Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

با قویترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ آشنا شوید [کامتک]

در کارگاهای انستیتو انفورماتیک کامتک شما با جدیدترین ابزارهای تعمیرات موبایل و لپ تاپ برای آموزش صحیح و پیشرفته آماده میشوید.

در دنیای پیشرفته امروز بهترین کسب و کارها، خدماتی است که میتوان در تعمیر کالای دیجیتال به مشتریان ارائه داد. مهمترین ها در کالای دیجیتال موبایل و لپ تاپ است که امروزه کاربران زیادی با آن در ارتباط هستند. شما امروز با بهترین مرکز آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر لپ تاپ آشنا میشوید.

انستیتو انفورماتیک کامتک یکی از مجهزترین سیستم های تعمیرات و آموزش تعمیرات در تهران بشمار میرود. روش آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیر لپ تاپ در کامتک متفاوت میباشد؛ چرا که کارآموزان علاوه بر افزایش دانش آکادمیک کار عملی روی انواع این دستگاهها انجام میدهند.

همچنین اساتید مجرب و تعمیرکاران متخصص در کامتک از سخت ترین مراحل گزینشی عبور میکنند و استخدام میشوند. این امر باعث شده که کیفیت سطح آموزش بسیار متفاوت با مراکز دیگر در تهران باشد.

در کار تعمیر موبایل و تعمیر لپ تاپ مهمترین امر دانش و مهارتی است که کارآموز با تمرین روی انواع این دستگاهها میتواند بهترین نتیجه را در کسب و کار خود بدست آورد.

علاقمندان به رشته های آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر لپ تاپ میتوانند از کارگاههای کامتک دیدن کنند و بصورت رایگان مشاوره شوند. کامتک دارای ۵ کارگاه با تجهیزات آموزشی پیشرفته میباشد. آموزش تعمیر تبلت، آموزش تعمیر کامپیوتر، آموزش تعمیر ایسیو ماشین، آموزش تعمیر ماشینهای اداری و دوره های نصب سیستم های امنیتی در این کارگاهها برگزار میشود.

نکته مهم: کلیه آموزشها زیر نظر استاد مجرب و مجزا بصورت نیمه خصوصی و خصوصی هر هفته در ساعات هماهنگ شده با کارآموز برگزار میشود. حتی عزیزان شهرستانی میتوانند از امکانات اسکان استفاده کنند.

آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل و تبلت

دوره آموزش موبایل برای افراد مبتدی و حتی تعمیرکاران برنامه ریزی شده است. تعمیرکاران موبایل میتوانند برای ارتقاء سطح دانش خود در کلاسهای خصوصی زیر نظر تعمیرکار موبایل شرکت کنند. افراد مبتدی دوره الکترونیک موبایل، سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل را میگذرانند.

 

مهمترین مثالها و موارد کار عملی در آموزش تعمیر موبایل :

  • آموزش تعمیر گوشی سامسونگ

  • آموزش تعمیر گوشی آیفون

  • آموزش تعویض هارد موبایل اپل و سامسونگ بصورت عملی

  • آموزش تعمیر گوشی هواوی

  • آموزش تعمیر گوشی سونی

  • آموزش تعمیر گوشی های خاموش، آبخورده و هنگ

  • موارد رسیدن به بازار کار در آموزش تعمیرات گوشی موبایل

بعد از آموزش صحیح که شامل نقشه خوانی موبایل، ارتباط قطعات روی مدار موبایل و عیب یابی صحیح برد گوشی است کارآموز نیاز دارد که با مراکز فروش قطعات و ابزارهای تعمیرگاهی آشنا شود. در کامتک این امر حائز اهمیت است.

در دوره آموزشی بهترین جزوه با جدیدترین روش تعمیرات به کارآموزان ارائه میشود. همچینین بانک نرم افزاری که محتوای ۳ ترابایت نرم افزارهای فلش گوشی ها و فیلم های آموزشی است اهدا میشود.

آموزش تعمیر موبایل
آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیرات لپ تاپ

دوره آموزش تعمیر لپ تاپ با استانداردهای بین‌المللی و روش‌های پیشرفته تعمیر مین برد لپ تاپ در آموزشگاه تعمیر نوت بوک کامتک تدریس می‌شود. کارگاه آموزش تعمیر لپ تاپ کامتک غیر از اینکه برای افراد مبتدی تدریس می‌شود برای افرادی که تا حدودی تعمیر نوت بوک را مهارت دارند مفید است. آموزش تعمیرات لپ تاپ زیر نظر تعمیرکار نوت بوک با 17 سال سابقه تعلیم داده می‌شود.

 

کارگاه‌های مجهز به جدیدترین ابزار تعمیرات لپ تاپ، همچنین بالای 100 مدل مین برد لپ تاپ از برندهای مختلف که کارآموزان زیر نظر تعمیرکار لپ تاپ روی آنها کار عملی انجام داده و تمرین می‌کنند، باعث ایجاد تجربه عالی در کار تعمیر لپ تاپ می‌شود. در یک کلاس آموزش تعمیر لپ تاپ لازم است که کارآموزان با انواع برندهای مختلف شامل توشیبا، دل، سونی، اپل، ایسر و ایسوس آشنا شده و روش‌ها و قلق‌های تعمیر هر یک را فرا گیرند. در کارگاه تعمیر نوت بوک کامتک از انواع برندها برای تمرین موجود است.

 

آموزش تعمیر لپ تاپ به ‌صورت کارگاهی

  • آموزش تعمیر نوت بوک اپل شامل مک بوک پرو MacBook Pro و مک بوک ایر MacBook Air
  • آموزش تعمیر نوت بوک اچ پی HP
  • آموزش تعمیر نوت بوک ایسر Acer
  • آموزش تعمیر نوت بوک ایسوس Asus
  • آموزش تعمیر نوت بوک توشیبا Toshiba
  • آموزش تعمیر لپ تاپ سونی Sony VAIO
  • آموزش تعمیر لپ تاپ دل Deel
  • تضمین کلاس تعمیر نوت بوک

تمرین روی 100 مدل برد لپ تاپ، همراه با انتقال دانش استاد با 17 سال تجربه و در نهایت کارآموزی تعمیر لپ تاپ بعد از دوره، بهترین تضمین برای ورود کارآموزان به بازار کار است.

 

اگر می‌خواهید کار تعمیر لپ تاپ را حرفه‌ای یاد بگیرید که در مغازه یا شرکتی مشغول به فعالیت این کسب شوید حتما از کارگاه‌های آموزشی کامتک دیدن کنید.

 

این مجموعه بهترین استاد با تجربه را برای تعلیم شما فراهم کرده است و بیشترین کار عملی در کلاس تعمیر نوت بوک انجام می‌شود.

 

بنابراین اگر می‌خواهید از صفر کار تعمیر لپ تاپ را شروع کنید مستلزم یک کلاس خوب و یک استاد متخصص هستید.

در انتها توصیه میکنیم که جهت اطلاع از شروع کلاسهای آموزشی و قیمت آنها وب سایت tamiraat.com  که سابقه ۱۲ ساله و قدیمیترین سایت تعمیراتی کشور است را مطالعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle