر شدن رزومه شما کمک کند. پس هر کاری که تاکنون کرده اید با اعتماد به نفس در رزومه خود ذکر کنید.

پس از آن به جستجو برای یافتن شغل مناسب خود بگردید. در این مسیر سایت‎ها و اپلیکیشنهایی که آگهیهای استخدام را منتشر می‎کنند و مخصوص کاریابی هستند می‎توانند به شما کمک زیادی کنند.

این سایت‎ها معمولا دارای امکان فیلتر کردن هستند که شما می‎توانید دقیقا انتخاب کنید که دنیال چه شغل با حدود چه درآمدی هستید و تمام گزینه‎های موجود که با شرایط شما هماهنگ است به شما ارائه می‎شود. مثلا اگر شما  یک خانم جویای کار  هستید که قبلا به‎عنوان منشی تجربه کاری داشته‌اید و اکنون هم به دنیال کاری شبیه به این هستید می‎توان به جز منشی گری آگهی‎های دیگر را فیلتر کنید تا تنها آگهی منشی‎ برایتان باز شود. این امر به شما کمک می‎کند بتوانید در کمترین زمان بیشترین آگهی‎های استخدامی ممکن را بررسی کنید.

اگر تجربه کاری ندارید و تازه می‎خواهید تصمیم بگیرید که چه کاری را انتخاب کنید. بهتر است خود در این مورد فکر کنید و سعی کنید زمینه کاری خود را تغییر ندهید زیرا وقتی تجربه کاری در یک زمینه پیدا کنید و رزومه شما پربارتر باشد پیدا کردن کار و تغییر شغل برای شما بسیار راحت‎تر خواهد شد اما از یک شاخه به شاخه دیگر پریدن مساوی با این است که شما هر بار از صفر شروع کنید و مسلما این کار بسیار سخت و طاقتفرسایی است.

مرحله بعدی پیدا کردن یک شغل مصاحبه حضوری است که از اهمیت بالایی هم برخوردار است. پس از اینکه شما رزومه خود را برای آگهیهای استخدامی مورد نظرتان فرستادید و آنها نیز رزومه شما تایید کردند شما را برای مصاحبه حضوری دعوت می‎کنند. تنها گامی که باید برای گرفتن شغل مورد نظرتان بردارید این است که با اعتماد به نفس بالا توجه آنها را در مصاحبه به خود جلب کنید.

به همین راحتی می‎توانید صاحب یک شغل شوید. البته توجه داشته باشید ضروری است هر زمینه شغلی که برای خود انتخاب می‎کنید در این زمینه آگاهی، تجربه و اطلاعات خود را بالا ببرید و به‎روز کنید تا همیشه جایی برای شما در زمینه کاری خود باشد. در ادامه چند صفحه که می توانید برای کار به آن ها مراجعه کنید را در اختیار شما دوستان جویای کار قرار می دهیم.

  • استخدام کارگر ساده

  • استخدام کارگر ماهر

  • استخدام سرایدار

  • استخدام مربی

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle