Categories
دسته‌بندی نشده

کدام موسسه آموزشی کنکور را برای فرزندانمان انتخاب کنیم؟

بهترین اساتید کنکور در کدام موسسه هستند؟

این روزها با بازار داغ موسسات کنکوری مواجه هستیم که هر کدام تبلیغات گسترده ای را برای فروش محصولات خود کرده اند و با هر شعار راست و دروغی، دانش آموزان را جذب خود کرده و بعد از مدتی حتی پاسخ تلفن های خود را نمی دهند. وعده های مختلفی در رابطه با قبولی دانش آموزان در رشته های پزشکی دندانپزشکی و … داده می شود و حتی مشاهده شده موسسه ای ادعا می کند در 2 ماه برای قبول شدن در پزشکی تضمین می دهد.

سوالی که مطرح می شود این است: آیا همه این شعارها و وعده ها محقق می شوند؟ طبیعتا خیر و کم نیستند افرادی که به خاطر خرید از این موسسات متحمل ضرر مالی شده اند.

 

مطمئنا ادامه این مقاله می تواند سرنوشت کنکور شما یا فرزندتان را تغییر دهد. پس با ما همراه باشید

به کدام موسسه کنکوری اعتماد کنیم؟

به طور کلی باید از چه نوع موسسات کنکوری محصولات آموزشی مطمئن و کارآمد خرید؟

پاسخ سوال شما اینجاست. در میان این همه شعار یافتن موسسه ای که بتواند خدمات زیر را صادقانه و تمام و کمال ارائه دهد بسیار کار سختی است اما ما شما را راهنمایی می کنیم تا معیارهای خرید از یک موسسه کنکوری مطمئن را بشناسید:

  • پکیج های آموزشی کنکور دارای کیفیت خوبی باشد.
  • یک برنامه ریزی منظم و جزء به جزء همراه با ارائه روش های صحیح مطالعه برای دانش آموز در نظر بگیرند.
  • پیگیری های منظم ماهانه برای داوطلب معین شود.
  • و بالاخره مهمترین مورد: متناسب با وقت و سطح علمی دانش آموز، منابع کمک آموزشی انتخاب شود.

کیفیت رمز ماندگاریست، در سال های اخیر موسسات بسیاری در زمینه کنکور فعالیت داشته اند اما تنها شمار اندکی باقی مانده اند و دلیل آن کیفیت بالای محصولات آموزشی می باشد.

حتما شنیده اید که تقریبا همه موسسات شعار ” مشاوره رایگان کنکور ” را سر می دهند. اما فقط یکی دو موسسه به این وعده خود عمل می کند و مابقی صرفا برای جذب شماست تا محصول بخرید. پس حواستتان را جمع کنید. هر موسسه ای به شما مشاوره رایگان تحصیلی نمی دهد. و البته در هر موسسه ای هم، همه افراد آن موسسه این کار را انجام نمی دهند.

برنامه ریزی کنکور ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره کنکور ، این ها مواردی هستند که در کنار خرید محصول شما انتظار دارید که از موسسه دریافت نمایید. شاید چیزی که بیش از همه این ها برای شما اهمیت داشته باشد برقراری ارتباط تلفنی منظم و ماهانه با مشاور موسسه باشد که در جریان مطالعه شما باشد و بهترین راهکارها را با توجه به وضعیت تحصیلی شما پیشنهاد دهد.

مطمئنا شما برای یک سال کنکور که اهمیت فوق العاده زیادی دارد (قبول شدن در رشته های دکتری و پزشکی ها)، حاضرید هزینه کنید و قطعا دوست ندارید که این هزینه هدر برود یا بعدا دچار حسرت و پشیمانی شوید. فرصت این را هم ندارید که موسسات مختلف را تجربه کنید چون هزینه و وقت زیادی می طلبد. ادامه مقاله را بخوانید یک پیشنهاد خوب به شما می دهیم.

 

چرا موسسه حرف آخر را انتخاب کنیم؟

چه عاملی باعث شده تا حرف آخر از لحاظ کیفی بهترین موسسه کنکور لقب بگیرد؟

بعد از بررسی های بسیار و پرس و جو از داوطلبان متعدد و همچنین طبق گزارشات دریافتی و البته نظرسنجی های مختلف، یک موسسه نظر ما را به خود جلب کرد: موسسه کنکوری حرف آخر (انتشارات حرف آخر)

این موسسه، سیستم آموزشی کاملا متفاوتی را در ایران ارائه می کند. آموزش با الگو و انیمیشن یا همان شهودی سازی و فعال کردن نیمکره راست مغز. شما در حرف آخر مطالب را با تصویر و انیمیشن یاد می گیرید به همین دلیل تا مدت ها در ذهن شما باقی خواهد ماند و امکان فراموشی مطالب به حداقل می رسد. شما دروس مختلف را با الگو های آموزشی کاملا ابتکاری فرا می گیرید و این باعث می شود به جای یاد گرفتن هزاران روش و راه حل برای تست ها، فقط با یک روش تمام تست ها را حل کنید و این یعنی انقلاب در آموزش کنکور!

برای مثال درس دینی کنکور را بررسی می کنیم. مدرس جوان و خوش ذوق دینی حرف آخر آقای علیرضا یوسفیان پور کل دین و زندگی کنکور را که شامل 324 آیه و 500 صفحه متن هست، تنها با 14 الگو آموزش می دهد طوری که در عرض کمتر از یک هفته دین و زندگی کنکور را بدون فراموشی و حفظ کردن آیه ای، یاد می گیرید. اگر چند سال است که از کنکور فاصله گرفته اید حتما حوصله حفظ کردن این حجم از مطالب را ندارید. اگر ویدیوهای دینی استاد یوسفیان پور را ببینید مطمئنیم شما هم با ما هم عقیده خواهید شد.

برخی از مشاورین حرف آخر نسبت به سایر موسسات عملکرد بهتری در این رابطه داشته اند. طی تماس با داوطلبی که نزدیک به 9 ماه با این موسسه در ارتباط بود به موارد جالبی برخوردیم:

  • در مرحله اول وضعیت درسی شما کاملا توسط مشاور بررسی می شود سپس به شما منابعی متناسب با سطح درسی و تایم شما پیشنهاد می شود.
  • بعد از تهیه محصول برای دروس مربوطه به این صورت مشاوره داده می شود : این پکیج ها را چطور بخوانید؟ چه کتاب کمک درسی باید بگیرید؟ روش مطالعه هر درس به چه صورت است؟ چه تستی باید کار کنید؟ برنامه ریزی مناسب برای هر پکیج چگونه است و … در صورتی که برخی موسسات به شما یک برنامه از قبل آماده شده می دهند و مهمترین سوال شما را پاسخ نمی دهند: چطور باید بخوانم؟؟؟
  • ارتباط مداوم با مشاور خود خواهید داشت اگر چه این کار را مشاور به صورت رایگان انجام می دهد.
  • یکجا هزینه نمی کنید (خیلی از موسسات چون به کار خودشان اطمینان ندارند، همان اول کار پول های میلیونی از داوطلب می گیرند و محصولی بی کیفیت بدون خدمات ارسال می کنند)، و در بازه های زمانی مختلف و با توجه به نیازتان و همچنین برنامه آزمون های آزمایشی، پکیج های کنکوری را تهیه می کنید.
  • همه ساله بعد از برگزاری کنکور سراسری، موسسات مختلف آمار مطابقت پکیج هایشان با کنکور را منتشر می کنند که بعد از بررسی ها ما این موسسه حرف آخر بود که بیشترین مطابقت را با تست های کنکور داشت.

کنکور

 

سخن آخر؛

حرف آخر از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه آموزش کنکور شروع کرده و به خاطر کیفیت بالای محصولات است که تا این لحظه در این عرصه ماندگار شده است. حرف آخر پیشنهاد خوبی برای افرادیست که به کیفیت و نتیجه گیری اهمیت می دهند.

وب سایت رسمی حرف آخر را مشاهده کنید و تمام اطلاعات لازم را برای کنکور کسب کنید. در این وب سایت لیستی از برترین مشاورین موسسه و همچنین لیست قیمت محصولات حرف آخر قرار گرفته که گزینه خوبی برای تماس و دریافت مشاوره تحصیلی هستند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle