Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

چاپ عکس های ماندگار بر روی شاسی [فتو ایکس شاپ]

چاپ عکس بر روی شاسی علاوه بر استفاده های معمول در زمینه های کاملاً تخصصی نیز صورت می گیرد.

در یک مجموعه ی کاری و رسمی انتخاب هدیه و یادگاری برای افراد بالا رتبه چندان هم کار ساده ای نیست. این کار باید با حساسیت و دقت بالا صورت گیرد. در عین حال ارزش آن نیز باید آنقدر بالا باشد که بتوان از آن در جهت تقدیر از یک فرد عالی رتبه بهره برد.

 

چاپ عکس بر روی موارد متعددی صورت می گیرد و شاسی نیز یکی از موارد پرطرفداری است که اخیراً به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ عکس بر روی شاسی ماندگاری بالایی دارد و زیباتر است. یک سری از خاطرات ارزش بارها تکرار شدن را دارند و در گذر زمان می توان حس این خاطرات را با تداعی کردن آن ها بارها و بارها تجربه کرد. به همین خاطر چاپ عکس از روزهای خاطره انگیز و زمان هایی که موفقیت و شادی همراه ما بوده است، می تواند در گذر زمان یادآور آن روزها باشد.

به همین خاطر مجموعه فتو ایکس شاپ اقدام به چاپ عکس برای افراد خاص می کند.


چاپ عکس های ماندگار از مدیران و افتخارات آن ها

امروزه موفق بودن کاری ساده نیست و این مقوله را افراد موفق بیشتر از افراد عادی می دانند. روزهایی در زندگی افراد موفق و مدیران شایسته وجود دارد که حاصل تمام روزهای سخت و پشتکار آن هاست. به همین خاطر بهتر است عکس های ماندگار از این روزها تداعی گر موفقیت های فرد در گذر زمان باشد. به همین دلیل در جلسات متعددی که در مجموعه های موفق برگزار می شود، از یک سری ابزار برای تشکر و قدردانی استفاده می شود. این ابزار می تواند چاپ عکس مدیران مجموعه یا چاپ تقدیرنامه های اعطایی به افراد و دیگر موارد بر روی شاسی باشد. با این کار می از خدمات فرد تا حدی قدردانی به عمل می آید از این رو انواع قاب های شاسی را می توان برای مدیران به عنوان هدیه و یادگاری تهیه کرد.

 

موارد استفاده از چاپ عکس بر روی شاسی

در موارد مختلفی می توان اقدام به تهیه ی قاب شاسی برای ارگان ها و همایش ها کرد؛ عکس های ماندگاری که ممکن است در زندگی هر فردی وجود داشته باشد و ارزش بالایی را رقم بزند.

  • قاب شاسی که نشان خدمات و یا سابقه ی یک مجموعه است و می توان از آن در جهت تبلیغات استفاده کرد.
  • چاپ عکس مدیران عالی رتبه بر روی قاب شاسی و هدیه به مراجعه کنندگان یا خود مدیران
  • عکس هایی که در همایش ها و نشست های رسمی تهیه می گردد و می توان به عنوان یادگاری از آن استفاده کرد.
  • چاپ عکس روی شاسی از دانشجویان و یا اساتید در جلسات دفاع پایان نامه یا جشن های فارغ التحصیلی
  • چاپ عکس رؤسا روی شاسی در شرکت های خصوصی و ارگان ها
  • چاپ تقدیر نامه برای استفاده در جلسات قدردانی از افراد مختلف مانند جلسات تودیع و معارفه
  • نهادها، بانک ها و سازمان های دولتی می توانند از چاپ تقدیرنامه های خود به مشتریان جهت اطلاع رسانی و تبلیغات مجموعه بهره ببرند.

و بسیاری موارد دیگر که بسته به نوع کار شما می تواند استفاده شود. مدیران حرفه ای که دوست دارند خدمات و نتایج کار آنها بهتر شناخته شوند، می توانند در جهت ارتقای کسب و کار خود و اطلاع رسانی به بازارهای هدف، اقدام به چاپ عکس خود و نکاتی مربوط به ارائه ی خدمات مجموعه بر روی شاسی کنند و به مراجعه کنندگان یا بازار هدف خدمات خود، به عنوان تبلیغات اهدا کنند.

 چاپ عکس تقدیر نامه روی شاسی

ارائه خدمات چاپ عکس از سفارشات شما در مجموعه فتو ایکس شاپ

افرادی که در تدارکات همایش ها، جشن ها و نشست های مختلف در ادارات و ارگان های بزرگ و کوچک کار می کنند باید بتوانند یک برنامه ی همه جانبه را ترتیب دهند. یک جلسه یا جشن هر چقدر که مهم باشد، پس از تمام شدن زمان آن، به مرور از خاطره ها پاک می شود، اما مجموعه هایی که دوست دارند برای همیشه در خاطره ها بمانند از روش هایی برای ماندگاری جلسات مختلف خود در خاطره ها بهره می برند. چیزی که یک خاطره را ماندگار می کند و می توان همیشه آن را در معرض دید داشت، تصاویری زیبا است که از لحظات حساس ثبت می شوند. اگر شما هم از این روزها پیش رو دارید، می توانید از مجموعه ی قوی فتو ایکس شاپ برای چاپ عکس های خود بر روی شاسی کمک بگیرید.

این مجموعه خدمات چاپ عکس بر روی شاسی ارائه می دهد و با ارگان ها و سازمان های بزرگ و کوچک در این زمینه همکاری می کند تا شما هم بتوانید لحظات خاطره انگیز یا تصویر افراد مهم در زندگی کاری خود را بر روی یک قاب شاسی چاپ کنید و به اعضای سازمان یا مراجعه کنندگان هدیه دهید. این تصاویر را می توانید در سایزهای مختلف بنا به نیاز خود به صورت آنلاین سفارش دهید و در تهران کمتر از یک روز و در شهرستان ها تا دو روز آن را تحویل بگیرید. کار چاپ در دو مجموعه ی کاملا مجهز و به روز در اصفهان و تهران صورت می گیرد.

 

مزیت های چاپ عکس روی شاسی و کار با فتو ایکس شاپ

مجمموعه آنلاین فتو ایکس شاپ یک مجموعه حرفه ای و تخصصی در زمینه چاپ عکس روی شاسی میباشد که در دو شهر بزرگ و مرکزی ایران . تهران و اصفهان فعالیت گسترده چاپ روی شاسی را ارائه میدهد . چاپ و ارسال در اسرع وقت و کمتر از یک روز در تهران و اصفهان و همچنین ارسال سفارش های تخته شاسی برای سرتاسر کشور کمتر از 3 روز جزو تمایزات این مجموعه آنلاین میباشد .

چاپ عکس در مجموعه ی فتو ایکس شاپ با بهترین کیفیت صورت می گیرد. به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد. به طور کلی استفاده از شاسی در چاپ عکس با کیفیت تر و ماندگار تر است.

هزینه ی چاپ و تهیه ی این یادگاری ها بالا نیست و هر ارگانی می تواند از آن استفاده ی خوب و بهینه داشته باشد. علاوه بر این ارزش معنوی این اثرات بسیار بیشتر از کادوهای گران قیمت است.

در دنیای امروز که وقت یک دارایی با ارزش به خصوص برای مدیران و روئسای شرکت ها است، می توان کار چاپ عکس بر روی شاسی را با مجموعه ی فتو ایکس شاپ به صورت آنلاین انجام داد. از این رو نیازی به مراجعه ی حضوری نیست و با آپلود تصویر و یا متون مورد نظر خود می توان در کمترین زمان ممکن آن ها را با بهترین کیفیت تحویل گرفت.

تبلیغات نیز با این روش به صورت غیر مستقیم و بسیار کارآمد خواهد بود.

علاوه بر این شما امکان انتخاب چاپ در هر سایزی را دارید.

 

در انتها توصیه میکنیم برای مشاهده و سفارش آنلاین چاپ عکس روی تخته شاسی به سایت  photoxshop.ir مراجعه کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle