Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

بزرگترین وبسایت فروش بازی های ویدیویی [کروکوگیم]

بازار سرگرمی های دیجیتال از دیرباز به عنوان یکی از پر رقابت ترین حوزه های اینترنتی مطرح بوده است. وبسایت های فروانی پیرامون فروش کنسول، بازی و لوازم جانبی PlayStation – Xbox – Nintendo – PC در ایران فعالیت می کنند. در این مقاله قصد داریم بزرگترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین بازی های ویدویی را به شما معرفی کنیم.

وبسایت کروکوگیم

وبسایت کروکوگیم به نشانی www.crocogame.com در سال 96 به همت جوانانی خوش ذوق و مستعد با هدف ارائه خدمات درخور و شایسته گیمر ایرانی تاسیس شد. همواره خط مشی کروکوگیم، ایجاد بستری مناسب جهت مقایسه و خرید کالا با بهترین کیفیت و قیمت بوده است. از این رو این وبسایت  توانسته در مدت کوتاهی طیف گسترده ای از مخاطبان را به خود جذب کند.

چرا کروکوگیم؟

کروکوگیم به دلایل بسیاری و با اختلاف، از سایر رقبای خود در حوزه فروش کنسول، بازی و لوازم جانبی PlayStation – Xbox – Nintendo – PC پیشی گرفته است. گیمر های ایرانی با حسن انتخاب و همچنین موتورهای جستجو با، هوش مصنوعی خود کیفیت این وبسایت را غربال کرده و کروکوگیم را در جایگاه بهترین وبسایت فروش پلی استیشن – نینتندو – ایکس باکس – رایانه شخصی در ایران قرار داده اند. در ذیل به تفکیک دلایل برتری وبسایت کروکوگیم را شرح می دهیم.

قابل اعتماد بودن

وبسایت کروکوگیم به عنوان اولین وبسایت دارای نماد الکترونیک (E-Namad) 2 ستاره در حوزه فروش کنسول، بازی و لوازم جانبی PlayStation – Xbox – Nintendo – PC اثبات کرده است، اعتماد حرف اول را در مشتری مداری می زند. استفاده از درگاه های پرداخت امن و معتبر کشور و همچنین واحد های نظارت کیفیت در مجموعه کروکوگیم، بالاترین سطح از اعتماد مشترکین را برای آن ها به ارمغان آورده است.

واردات مستقیم کالا

متاسفانه در کشور عزیزمان اکثر وبسایت های فروشگاهی صرفا به سبک سنتی اداره می شوند و حکم یک مغازه الکترونیک را دارند. از این رو در راستای تامین موجودی و قیمت گذاری صحیح، با مشکل مواجه می شوند. وبسایت کروکوگیم کلیه کالاهای مرتبط با گیم از قبیل پلی استیشن – نینتندو – ایکس باکس – رایانه شخصی را به صورت مستقیم به کشور وارد می کند. بدین رو، می توانید آرشیوی از به روزترین بازی ها و جدیدترین کنسول های Playstation – Xbox – Nintendo – PC را در crocogame خریداری کنید.

شبکه های اجتماعی قوی همراه با پشتیبانی 24 ساعته
شبکه های اجتماعی کروکوگیم در تمام روزهای هفته با انتشار مطالب مفید، خبرهای روز، تریلر بازی ها و همچنین تخفیفات استثنایی کروکوگیم، گیمرهای ایرانی را مطلع نگه می دارند. امکان پشتیبانی آنلاین 24 ساعته از طریق شبکه های اجتماعی، یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت کروکوگیم می باشد.

گارانتی اختصاصی کروکوگیم

در روزگاری که شرکت های گوناگون هزینه زیادی را برای گارانتی محصولات دریافت می کنند، کروکوگیم بالاترین سطح از خدمات پس از فروش را با کم ترین هزینه (جهت گارانتی خرید کنسول پلی استیشن – ایکس باکس – نینتندو) فراهم کرده است. گارنتی یکساله کروکوگیم به صورت اختصاصی و دلخواه می باشد. خریدار محترم می تواند در هنگام خرید از گزینه گارانتی یکساله کنسول جهت اطمینان خاطر بیشتر در طی مصرف خود استفاده نماید.

وجود رسانه در کنار فروشگاه

روزانه مقالات مختلف از دنیای گیم به دست تیم تحریریه وبسایت کروکوگیم آماده و منتشر می شود. این مقالت، شما را در جریان اخبار و اطلاعات لازم در مورد کنسول و بازی های PlayStation – Xbox – Nintendo – PC قرار می دهد. داشتن اطلاعات کافی در خصوص بازی ها، به گیمر ایرانی کمک می کند تا خرید راحت تری داشته باشد.

لازم به ذکر است کلیه مقالات رسانه کروکوگیم به صورت تالیفی می باشد.

قیمت گذاری روزانه و عادلانه

با توجه نوسانات شدید قیمت ارز در کشور کنسول های بازی، گیفت کارت ها، بازی ها و لوازم جانبی هر روز با تغییرات شدید قیمتی روبرو هستند. کارشناسان فروش کروکوگیم به عنوان یکی از ارکان اصلی این مجموعه با دستیابی به فرمول رقابتی قیمت گذاری، قابل اعتمادترین محیط را برای گیمر ایرانی فراهم کرده اند. با بررسی قیمت وب سایت های مختلف، مشاهده کردیم که این ادعا به واقع به حقیقت پیوسته است که تمام محصولات کروکوگیم در رقابت با وب سایت های مشابه، به صورت قابل توجهی مناسب تر هستند.

مجموعه محصولاتی که می توانید از وبسایت crocogame تهیه کنید

طیف گسترده ای از محصولات گیمینگ در فروشگاه کروکوگیم برای شما عزیزان فراهم شده است. اگر قصد دارید یک کنسول بازی تهیه کنید، تمام نیاز شما در کروکوگیم پیش بینی شده است و شما می توانید با چند کلیک، کلیه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. مجموعه کالاهای موجود در وب سایت کروکوگیم در ذیل قابل مشاهده است.

 

انواع کنسول های بازی های ویدیویی

انواع مختلف کنسول Nintendo Switch و PS4 و Xbox One در کروکوگیم جهت خرید موجود می باشد. شما می توانید انواع مختلف باندل کنسول پلی استیشن و نینتندو و ایکس باکس را در این وبسایت جستجو کنید. همان طور که اشاره شد، کلیه کنسول های بازی که از کروکوگیم خریداری می شود دارای 7 روز ضمانت برگشت کالا است. امکان اضافه کردن گارانتی یکساله به صورت دلخواه از جمله دیگر مزیت های این وبسایت است. اگر به دنبال بهترین قیمت برای خرید PS4 یا Nintendo Switch یا Xbox هستید، ما به شما crocogame.com را پیشنهاد می کنیم.

 

آرشیو کامل بازی ها
جهت خرید بازی PS4، Nintendo Switch و یا Xbox فروشگاه و وب سایت های متنوعی وجود دارد. اما چنین آرشیو کاملی از بازی پلی استیشن و نینتندو و ایکس باکس و رایانه شخصی تنها در وبسایت کروکوگیم قابل خرید است. اکثر بازی های روز دنیا، حتی قبل از عرضه جهانی در crocogame.com برای خرید موجود می باشند. خرید کالکتورهای خاص و کمیاب و همچنین نسخ نایاب بازی ها در این وبسایت امکان پذیر است.

 

خرید گیفت کارت به صورت سریع و مطمئن

کلیه گیفت کارت های PlayStation – Xbox – Nintendo – PC کشورهای مختلف در فروشگاه کروکوگیم قابل تهیه می باشد. با وجود نواسانات شدید قیمت ارز، کروکوگیم همواره مناسب ترین قیمت را جهت خرید گیفت کارت ها و اکانت های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گلد برای مشتریان در نظر گرفته است. جهت خرید گیفت کارت Playstation به crocogame.com مراجعه نمایید.

تحویل گیفت کارت از سوی crocogame.com به صورت آنی می باشد.

مرغوب ترین لوازم جانبی
طیف گسترده لوازم جانبی و تنوع برند در این حوزه، موجب ایجاد مشکلاتی در هنگام خرید برای مشتریان می شود. کروکوگیم با انتخاب بهترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم جانبی پلی استیشن، نینتندو و ایکس باکس کار را برای گیمرها راحت کرده است. شما می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک لوازم جانبی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

 

دسته های رنگی با طرح های گوناگون

یکی از جذاب ترین بخش های کنسول های بازی، انتخاب دسته است. زیرا به دلیل تنوع سلیقه می توان دسته های گوناگونی را برای کنسول خود انتخاب نمود. کلیه دسته های رنگی پلی استیشن و ایکس باکس و نینتندو در crocogame.com جهت خرید در دسترس قرار دارد. شما همچنین می توانید دسته های تولید محدود و خاص نیز از این وبسایت تهیه کنید.

قطعات تعمیری کنسول های مختلف

برای اولین بار در ایران یک فروشگاه اینترنتی، لوازم و قطعات تعمیری کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس و نینتندو را برای خرید فراهم کرده است. تعمیرکاران محترم می توانند با کیفیت ترین لوازم و قطعات تعمیری PS4 و Xbox One و Xbox 360 را (که به صورت مستقیم توسط کروکوگیم به کشور وارد شده است را) از سایت crocogame.com تهیه کنند. کلیه قطعات تعمیری وبسایت کروکوگیم اورجینال و دارای 7 روز ضمانت برگشت کالا هستند.  مجموعه قطعات تعمیری کروکوگیم عبارتند از:

  • کیت شارژر دسته PS4

  • لیات ریبون کیت شارژر دسته PS4

  • جک HDMI کنسول PS4

  • کلید L و R دسته PS4 و Xbox One

  • آنالوگ و سرآنالوگ دسته PS4 و Xbox 360

  • زغال دسته PS4 و Xbox 360

  • لیات دسته PS4

  • باطری دسته PS4

  • اسکلت دسته PS4

  • قاب کامل دسته PS4

  • جا باطری دسته Xbox

 

بازی های دیجیتال

با توجه به عدم امکان واردات برخی بازی ها به ایران، کروکوگیم بخش بازی دیجیتال PS4 و بازی دیجیتال Xbox One و بازی دیجیتال Nintendo Switch را به وبسایت خود اضافه کرده است. در بخش خرید بازی دیجیتال، شما می توانید به سادگی تمام عنوانین مورد علاقه خود را به صورت کد دیجیتال دریافت کنید. کد دیجیتالی بازی، ظرف مدت چند ساعت برای شما ارسال خواهد شد. در حال حاضر crocogame.com تنها ارائه دهنده این سرویس در ایران می باشد. بازی های کمیاب و نسخ خاص بازی هایی که به دنبال آن هستید را در کروکوگیم جستجو کنید و از خرید لذت ببرید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle