Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

چند برنامه‌ی ساده برای سفری ارزان به روسیه

هر آدم اهل سفری باید یک بار هم که شده به روسیه سفر کند این سرزمین پهناور آنقدر زیباست که یکی از بهترین سفر‌های شما را خلق می‌کند بخصوص در این روز‌ها که از سرمای جانکاه روسیه خبری نیست و بهترین زمان سفر به روسیه است. برای ما ایرانیان سفر به روسیه به مراتب راحت تر از سفر به اروپا است بخصوص که در این سال‌های اخیر گردشگران ایرانی ‌می‌توانند بدون ویزا به روسیه سفر کنند.

چند برنامه‌ ساده برای سفر به روسیه

با تور روسیه وارد دو شهر بزرگ و معروف مسکو و سنت پترزبوگ می‌شوید. این دو شهر پر است از مجسمه‌ها و بناهای یادبودی که ازدوران تزار روسیه باقی مانده است این دو شهر حالا در تمام جهان زبانزد هستند.

در این روز‌ها که هنوز تعطیلات تابستان آغاز نشده بهترین زمان سفر با تور است زیرا هنوز ارزان هستند و خلوت تر که با آسوگی بیشتری به گشت و گذار بپردازید. مخصوصا که آژانس مقتدر سیر تابان خود
چارتر کننده اصلی هواپیمایی Nordwind روسیه است و مجری بهترین تور‌های مستقیم روسیه در این سال‌ه بوده است.

خیالتان از گشت و گذار و‌ تور شهری روسیه و سنت‌پترزبورگ راحت باشد چون یک راهنمای فارسی زبان همیشه شما را همراهی می کند.

 

 

 

تمامی هتل‌های روسیه بسیار زیبا و با خدمات ‌عالی هستند استاندارد هتل‌داری و مهمانداری در اینجا بسیار بالاست با خیال راحت هتل مورد علاقه خود را رزرو کنید و سوار پرواز مسکو شوید.
در خیابان‌های مسکو قدم بزنید و در هوای این شهر هیجان انگیز با مردمان این سرزمین معاشرت کنید برای قدم زدن حتما روزی به سمت میدان سرخ بروید در یکی از گوشه‌های این میدان کلیسای معروف سنت باستیل زیبا بنا شده است. اینجا به افتخار پیروزی روس‌ها بر تاتار‌ها و نماد قدرت آنان بنا شده است، پس یادتان نرود دوربین عکاسی‌تان را با شارژ زیاد همراه ببرید. برای گشت و گذار وقت برای دیدن گورکی پارک خالی کنید اینجا به قدری زیباست که خود روس‌ها بخصوص محلی‌های مسکو عاشقش هستند.
دیدن موزه هرمیتاژ شگفت انگیز را در سنت پترزبورگ از دست ندهید کاملترین آثار هنرمندان جهان را در این بزرگترین موزه دنیا می‌بینید. کلیسای منجی در خون همان جایی است که برای مردم این کشور بسیار عزیز و خاص است زیرا در جنگ جهانی دوم ناجی مردمان این شهر شده است. بعد از گشت و گذار در شهر حتما کولودتس و اوکا این دو غذای معروف روسی را امتحان کنید.
واحد پول روسیه روبل است و ساعت رسمی در روسیه حدود یک ساعت و نیم از ایران عقب تر است.
در همین روز‌های خوب بهاری که روز‌ها بلند است در کنارش قیمت تور‌ روسیه ارزان، برای سفر برنامه‌ریزی کنید و یک‌ هفته آینده را در هتل‌های زیبای روسیه به همراه صبحانه‌های خوش‌مزه روسی اقامت کنید.
پکیج‌های استثنایی طبق رویه‌ی همیشگی آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، برای گردشگران با قیمت‌های مناسب و  تنوع هتل‌های مختلف ارائه شده است تا مسافران به سلیقه شخصی انتخاب‌های بیشتری داشته باشند.

بهترین پکیج‌های تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

با توجه به اینکه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان از برگزارکنندگان اصلی تور‌های روسیه و چارتر کننده اصلی خط هوایی Nordwind روسیه است برای بازی‌های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ نیز سه نوع پکیج تور به شرح زیر ارائه کرده است که مشتاقان دیدن فوتبال و طرفداران تیم ملی ایران برای تشویق و حمایت تیم ملی در بازی‌های جام‌جهانی به روسیه سفر کنند.

 

 

پکیج A تور جام جهانی روسیه

در این برنامه که کاملترین و بهترین پکیج سفر به جام جهانی روسیه است؛ شما به راحتی از خدمات ترنسفر رایگان فرودگاهی و حتی ورزشگاهی بهرمند می‌شوید.
برای دیدن تمامی بازی‌های ایران در سنت‌ پترزبورگ، کازان و سارانسک در ورزشگاه حضور دارید و طبق این برنامه شما ۱۲ شب و ۱۳ روز در روسیه اقامت می کنید که برای آن هم از شروع هزینه ۲٫۸۹۹دلار هزینه می‌کنید.

پکیج B تور جام جهانی روسیه

در این برنامه ریزی که شما ۸ شب و ۹ روز در روسیه اقامت دارید  که با شروع هزینه‌ای از ۲۸۶۰ دلار می‌توانید بازی ایران و مراکش در سنت پترزبورگ و بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه کازان را تماشا کنید. در کازان که اقامت می‌کنید به شهر تیم سردار آزمون، بازیکن جوان تیم ملی رسیده‌اید.

پکیج C تور جام جهانی روسیه

در این برنامه، شما در دو بازی انتهایی، بازی مقابل اسپانیا و پرتغال در ورزشگاه حضور دارید و بازی‌ها را از نزدیک دنبال می‌کنید. با این پکیج شما ۷ شب و ۸ روز با شروع هزینه‌ای از ۱۸۹۰ دلار  در کازان و اولیانوفسک شهر ساحلی نزدیک سارانسک اقامت دارید.
با انتخاب این تور، شما تنها مسافران جام جهانی هستید که بین شهرهای محل مسابقات با یکی از بهترین خط‌های هوایی روسیه جابه‌جا می‌شوید و بدون خستگی می‌توانید در ورزشگاه‌ها تیم ملی ایران را تشویق کنید. صبحانه رایگان در همه‌ی هتل‌ها و یک ناهار محلی رایگان در همه‌ی شهرهای محل اقامت هم هدیده‌ی ویژه‌ی آژانس به مسافران تور جام جهانی روسیه است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle