Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

سفر به سرزمین‌های زیبای جنوب شرقی آسیا

دو کشوری که بهترین آب و هوای سفر را دارند و این روز‌ها قیمت مناسبی برای سفر کردن مالزی و تایلند هستند. این دو کشور به علت موقیت جغرافیایی خاصی که دارند دارای بهترین پوشش گیاهی و سواحلی بی‌نظیر هستند.

 

مالزی؛ کشوری به رنگ سبز پر‌رنگ

با تور مالزی وارد کوالالامپور، این شهر شش میلیون نفری مالزی می‌شوید که هر ساله پذیرای گردشگران فراوانی است. سفر به این کشور، برخلاف مسیر طولانی، هزینه بسیار مناسبی دارد و از مقاصد ارزان توریستی محسوب می‌شود. با هر هزینه‌ای می‌شود غذا خورد، از فود‌کورت‌ها و غذاهای خیابانی بامزه گرفته تا رستوران‌ها و فست فود‌های زنجیره‌ای همه را به راحتی در مالزی می‌یابید.
پرواز مالزی حدود ۸ ساعت طول می‌کشد که با توجه به این که تور‌های آژانس مقتدر سیر تابان همه با هواپیمایی ماهان انجام می‌شود، شما پرواز راحت و مستقیمی خواهید داشت. هواپیمایی ماهان هر هفته ۵ پرواز به فرودگاه کوالالامپور دارد و این دست شما را برای انتخاب روز سفر باز می‌گذارد.
در این سفر، علاوه بر اقامت در کوالالامپور، می‌توانید با انتخاب تور ترکیبی آژانس، به دیدن جزایر پنانگ و لنکاوی هم بروید و در هتل‌های چهار و پنج ستاره بسیار خوب این جزایر تعطیلات خوبی را سپری کنید.

در مرکز خرید سوریا که در پایین برج‌های دوقولو پتروناس واقع شده، بهترین خرید‌ها را می‌کنید و اکثر برندهای جهانی در آنجا شعبه دارند. حتی می‌توانید به مرکز خرید پاویلون هم سری بزنید، با پیدا کردن برند‌های مالایی خرید بسیار ارزان و خوبی خواهید داشت.
برای دیدن منظره شهر، می‌شود به بالای برج‌های پتروناس رفت، البته در هر روز فقط هزار بلیط فروخته می شود که باید برای خرید آنها زود اقدام کنید. البته از پارک KLCC منظره عالی از طبیعت زیبا به همراه دورنمایی از این برج دوقولو می‌بینید.
برای گشت‌های شهری، اگر چشمتان به اتوبوس‌های بنفش رنگ گو کی ال خورد، حتما سوار شوید. این اتوبوس‌ها برای گردشگران مجانی است و به مقاصد پر‌طرفدار گردشگری می‌روند.
البته شما در تور مالزی یک گشت شهری رایگان به همراه لیدر فارسی زبان هم دارید.
اگر همیشه دیدن سنگاپور را دوست داشتید، بهترین فرصت است، چون با این تور‌ها بعد از اقامت در کوالالامپور می توانید چند شبی را در سنگاپور زیبا، با آن استخر‌های بی‌نهایت زیبای هتل‌هایش اقامت کنید.
در تمامی هتل‌ها، شما صبحانه رایگان دارید و نیازی به هزینه برای این وعده غذایی نیست و همینطور پس از رسیدن به مالزی با ترنسفر رایگان آژانس به هتل می‌رسید.

وب‌سایت آژانس مسافرتی مقتدر سیر را بررسی کنید و برای مشاوره سفر با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و روزهای زیبا و دلچسبی را در سفر به سواحل زیبای مالزی تجربه کنید.

تایلند؛ سرزمین تفریحات آبی هیجان انگیز

این کشور با دو جزیره پاتایا و پوکت، یکی از مفرح‌ترین مقاصد گردشگری آسیا محسوب می‌شود. سفر به بانکوک، این شهر پر‌هیاهو، یکی از اعجاب‌انگیز‌ترین سفرهای شما می‌شود. شهری با شبهای روشن، غذاهایی با طعم‌هایی تازه که با آن ترکیبات و سس‌های خوش‌مزه هیچ‌گاه از یادتان نمی‌رود.

تور تایلند
پارک آبی کارتون نتورک آمازون در پاتایا یکی از بزرگترین مجموعه‌های تفریحی تایلند است که بیش از ۳۰ تفریح آبی مدرن دارد. این پارک به چندین بخش مجزا تقسیم ‌می‌شود، از فودکورت‌های خوشمزه گرفته تا بخش هایی که برای بچه‌های خردسال درنظر گرفته شده که همه خانواده از بازی در این پارک لذت ببرند.
در بانکوک هتل ارزان است و هتل سه ستاره و چهار ستاره هم می‌شود رزرو کرد، اما در پاتایا و پوکت حتما هتل چهارستاره و پنج ستاره خوب رزرو کنید، که هم ارزان است و هم امکانات هیجان‌انگیزی دارد. از استخر‌های زیبا که در افق دریا را می‌بینید گرفته تا سالن‌های ماساژ تایلندی که برای آرامش و استراحت بدن بسیار مفید هستند. تمامی هتل‌های تور تایلند که توسط آژانس مقتدر سیرتابان برنامه‌ریزی شده‌اند دارای صبحانه رایگان هستند و از اقامت چند روزه در سواحل زیبا سرمست خواهید شد.
در بانکوک بهترین خرید‌های سالانه را می‌کنید، چون هم بسیار ارزان هستند و هم همه جور جنسی که بخواهید می‌یابید. به خیابان سوخومویت و میدان سیام بروید، در این دو خیابان بسیاری از فروشگاه‌ها را بینید و از غذاهای خیابانی جذاب میل کنید. حتی شب‌ها می‌شود به بازار شبانه جی جی گیرین رفت که در یک محله چینی زیبا قرار دارد.
در تور‌های تایلند با دو پرواز ماهان و عمان ایر به بانکوک میرسید البته برنامه ریزی این سفر بیشتر با شماست هم می توانید در یکی از جزیره‌ها کل مدت اقامت خود را بگذرانید و هم می‌شود تور ترکیبی را انتخاب کنید و در دو شهر زیبای تایلند خوش بگذرانید.
درنگ نکنید و راحت اماده سفر شوید. تمام تور ها دارای ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان هستند و خیلی راحت با خرید تور تایلند تعطیلات جالب و آرامش‌بخش را سپری کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle