Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ انتشارات و کتاب

آزمون های آزمایشی ارشد و دکتری [ماهان]

آزمون های آزمایشی یکی دیگر از ابزار های کمک کننده برای رسیدن به موفقیت در مسیر کنکور میباشد که مکمل کلاس ها و کتاب ها بوده و به شما این امکان را میدهد که در کنار درس خواندن و تست زدن یک بازخورد صحیح از کار خود گرفته و براساس این بازخورد تصمیمات اصلاحی بگیرند.

در موسسه ماهان آزمون های 8 مرحله ای در مقطع کارشناسی ارشد شامل چهار آزمون 25% و دو آزمون 50% و دو آزمون جامع 100% می باشد و همچنین آزمون های 4 مرحله ای در مقطع دکتری شامل دو آزمون 50% و دو آزمون جامع 100%  میباشد.

با این سبک شما میتوانید با شرکت در این آزمون ها در مقطع ارشد 4 مرتبه و در مقطع دکتری 3 مرتبه تمام دروس را مرور کرده و تمام اشکالات بنیادی خود را رفع نمایند.

مزایای شرکت در آزمون های آزمایشی شامل موارد زیر است:

  • شرکت در یک آزمون شبیه سازی شده کنکور سراسری با همکاری برترین اساتید کشور
  • شرکت در یک آزمون با جامعه آماری بالا و مقایسه خود با رقبای دیگر
  • ارائه کارنامه دقیق دربردارنده نمودارها و جداول دقیق تحلیل و ارزیابی و مقایسه داوطلبان
  • آشنایی با سبک سوالات کنکور ، تعداد سوالات کنکور ، زمان مورد نیاز برای هر درس و…
  • سناریو سازی برای آزمون اصلی برای پاسخگویی به دروس از لحاظ ترتیب پاسخگویی ، زمانی که به هر درس باید اختصاص داده شود و…
  • آشنایی با تراز ، رتبه ، درصد و ساختار کارنامه ها

 

کتاب های کمک آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد

برای شرکت در کنکور اولین قدم شناسایی منابع و تهیه آنهاست.

اما یکی از چالش های اصلی داوطلبان در این مرحله عدم شناسایی منابع درست است. چرا که سازمان سنجش به عنوان منابع کنکور ارشد و دکتری تعداد زیادی رفرنس های پر حجم و کاملا با ساختاری غیر کنکوری را معرفی کرده و داوطلبان در میان اینهمه کتاب سردرگم شده و نه تنها نمیتوانند تمام آنها را مطالعه کنند بلکه حتی منابعی که مطالعه میکنند را هم نمیدانند که چه سرفصلی هایی از آنها مهم و پرتکرار بوده و نحوه طراحی سوال از آنها چگونه است. پس مهمترین قدم برای شروع در مسیر کنکور شناخت منابع صحیح است.

کتاب های کمک آموزشی موسسه ماهان با بهره گیری از دانش و تخصص اساتید برتر کنکور تلاش کرده است تا تمام رفرنس های اصلی برای هر درس را جمع آوری کرده ، تلخیص نماید و با ساختاری مختص کنکور نکات هر فصل را بررسی کرده و سپس سوالات سالهای قبل کنکور را با پاسخ کامل در انتهای هر فصل بررسی نموده است.

استفاده از کتاب ها برای خواندن مطالب، تسلط و تثبیت باکمک تست های آن یکی از ابزار های تسریع کننده و کمک کننده در پیمودن مسیر رسیدن به موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری می باشد که غفلت از آن میتواند نتایج ناخوشایندی را برای شما به ارمغان آورد.

از این رو همانند ٢۴ سال گذشته امسال نیز آغاز کردیم مسیر طلایی باهم بودن را ، مسیری که در انتهای آن لذت موفقیت است ، لذتی که سرشار است از تلاش و مطالعه و خواستن و بیداری .

همچون گذشته ثبت نام آزمون های آزمایشی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در بیش از 50 رشته در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد از 22 آذر ماه  آغاز می شود .خداراشاکریم از اعتماد شما عزیزان که سرمایه ٢۴ ساله ماست و با افتخار ماهانی شدنتان را ارج می نهیم .

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle