Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی نمایشگاه ها رپورتاژ جشنواره

معرفی آسان‌خرید خدمتی جدید از بانک تجارت در نمایشگاه تراکنش

آسان‌خرید ، محصول مشترک بانک تجارت و شرکت ایران کیش در سومین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش کشور ITE معرفی می‌شود.

صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت ایران‌کیش (عضو هولدینگ مالی بانک تجارت) گفت: این شرکت به‌منظور بهره‌مندی از دانش فعالان صنعت فین‌تک، با استقرار در غرفه‌های۱۰، ۲۹ و ۳۰ سومین نمایشگاه تراکنش‌، جنبه‌های مختلف خدمت آسان‌خرید را برای علاقه‌مندان این صنعت تشریح می‌کند تا بتوان از دیدگاه صاحب‌نظران در ارتقای کیفیت ارایه این محصول بهره‌مند شد.

امیدواریم این نمایشگاه بستر مناسبی برای دریافت ایده‌های فعالان صنعت پرداخت و دانشجویان رشته‌های مرتبط برای برگزاری یک رویداد استارت‌آپی آسان خرید در هفته‌های آتی فراهم آورد.

وی از آسان‌خرید به‌عنوان یکی از کامل‌ترین سیستم‌های خرید اعتباری کشور یاد کرد و گفت‌: در این طرح دارندگان کارت اعتباری آسان‌خرید متشکل از سه گروه «سپرده‌گذاران»، «مشتریان حقیقی» و «کارکنان سازمان‌ها» می‌توانند کالا و خدمات موردنیاز خود را به‌صورت اقساطی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و با کمترین کارمزد از فروشگاه‌های عضو این شبکه خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت ایران‌کیش افزایش قدرت خرید، برخورداری از سبد متنوع کالا و خدمات و بهره‌مندی از سود سپرده ویژه سپرده‌گذاران را از مزایای این طرح برای خریداران عنوان کرد و افزود: شعب بانک تجارت در سراسر کشور آماده پذیرش متقاضیان عضویت در شبکه آسان‌خرید هستند.

وی همچنین در تشریح مزایای این طرح برای فروشندگان کالا که عضو این شبکه می‌شوند اظهارداشت: فروشندگان کالا و خدمات نیز می‌توانند با مراجعه به شعب بانک تجارت و عضویت در این شبکه از مزایایی همچون افزایش حجم فروش و سرعت معامله، تضمین واریز اقساط توسط بانک، امکان تعیین قیمت توافقی، استفاده از طرح‌های تشویقی و تبلیغ فروشگاه خود از طریق سایت بانک تجارت برخوردار شوند.

سومین نمایشگاه تراکنش ITE با برگزاری سمینار، نشست تخصصی و کارگاه آموزشی به مدت سه روز از دوم تا چهارم آبان‌ماه در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) میزبان علاقه‌مندان عرصه صنعت پرداخت است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle