Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل و لپ تاپ کدام است؟ [کامتک]

انستیتو انفورماتیک کامتک به عنوان مرکز تخصصی تعمیر گوشی موبایل و لپ تاپ، برترین دوره های آموزش تخصصی در این حوزه را ارائه میکند.

 

امروز متخصصان تعمیرات بورد های الکترونیکی مانند سایر متخصصان در صنایع مختلف، باتوجه به ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی کسب درآمد بسیار خوبی دارند. مهندسان و تکنسین هایی که در شرکت های بزرگ و کوچک استخدام شده اند حقوق بهتری نسبت به سایر کارمندان دریافت میکنند. همچنین کسب و کار ها و مغازه دارانی که خدمات تعمیرات انواع گوشی موبایل، تبلت و یا کامپیوتر و لپ تاپ ارائه میدهند همواره درآمد قابل توجهی دارند.

تعمیر برد های الکترونیکی بدلیل اینکه نیاز به دانش و تخصص بسیار بالا دارد همیشه جزو خدماتی است که دستمزد نسبتا بالایی دارد اما کمبود نیروی انسانی ارائه دهنده این خدمات هزینه آن را برای مشتریان بالاتر برده است.

مهمترین دلیل کمبود نیروی کار در این زمینه این است که دانش و مهارت لازم برای این کار در دانشگاه ها آموزش داده نمیشود و  همچنین تعداد آموزشگاه های تخصصی در این حوزه، بخصوص در شهرستان ها بسیار کم است.

در این بین، انستیتو انفورماتیک کامتک به عنوان یکی معتبر ترین مراکز تخصصی تعمیرات بوردهای الکترونیکی، دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری بسیار خوبی را به دانشجویان ارائه میدهد.

آموزش جامع و کاربردی تعمیرات موبایل و لپ تاپ، توسط اساتید مجرب و حرفه ای و آماده سازی کامل کارآموزان برای ورود به بازار کار جزو مهمترین ویژگی های دوره های آموزشی مجموعه کامتک است.

در آموزشگاه سخت افزار کامتک دوره های تخصصی تعمیر بردهای الکترونیکی بصورت عملی و کاربردی تدریس میشود. آموزش سخت افزار شامل رشته های مهم در بازار کار ایران محسوب میشود.

علاقمندان به رشته های آموزش سخت افزار کامپیوتر و لوازم الکترونیکی مشابه میتوانند از کارگاههای پیشرفته کامتک دیدن کنند.

بخش آموزشی کامتک با برگزاری دوره های آموزش تعمیر سخت افزار که ۵ کارگاه مجهز دارد و با بهره گیری از کارشناسان مجرب (افراد تعمیرکار) این کلاسها هر هفته برگزار میکند.

کارگاه شماره ۱ آموزشگاه کامتک شامل دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش تعمیر ایسیو، آموزش تعمیرات کامپیوتر (پاور، یو پی اس، کارت گرافیک و هارد)، آموزش تعمیر تبلت، آموزش تعمیر لوازم صوتی و تصویری (ضبط، باند، آمپلی فایر، گیرنده دیجیتال)، دوره مهندسی معکوس، آموزش تعمیر لوازم پزشکی، آموزش تعمیر اینورتر (دستگاه جوش)، آموزش تعمیر برد ماشینهای اداری و تجهیزات شبکه (آموزش طراحی و ساخت بورد) را شامل میشود.

نکته مهم اینکه ؛ کلیه رشته ها زیر نظر تعمیرکار ماهر و مجرب تدریس میشود.

آموزش تعمیر سخت افزار بیشتری بصورت کاربردی و تکنیکال برگزار میشود. بطوریکه ۷۰٪ هر جلسه کارآموز با مدارات و بردهای مختلف از دستگاه مورد نظر تمرین دارد. سطح آموزش تعمیرات بر دو قسمت تقسیم میشود.

 

آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل

دوره آموزش تعمیر موبایل شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل مجزا تدریس میشود.

کلاس تعمیر موبایل زیر نظر تعمیرکار موبایل و با جدیدترین ابزارهای تخصصی گوشی بصورت عملی میباشد. آموزشگاه موبایل کامتک قدیمی ترین و بهترین مرکز آموزش تعمیر تلفن همراه شناخته شده و دارای اساتید مجرب و کارگاههای مجهز است.

دو امر مهم در آموزش تعمیر موبایل حائز اهمیت است. یکی تعمیرکار موبایل و مدرسی که تجربه طولانی در زمینه گوشیها داشته باشد و دیگر تجهیزاتی است که کارآموزان با آن کار عملی انجام داده و تعداد بردهای موبایل که روی آن تمرین میکنند. کلاس تعمیر موبایل در کامتک زیر نظر تعمیرکار با ۱۷ سال سابقه در این زمینه اداره میشود. همچنین بهترین و جدیدترین ابزارها و گوشیها برای تمرین کارآموزان و کار عملی در کامتک آماده است. در تعمیرگاه موبایل کامتک شما تجربه ای متفاوت را در آموزش تعمیر موبایل بدست میآورید.

آموزشگاه تعمیر موبایل و لپ تاپ

آموزش تعمیر موبایل

  • آموزش تعمیر گوشی اپل iPhone

  • آموزش تعمیر گوشی سامسونگ Samsung

  • آموزش تعمیر گوشی هواوی Huawei

  • آموزش تعمیر گوشی نوکیا Nokia

  • آموزش تعمیر گوشی ال جی LG

  • آموزش تعمیر گوشی بلک بری Blackbrry

  • آموزش تعمیر گوشی سونی Sony

  • آموزش تعمیر گوشی اچ تی سی HTC

 

راه های رسیدن به بازار کار موبایل:

در آموزشگاه موبایل کامتک هر کارآموز میتواند بعد از گذراندن کلاس تعمیر موبایل دوره کارآموزی (با هزینه) جهت تجربه بیشتر کسب کند. آموزش تعمیر موبایل مستلزم تمرین روی بردهای مختلف گوشی و اشکالاتی است که برای هر برند بوجود میآید.

البته هنرجویانی که دوره تعمیر موبایل آنها تمام میشود تا ۳ ماه میتوانند از پشتیبانی رایگان کامتک استفاده کنند.

 

آموزش تعمیرات لپ تاپ

دوره آموزش تعمیر لپ تاپ با استانداردهای بین المللی و روشهای پیشرفته تعمیر مین برد لپ تاپ در آموزشگاه تعمیر نوت بوک کامتک تدریس میشود. کارگاه آموزش تعمیر لپ تاپ کامتک غیر از اینکه برای افراد مبتدی تدریس میشود برای افرادی که تا حدودی تعمیر نوت بوک را مهارت دارند مفید است. آموزش تعمیرات لپ تاپ زیر نظر تعمیرکار نوت بوک با ۱۷ سال سابقه تعلیم داده میشود.

کارگاههای مجهز به جدیدترین ابزار تعمیرات لپ تاپ، همچنین بالای ۱۰۰ مدل مین برد لپ تاپ از برندهای مختلف که کارآموزان زیر نظر تعمیرکار لپ تاپ روی آنها کار عملی انجام داده و تمرین میکنند، باعث ایجاد تجربه عالی در کار تعمیر لپ تاپ میشود. در یک کلاس آموزش تعمیر لپ تاپ لازم است که کارآموزان با انواع برندهای مختلف شامل توشیبا، دل، سونی، اپل، ایسر و ایسوس آشنا شده و روشها و قلقهای تعمیر هر یک را فرا گیرند. در کارگاه تعمیر نوت بوک کامتک از انواع برندها برای تمرین موجود است.

 

آموزش تعمیر لپ تاپ بصورت کارگاهی

  • آموزش تعمیر نوت بوک اپل شامل مک بوک پرو MacBook Pro و مک بوک ایر MacBook Air

  • آموزش تعمیر نوت بوک اچ پی HP

  • آموزش تعمیر نوت بوک ایسر Acer

  • آموزش تعمیر نوت بوک ایسوس Asus

  • آموزش تعمیر نوت بوک توشیبا Toshiba

  • آموزش تعمیر لپ تاپ سونی Sony VAIO

  • آموزش تعمیر لپ تاپ دل Deel

 

تضمین کلاس تعمیر نوت بوک

تمرین روی ۱۰۰ مدل برد لپ تاپ، همراه با انتقال دانش استاد با ۱۷ سال تجربه و در نهایت کارآموزی تعمیر لپ تاپ بعد از دوره ، بهترین تضمین برای ورود کاآموزان به بازار کار است.

 

اگر میخواهید کار تعمیر لپ تاپ را حرفه ای یاد بگیرید که در مغازه یا شرکتی مشغول به فعالیت این کسب شوید حتما از کارگاههای آموزشی کامتک دیدن کنید.

این مجموعه بهترین استاد با تجربه را برای تعلیم شما فراهم کرده است و بیشترین کار عملی در کلاس تعمیر نوت بوک انجام میشود.

بنابراین اگر میخواهید از صفر کار تعمیر لپ تاپ را شروع کنید مستلزم یک کلاس خوب و یک استاد متصص هستید.

 

در انتها توصیه میکنیم جهت مشاهده خدمات و دوره های آموزشی مجموعه کامتک به وب سایت  tamiraat.com مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle