Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ آگهی برند های ورزشی

مسابقات ورزشی را پیش بینی کنید و برنده جوایز ارزشمند شوید [معروف]

اپلیکیشن “معروف” با همکاری “سعید معروف” بازیکن و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، برای اولین بار در ایران امکان پیش بینی زنده مسابقات ورزشی را فراهم کرده است.

 

با “معروف” هیجان پیش‌بینی زنده مسابقات ورزشی رو تجربه کن!

این تیتر وب سایت و اپلیکیشن “معروف” است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است و محبوبیت بسیاری میان جوانان و ورزشکاران پیدا کرده است.

همانطور که میدانید پیش‌بینی مسابقات پرهیجان مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال، اسب سواری، تنیس و سایر ورزش ها در تمام دنیا طرفداران بسیاری دارد.

اکنون استارت‌آپ استدیو آروکو (گروه سامانه جامع ورزشی) با همکاری سعید معروف بازیکن و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با طراحی یک اپلیکیشن بسیار جذاب، امکان لذت بردن از پیش بینی مسابقات ورزشی را فراهم کرده است.

حالا کاربران ایرانی هم میتوانند براحتی از طریق اپلیکیشن معروف هیجان پیش‌بینی زنده مسابقات ورزشی را تجربه کنند.

 

اما اپلیکیشن معروف چطور کار میکند و چه ویژگی هایی دارد ؟

علاقه‌مندان به پیش بینی مسابقات ورزشی با مراجعه به وب سایت www.marouf.tech اپلیکیشن معروف را در گوشی موبایل یا تبلت خود نصب میکنند و بدون اینکه شرط بندی صورت بگیرد نتایج مسابقات را پیش‌بینی میکنند و برنده جوایز ارزشمند میشوند.

نکته قابل توجه در مورد این اپلیکیشن تکنولوژی بسیار جدید Real time )رایانش بی‌درنگ) است که برای اولین بار توسط مجموعه آروکو در این اپلیکیشن پیاده سازی شده است تا در بهترین و پرهیجان ترین حالت ممکن بتوانیم بصورت زنده همزمان با پخش بازی ها از تلویزیون، نتیجه بازی را پیش بینی کنید.

slide-4

 

بخش جذاب تری که با نصب اپلیکیشن اندروید معروف امکان‌پذیر میشود این است که تمامی کاربران و علاقه‌مندان با پیش‌بینی مسابقات فوتبال، بسکتبال، والیبال و سایر مسابقات ورزشی در اپلیکیشن معروف برنده جایزه خواهند شد! این یعنی اگر پیش بینی شما درست از آب دربیاید برنده امتیازهای قابل توجهی می‌شوید، ولی حتی اگر پیش بینی شما درست هم نباشد باز هم امتیاز دریافت می‌کنید.

همچنین به محض اینکه اپ معروف را نصب می‌کنید 500 سکه جایزه می‌گیرید. درواقع با این سکه‌ها اولین پیش‌بینی بازی را مهمان اپلیکیشن معروف هستید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن معروف این است که میتوانید لحظه به لحظه مسابقات رو پیش بینی کنید و هیجان را چند برابر تجربه کنید و با پیش بینی‌های بیشتر، سطح امتیازات خود را افزایش دهید و به جایزه بزرگ (معروف) نزدیک‌ تر شوید.

سعید معروف
سعید معروف

 

لذت کری خوانی در استادیوم را در موبایل خود تجربه کنید!

اگر نمی‌توانید برای تماشای مسابقه‌های مختلف به استادیوم بروید، استادیوم رو به موبایل خودتان بیاورید و برای طرفدارهای تیم مقابل کری بخوانید و لذت ببرید.

 

آخرین اخبار ورزشی و جدول لیگ های معتبر ایران و جهان

بخش مجله اپلیکیشن معروف نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در این بخش میتوانید آخرین اخبار و گزارش‌های ورزشی و همچنین مطالب مفید آموزشی مرتبط با ورزش و سلامت را دنبال کنید.

 

مطبوعات

دکه مطبوعات این اپلیکیشن بهترین راه برای مشاهده آخرین اخبار روزنامه های ورزشی معتبر است.

 

جدول لیگ‌ها

در این بخش میتوانید آخرین نتایج جام جهانی، لیگ های فوتبال داخل و خارج از ایران، لیگ های والیبال و سایر مسابقات ورزشی را دنبال کنید و همیشه بروز باشید.

 

آخرین اخبار ورزشی (معروف) تمامی نتایج و حواشی مسابقات ورزشی در رشته های مختلف را پوشش میدهد و همچنین در بخش مقالات حوزه سلامت به شما کمک میکند که زندگی سالم و پرنشاطی داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم با دانلود این اپلیکیشن کاربردی علاوه بر پیش‌بینی مسابقات و دریافت جوایز ارزنده ، از آخرین اخبار رویداد های ورزشی مطلع شوید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle