Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

هتل های محبوب در شهرهای توریستی ایران

ایران زیبای ما یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است و جاذبه های گردشگری متنوع و فراوانش تاکنون از دید هیچ گردشگری پنهان نبوده است. تنها کافیست گزینه ی تورهای گردشگری ایران را انتخاب کنید تا به راز شگفتی های ایران پی ببرید. با ما همراه باشید که در ادامه می خواهیم زیباترین شهر های ایران با مکان های دیدنی را به شما معرفی کنیم. بی شک قلب شما به تپش می افتد و چشم شما نوازش می شود.

کیش

کیش که به مروارید آب های خلیج فارس معروف است، دارای نخل های بلند و شگفت انگیز، سواحلی مرجانی و شنی ، امواج ژرف و… می باشد. همچنین در کیش  برخلاف طبیعت آرام و دلنوازش تفریحات هیجانی و دلپذیری وجود دارد که نظیر آن را تنها در این جزیره پیدا می کنید. می توانید با مجموعه ی پارس سافاری کیش همراه شوید و از تفریحات آبی مانند جت اسکی و فلای برد و چتر پاراسل استفاده کنید.برای سفر به کیش، تور کیش بهترین خدمات را برای مسافران فراهم می کند.معمولا پروازهای تهران به کیش حدود 2 ساعت به طول می انجامد.

تور کیش

هتل های محبوب مسافران تور کیش

بی شک مسافران برای دیدن این همه زیبایی و لذت از تفریحات به اقامتی راحت و با امکانات خوب نیاز دارند. در کیش هتل های خوبی وجود دارد که در بهترین مکان های مورد علاقه ی توریست ها پراکنده شده اند. می توانید هتلی ساحلی مانند هتل 5 ستاره ی ترنج را انتخاب کنید. اگر نیز دوست دارید هتل شما به مراکز خرید نزدیک باشد که به راحتی در این جزیره خرید کنید ما به شما اقامت در هتل 5 ستاره ی مارینا را پیشنهاد می کنیم. هتل مارینا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ی کیش است که به بازار خرید مرجان و همچنین به پارک ساحلی مرجان نزدیک می باشد.

حال در میان شما ممکن است مسافرانی باشند که اقامت در هتل هایی با معماری های تاریخی را دوست داشته باشند. اگر شما نیز چنین احساسی دارید می توانید اقامت درهتل داریوش کیش را برگزینید. سرویس هتل های 5 ستاره ی کیش اچ بی می باشد.

حال در رستوران های کیش چه می گذرد؟؟؟ در جزیره ی زیبای کیش به واسطه ی قرار گیری در میان آب های آزاد و تنوع گونه های دریایی بیشتر رستوران ها منوی متفاوت و خوبی از غذاهای دریایی به شما ارائه می دهند.

بازار محبوب مسافران

بیایید تا در ادامه با مختصری از بازارهای خرید کیش آشنا شویم. خرید کردن یکی از مهم ترین علاقه های توریست ها هنگام مسافرت است. در کیش تنوع بازارهای خرید کیش زیاد است. اگر طالب خرید در مکان های سنتی هستید می توانیم بازار صفین و بازار عرب های کیش را به شما پیشنهاد دهیم.

اما اگر دوست دارید در شیک ترین و مجهز ترین مکان ها وقت گذرانی کنید ، مراکز خریدی مانند پردیس، مرجان و… را به شما پیشنهاد می کنیم. در میان تمامی این مکان ها مرکز خرید مروارید است که باز هم ناب و متفاوت جلوه می کند. معماری این ساختمان الهام گرفته از معماری سبک ایران باستان و آتشکده می باشد. گشت و گذار در این بازار را از دست ندهید. می توانید بهترین قیمت تور کیش و تور ارزان کیش را از نوید 24 بخواهید.

مشهد

حال از جزیره ی تفریحی و هیجانی کیش فاصله میگیریم و روح خود را به سوی یکی از شهر های زیارتی ایران سوق می دهیم. اگر می خواهید در یکی از محبوب ترین مکان های زیارتی ایران قدم بزنید، تنها کافیست تور مشهد را انتخاب کنید.

بی شک دیدن گنبد زیبای حرم امام و کبوتر های اطراف حرم، نوازنده ی قلب شما می باشد. معمولا پرواز های تهران به مشهد حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد.

در شهر زیبا و تاریخی مشهد نه تنها می توانید زیارت کنید، بلکه می توانید در جنگل های محبوب طرقبه و شاندیز قدم بزنید و ذهن خود را با محیطی که در آن قدم می زنید تطابق دهید. اگر جویای آرامشی ناب و لذت بخش هستید تنها کافیست به آبشار هایی که در این جنگل ها سرازیر می شوند بنگرید.

هتل های مورد استقبال مسافران تور مشهد

بیایید کمی درباره ی هتل های مشهد مطالعه کنیم. شهر مشهد به واسطه ی اینکه گردشگران زیادی را نه تنها از ایران بلکه از دیگر شهر های ایران می پذیرد هتل های خوب با سرویس های مناسبی دارد.

هتل های مشهد

اگر می خواهید در هتل های 3 ستاره ی مشهد اقامت کنید سرویس تمامی این هتل ها به صورت فولبرد ( تمام خدمات ) می باشند. اما اگر می خواهید در هتل های 5 ستاره ی مشهد اقامت کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم .هتل کوثر ناب مشهد از هتل 5 ستاره  را انتخاب کنید. این هتل خدمات بسیار عالی به شما ارائه می دهد. از بهترین ویژگی های هتل نزدیکی به حرم می باشد و شما تنها با 5 دقیقه پیاده روی به حرم می رسید.

از دیگر هتل های خوب و مرغوب مشهد می توان به هتل قصر طلایی و قصر الماس اشاره کنیم. از ویژگی های خوب و بارزاین هتل ها تنوع در تایپ اتاق ها می باشد.

پر بازدید ترین بازارهای مشهد

حال بیایید سری به بازار های مشهد بزنیم تا ببینیم چه خبر است. بهترین و عالی ترین بازار مشهد مانند کمربندی است که به دور حرم می چرخد. با چرخش به دور حرم می توانید در بازار متنوع آن قدم بزنید و زعفران اصل و شاخه نبات طلایی ، تسبیح شاه مقصود و انگشتر یمانی را به سوغات ببرید.

از محبوبترین بازارها از دیدگاه مسافران :مرکز تجاری آرمان ، مجتمع تجاری الماس شرق ، بازار فردوس ، کیان سنتر مشهد ،برج آلتون مشهد و بازار فردوس می باشد.

در رستوران های مشهد تنوع غذایی بسیار متفاوت می باشد. اما چیزی که از گذشته در رستوران های مشهد معروف بوده کباب سلطانی مشهد است. ما به شما خوردن آن ها را پیشنهاد می کنیم. رستوران فانوس مشهد از قدیمی ترین و عالی ترین رستوران های مشهد می باشد که با بخش موسیقی سنتی غذاهای سنتی و همین کباب سلطانی به شما ارائه می دهد. جدا از رستوران های سنتی می توانید در رستوران ایتالیایی مشهد وقت گذرانی کنید و منوی متفاوت فست فود و مزه ی متفاوت پیتزاها را تجربه کنید.

می توانید بهترین تورارزان مشهد و قیمت تور مشهد را از نوید 24 بخواهید.

شیراز  

شهر زیبای شیراز، تاریخ و گذشته ی ایران زیبا را در خود خلاصه کرده است و یادبود اساطیر باستان را گرامی داشته است. چیزی که همیشه توریست ها را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند، جاذبه های تاریخی این شهر مانند تخت جمشید تا پاسارگاد و باغ ارم شیراز می باشد.معمولا پرواز به سوی مقصد زیبای شیراز 1 ساعت به طول می انجامد. برای رفتن به شیراز، تور شیراز را انتخاب کنید تا ازهمه خدمات شامل هتل،بلیط، غذا استفاده کنید.

هتل محبوب در بین مسافران تور شیراز

حال می خواهیم مختصری درباره ی هتل های شیراز به شما توضیح دهیم. خوشبختانه در شهر شیراز نیز تنوع در نوع هتل ها بالا و فراوان می باشد. انتخاب هتل ها باز به شما بستگی دارد.

اگر می خواهید هتلی نزدیک باغ های شیراز انتخاب کنید می توانید  اقامت در هتل چمران را برگزیند. اگر نیز می خواهید در هتلی اقامت کنید که در مرکز شهر قرار داشته باشد و به همه جا دسترسی داشته باشید اقامت در هتل زندیه انتخابی مناسب می باشد. اگر باز هم دوست دارید هتل شما به مراکز خرید نزدیک باشد هتل پارس شیراز عالی می باشید.

حال تمام این هتل ها را توصیف کردیم تا به هتل بزرگ شیراز برسیم. هتل بزرگ شیراز با معماری بی نظیری که دارد توجه توریست ها را به خود جلب می کند. سرویس دهی در این هتل نوساز بسیار عالی می باشد.

بهترین مراکز خرید برای سوغاتی در شیراز

بازار های خرید شیراز چگونه اند؟؟؟؟؟ بیشتر بازار ها و مراکز خرید در شیراز خوی سنتی و اصیل خود را حفظ کرده اند. حتی جای دارد درباره ی بازار وکیل شیراز سخن بگوییم که علاوه بر مکانی برای خرید از جاذبه های تاریخی این شهر بوده است. دیدن آن را از دست ندهید.

اگر نیز علاقه ی فراوانی به گشت و گذار در بازار های شیک و مدرن شیراز دارید، می توانید از مجموعه ی خلیج فارس شیراز دیدن کنید.

اصفهان

حال از شیراز دور می شویم و تاریخ پس از اسلام را در جای جای اصفهان مطالعه کنیم. اصفهان بسیار زیبا و دیدنی است و هنر و معماری ایرانی اسلامی را در مسجد و گنبد های خود خلاصه کرده است. برای ثبت خاطرات و دیدن این شگفتی ها دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید.

معمولا پرواز های تهران به اصفهان حدود 40 دقیقه به طول می انجامد.

محمد علی اسلامی ندوشن نویسنده ی معاصر و محبوب ما سفرنامه ی خود به اصفهان را به چه قشنگی نوشته اند. ایشان همچنین نوشته اند در جای جای اصفهان و معماری های آن روح و رازی دمیده است. بنابراین تور اصفهان و قیمت تور اصفهان سایت رسمی نوید 24 را دیدن کنید.

هتل های اصفهان

بیایید درباره ی هتل های اصفهان مطالعه کنیم. هتل کوثر اصفهان که در گذشته به هتل شرایتون اصفهان معروف بوده یکی از بهترین و عالی ترین هتل های اصفهان است. از عالی ترین ویژگی های این هتل به واسطه ی لوکیشن خوب دسترسی آسان به تمامی مراکز و جاذبه های گردشگری اصفهان می باشد.

آیا تاکنون نام هتل آسمان اصفهان را شنیده اید؟؟؟ شاید باورتان نشود ولی در شهر زیبای اصفهان هتل آسمان با رستوران گردان وجود دارد. با اقامت در این هتل احساس می کنید از آسمان ها اصفهان زیبا را تماشا کرده اید.

بازارهای سنتی اصفهان

اما بازار های خرید اصفهان بسیار جالب و شگفت انگیز می باشند. اگر در خیابان های اصفهان قدم بزنید، در گوشه ای شاهد بازار میوه و سبزیجات، در گوشه ی دیگری شاهد بازار ماهی و … می شوید. در میان تنوع جالبی که برای بازار های خرید اصفهان برقرار است، دو بازار زیبای نقش جهان و بازار عالی قاپو بسیار زیبا هستند. قدم زدن در این بازار را به شما پیشنهاد می کنیم.

تبریز

حال روانه ی شمال شرق ایران می شویم. شهر زیبای تبریز از دیگر یادگار های گردشگری ایران است. در تبریز جنگل های ابری و شاعرانه زیبایی مانند جنگل ارسباران وجود دارد. تنها کافیست لحظه ای در این مکان بایستید. چشمانتان ببندید و فقط تنفس کنید. شاید باورتان نشود اما در تبریزی که با هر قدم تنها جنگل و باغات و کوه ها را مشاهده می کنید، در میان این همه حاصلخیزی ، بیابانی تهی ولی پر از زیبایی روییده است. اگر گذرتان به تبریز افتاد و با تور تبریز همراه شدید حتما از کویر قوم تپه دیدن کنید.

پرواز تهران به تبریز حدود 1 ساعت طول می کشد.

در حال حاضر بیشتر بازار های تبریز معماری شیک و مدرن با بهترین کیفیت و امکانات را دارند.  از بهترین هتل های تبریز می توانید در هتل پارس ائل گلی و هتل شهریار و لاله کندوان اقامت کنید. بنابراین گزینه ی تور تبریز و قیمت تور تبریز را انتخاب کنید.

یزد

شهر زیبای یزد برای توریست ها بسیار محبوب و خاطره انگیز است. این شهر که در گذشته های دور به ایساتیس معروف بوده است، اکنون به توریستی ترین شهر ایران معروف است. اگر هنوز دلتان هوای کوچه باغ ها و عمارت های قدیمی را کرده تنها باید روی گزینه ی تور یزد کلیک کنید تا با مجموعه ای از خاطره آشنا بشوید. همچنین تور های بیابان گردی یزد که امروزه از محبوب ترین تور ها نزد توریست ها هستند را از دست ندهید. می توانید بهترین تور ارزان یزد و قیمت تور یزد از نوید 24 بخواهید. بی شک مسافرتی عالی و خاطره انگیز خواهید داشت.

هتل های تاریخی یزد

حال می خواهید بدانید هتل های یزد چگونه اند؟؟؟ جالب است بدانید که هتل های یزد چندان با معماری یزد تفاوتی ندارند. اگر در هتل های یزد اقامت کنید گویی در خانه های سنتی و روستایی یزد و یا کاروانسراهای شاه عباسی اقامت کرده اید.

اما این مطلب درباره ی مراکز خرید یزد صدق نمی کند. در یزد مراکز خرید عالی و خوبی با معماری و سبک ساختمان های شیک وجود دارد.

ما به شما توریست های عزیز پیشنهاد می کنیم که بهترین تورهای گردشگری را از سایت نوید 24 دریافت کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle