Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

مواردی که قبل از رزرو و اجاره ویلا باید بدونم؟ [ویلایار]

توریست ها معمولا دوست دارند هر بار که به سفر می روند، تجربه و تنوع سفر خود را دو چندان کنند تا بتوانند بیش از هر وقت دیگر، از سفر خود لذت ببرند. برای تعطیلاتی که در پیش داریم، می توانیم از همین حالا برنامه ریزی کنیم و با خیال راحت، از همین جایی که در حال خواندن این مطلب هستی، مکان سکونت و اقامت خود را برای هر وقت که بخواهی، انتخاب و ثبت کنی.

توصیه ما به شما این است که سفر متفاوت خود را از شمال شروع کنید.

فرصت های گردشگری در شمال کشور

قطعا جنوبی ترین ساکنان کشور ما خوب می دانند که خطه شمالی کشور، یکی از مهم ترین و بهترین و خوش آب و هوا ترین مکان های گردشگری است. ساکنان شهرهای دور و نزدیک به تناسب میزان تعطیلاتی که در اختیار دارند، معمولا برای تفریح و گردش در شمال کشور، برنامه ریزی می کنند.

چرا مازندران را برای گردشگری انتخاب می کنیم؟

استان های شمالی یک از دیگری بهتر است. طبیعت بکر، آب های دریای خزر، جاذبه های گردشگری عالی، و مواردی نظیر این در تمام شهرهای شمالی یافت می شود. اما حتما دلیلی دارد که امسال هم، حدود 5 میلیون گردشگر مازندران را انتخاب کرده اند تا از صفای آن روح خود را جلا دهند. طبق تحقیقات و مرکز آمار، تابستان 97 حدود 5 میلیون نفر فقط برنامه سفرشان به سمت مازندران بوده که نسبت به بقیه شهرها، حداکثر بوده است.

مازندران دارای بیشترین سواحل در میان شهرهای شمالی است که گاهی تلاقی دریا و جنگل منظره ای تداعی می کند که شاید هیچ وقت ندیده باشید.

اکثر سواحل مازندران امن است و برای دسترسی به آن ها نیاز به هیچ گونه مجوزی نیست به طوری که می توانید با خودروی خود تا لب ساحل بروید و از لذت دیدار ساحل بهره مند شوید.

اما حالا که دیگر مطمئن شدید مازندران انتخاب شما است، باید فکری به حال اقامت خود کنید. خوشبختانه شهرهای سرسبز و متصل مازندران به گونه ای است که شما هنگام تردد بین شهرها از مناظر زیبا بهره مند خواهید بود اما این بدین معنی نیست که هر جا که بخواهید اسکان کنید، فرقی ندارد! قطعا ما به شما پیشنهاد های عالی تری می دهیم.

بهترین حالت اقامت در مازندران با اجاره ویلا

برای برنامه ریزی یک سفر بی دغدغه و بیاد ماندنی پیش از این که به فکر تفریحات باشید نیاز است که محل اقامت خود را مشخص کنید.

خوب می دانید که هوای شمال کشور، دم دمی مزاج است پس لازم است پیش از هر چیز، به فکر محل اسکان خود باشید و از سرپناهی امن در این منطقه از کشور برای تفریح و مسافرت چند روزه تان اطمینان حاصل کنید.

هر چند برای اسکان در هنگام مسافرت گاهی می توان به یک چادر مسافرتی نیز بسنده کرد اما هر چه برای اقامت خود، اهمیت بیشتری قائل باشید، خانواده شما در امنیت و آسایش بیشتری خواهند بود. بنابراین اگر به دنبال نهایت آرامش و آسایش و امنیت برای عزیزانتان می باشید، بهترین کار، اقدام به اجاره ویلا است.

 

مزایای اجاره ویلا در شمال و  مازندران چیست؟

معمولا توریست هایی که به دنبال یک مکان امن و گرم، و البته آرام برای استراحت هستند و همچنین به دنبال امکانات فوق العاده برای اقامت می گردند، اقدام به اجاره ویلا می کنند چرا که می توانند در منزلی همچون منزل شخصی خود، به دور از دغدغه ها و نگرانی های مختلف چند روزی اقامت داشته باشند.

چطور از راه دور نسبت به اجاره ویلا اقدام کنیم؟

در ابتدای این مقاله به شما توصیه کردم که می توانید از همین جایی که در حال خواندن این مقاله هستید، ( مثلا در خانه، یا محل کار، ) و فرسنگ ها دور از شمال کشور، اقدام به اجاره ویلا و برنامه ریزی برای مسافرت خود باشید.

برای اجاره ویلا یکی از بهترین کارها، اجاره ویلا به صورت انلاین توسط وب سایت ویلا یار است. ویلایار یکی از مهم ترین و معتبر ترین و البته کامل ترین وب سایت های اجاره ویلا است که از از صفر تا 100 اجاره ویلا را در آن به سهولت خواهید یافت.

حتی در وب سایت ویلا یار علاوه بر امکان رزرو ویلا تجربیات توریست ها نیز برای بهره مندی کامل از مکان های گردشگری، نگاشته شده که می توانید آن ها را از اینجا بیابید.

 

شیوه اجاره ویلا در ویلایار چگونه است؟

اگر برای اجاره ویلا، تصمیم دارید به صورت آنلاین اقدام کنید، باید بدانید که کامل ترین وب سایت و سرویس دهنده اجاره ویلا به طور آنلاین وب سایت ویلا یار است.

کافی است که وارد سایت شده و از ویلاهای موجود در این وب سایت دیدن کنید. با مراجعه به ویلا یار می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید.

  • دیدن ویلاهای مختلف به تفکیک شهر و شهرک
  • اطلاع از قیمت های روزانه اجاره ویلا
  • اطلاع از امکانات ویلاها
  • امکان رزوو ویلا
  • اطلاع از جاذبه های گردشگری
  • نوشتن تجربیات گردشگری
  • افزودن ویلا

برای ورود به سایت ویلایار روی لینک اجاره ویلا کلیک کنید.

آیا امکان اجاره ویلا استخر دار وجود دارد؟

اجاره ویلا استخردار در شمال یکی از کارهایی است که افراد دور اندیش برای آن معمولا برنامه ریزی دارند!

وقتی که قرار است یک ویلای خوب اجاره کنید چرا آن ویلایی را انتخاب نکنید که از نظر امکانات برترین امکانات را دارد و دارای استخر است؟ خوشبختانه در خزرشهر این امکان برای شما فراهم است که بتوانید با اجاره ویلا استخر دار سفر خود را از هر نظر بیاد ماندنی کنید.

خوشبختانه به دلیل این که توریست ها از ویلاهای استخردار استقبال می کنند، اغلب ویلاهای شمال، دارای ویلا هستند.

بنابراین می توانید به سادگی به کمک ویلایار اقدام به بررسی و مقایسه ویلاهای مختلف نمایید و بهترین ویلا از نظر خود را اجاره کنید! حتی اگر کیلومترها از مازندران فاصله دارید.

 

یک نکته در مورد اجاره ویلای استخردار

قبل از اجاره ویلا استخر دار به من بگو که قصد مسافرت در چه فصلی را دارید؟ آیا تابستان سفر می کنید یا در زمستان؟

معمولا افرادی که به دنبال اجاره ویلا استخر دار، به منظور، استفاده و آب تنی از استخر آن هستند، باید به فصل گردش و سفر خود توجه داشته باشند.

معمولا ویلاهای استخردار به دو صورت ارائه می شوند:

  1. ویلای استخردار با استخر سر باز
  2. ویلای استخردار با استخر سر پوشیده

همانطور که احتمالا تا کنون حدس زنده اید، استخر سر باز در حیاط ویلا تدارک دیده شده و برای ایام گرم سال مناسب است اما استخر سر پوشیده به شما این امکان را می دهد که هم در تابستان و هم در زمستان به طور امن و کاملا اختصاصی استخر بزرگی را در اختیار داشته باشید و از فضای مناسب آن برای شنا استفاده کنید. همچنان تاکید ما برای بهره مندی از این فرصت اجاره ویلا استخر دار در خزرشهر است چرا که با استخر سر پوشیده به شما تجربه ای بیاد ماندنی هدیه خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویلا یار برای اجاره ویلا استخردار در شمال چیست؟

برای اجاره ویلا استخردار در شمال می توانید از هر کدام از شهرک هایی که دوست دارید دیدن کنید. انواع و اقسام ویلاها در ویلایار لیست شده اند که مشخصه استخر در آن ها کاملا مشخص است و تصاویر متعددی از این گونه ویلاها را مشاهده خواهید کرد.

ویلا یار تلاش دارد تا فرآیند انتخاب و تصمیم گیری تان را سریع، ساده و کاملا واقعی شبیه سازی کند.

به هر حال شما برای انتخاب شهرک برای اجاره ویلا انتخاب های متفاوت و گسترده ای دارید، اما چرا بیشتر مردم ایران زمین از دورترین و نزدیک ترین نقاط از دریا کنار و خزرشهر استقبال می کنند؟

 

شهرک توریستی دریا کنار کجاست؟

شهرک توریستی دریا کنار یکی از شهرک های ساحلی است که در نزدیکی فریدون کنار واقع شده است. این شهرک متعلق به شهرستان بابلسر است.

این شهرک یکی از قدیمی ترین و در عین حال زیبا ترین شهرک های توریستی است که در ایام سال و به طور بخصوص در ایام پایانی هفته مملو از گردشگر است.

از جمله امکاناتی که با اجاره ویلا دریا کنار نصیب شما می شود، می توان به:

  1. اقامتی آرام و امن
  2. برخورداری از فضای سبز
  3. برخورداری از مناظر جذاب از ساختمان های شیک و فضای سبز عالی
  4. تفریحات ساحلی
  5. قایق سواری و اجاره قایق
  6. تجربه جت اسکی
  7. شنا برای آقایان و بانوان
  8. تفریحات و ورزش های غیر آبی
  9. اجاره موتور، دوچرخه و سه چرخه
  10. تجربه بازی های ورزشی مثل تنیس، فوتبال و غیره
  11. حضور در سی ساید و لذت بردن از منظره دریا و توریست ها

از جمله ویژگی های خوب دریا کنار نسبت به برخی شهرک های نزدیک و دور ساحلی این است که شما می توانید در آن، به راحتی از بانک ها و دستگاه های خود پرداز استفاده کنید. بنابراین برای تراکنش ها نیاز به خروج از شهرک و رفتن به شهرهای نزدیک ندارید.

معمولا افرادی که به دنبال مکان شلوغ و پر هیجان هستند می توانند با انتخاب دریا کنار به هدف خود برسند.

دریا کنار دارای 19 خیابان است که برای رسیدن به دریا باید خیابان های زوج را مد نظر داشته باشید. مثلا خیابان 6 ام و 4 ام به دریا ختم می شوند. برای شنا نیز اقایان و بانوان دارای ساعت های مخصوص به خود هستند که در این باره معمولا بین بازه های 8 الی 13 و 14 الی 20 تقسیم بندی می شوند.

برای اجاره ویلا دریا کنار روی لینک اجاره ویلا در یا کنار کلیک کنید.

شهرک ساحلی توریستی خزرشهر کجاست؟

اگر برای اقامت خود در شمال کشور، به مدت کوتاه یا بلند! یا حتی در تابستان و یا پاییز و زمستان، اطمینان پیدا کرده اید، می توانید شهرک خزرشهر را برای این منظور انتخاب کنید.

خزرشهر یکی از شهرک های شمالی است که به شهرک لاکچری نشین ها شهرت دارد! به قول خود ساکنین این شهرک ساحلی، اگر می خواهید شویی از متفاوت ترین خودروهای خارجی را ببینید کافی است که به خزرشهر بروید.

در این شهرک ساکنین به صورت، صاحبان ویلا و مستاجرین، تقسیم بندی می شوند و افرادی غیر از این دو دسته، و به صورت آزاد اجازه تردد در این شهرک ندارند. بنابراین بعد از اجاره ویلا، توسط ویلایار، باید طی یک تماس، و قرار کارت مخصوص به مستاجرین را دریافت کنید تا اجاره تردد در این شهرک و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی آن را داشته باشید.

خزرشهر به دو دسته شمالی و جنوبی تقسیم می شود. این دو شهرک دقیقا روبروی هم قرار گرفته اند و با جاده اصلی بابلسر، از هم جدا می شوند. اما برای اتصال این دو بخش، از یک پل هوایی استفاده شده که به کمک آن می توانید به راحتی، بر روی پل تردد کرده و با پای پیاده در مدت زمانی حدود 10 تا 15 دقیقه بین شهرک ها تردد کنید.

برای این که بتوانید از ساحل دریا در خزرشهر استفاده کنید می توانید از فرصت اجاره ویلا خزرشهر شمالی استفاده کنید چرا که تنها بخش شمالی از دریا و ساحل و امکان تفریحی کنار ساحل برخوردار است. اما این بدین معنی نیست که ساکنان خزرشهر جنوبی نمی توانند از ساحل و تفریحات دریایی بهره مند باشند.

تنها تفاوتی که وجود دارد این است که ساکنین خزرشهر جنوبی، باید برای بهره مندی از ساحل و دریا، به کمک پل عبور، به شهرک شمالی بروند. نکته مهم تر این که، شهرک، جنوبی از لول بهتری نسبت به شمالی برخوردار است.

افرادی که به دنبال اجاره ویلا استخر دار در شمال هستند می توانند در این شهرک نیز به هدف خود برسند.

 

امکانات خزر شهر از نظر رفاهی و تفریحی

با اجاره ویلا استخردار در خزر شهر جنوبی و یا حتی اجاره ویلای معمولی در خزرشهر شمالی و جنوبی شما محل اسکان خود را به بهترین نحو ممکن تدارک دیده اید اما این بدین معنی نیست که کل روز خود را در ویلا سپری کنید.

با بیرون آمدن از ویلا، به غیر از آب و هوای خوب و روح نواز، مناظر چشم نوازی نیز از خزرشهر خواهید دید که چشم تان را جلا می دهد.

اما برای این که از فرصت تفریحی خود بیشترین استفاده را ببرید، چند پیشنهاد داریم:

با اجاره ویلا خزرشهر، می توانید به جاذبه های گردشگری اطراف شهرک سر بزنید و از فرصتی که دارید لذت ببرید. جاذبه های گردشگری بابلسر در چند کیلومتری شما است و به راحتی می توانید از انواع این جاذبه ها ( تفریحی – زیارتی – سیاحتی ) بهره مند شوید.

اما در داخل شهرک نیز امکاناتی برای شما فراهم است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • اجاره وسیله نقلیه موتوری مثل موتور ( در خزرشهر شمالی – درخزرشهر جنوبی )
  • اجاره وسیله نقلیه غیر موتوری مثل دوچرخه، سه چرخه ( در خزرشهر شمالی – درخزرشهر جنوبی )
  • شنا ( در خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی )
  • زمین های ورزشی بسکتبال، فوتبال و تنیس ( در خزرشهر شمالی – درخزرشهر جنوبی )
  • ورزش های آبی ( در خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی )
  • موج سواری( در خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی )
  • اجاره قایق ( در ساحل خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی )
  • آرامش سی ساید ( در ساحل خزرشهر شمالی – قابل استفاده برای ساکنین خزرشهر جنوبی و شمالی )
  • بهره مندی از پوشش گیاهی سر سبز و نمای جنگلی
  • شنای بانوان از ساعت 8 تا 13 در ایام تابستان
  • شنای آقایان از ساعت 14 تا 20 روز های تابستان
  • فضای سبز جذاب و دلپذیر
  • کافی شاپ
  • امکانات تفریحی و ورزشی
  • امکان تجربه مسابقات کشوری جت اسکی
  • برخورداری از شعبه بانک تجارت در ورودی شهرک
  • بهره مندی ساکنین خزرشهر از دو بخش شهرک به طور همزمان
  • بیمارستان امکام خمینی فریدون کنار در فاصله 700 متری
  • وجود فروشگاه های متعدد و برند های معتبر در حاشیه روبروی خزرشهر
  • نزدیکی به جاذبه های گردشگری بابلسر، سرخرود و غیره

برای اجاره ویلا در خزرشهر می توانید روی لینک اجاره ویلا خزرشهر کلیک کنید.

 

راهنمای  اجاره ویلا در ویلایار به صورت آنلاین

برای این که برنامه ریزی اقامت خود را توسط ویلایار انجام دهید، کافی است وارد سایت شوید و در ابتدا و بالای سایت، با تصویر زیر روبرو شوید:

اجاره ویلا

آنچه در عکس بالا مشاهده می کنید صفحه اول و رسمی وب سایت ویلایار است که جهت جستجوی بهتر شما، در نظر گرفته شده و به شما کمک می کند 9 فیلد مورد نظر را با توجه به نیازهای خود پر کنید و جستجوی دقیق تری داشته باشید.

اگر به دنبال این هستید که ملک یا ویلایی که اجاره می کنید خصوصیت خاصی داشته باشد ( مثلا کنار ساحل باشد یا استخر دار باشد یا غیره ) می توانید از بخش نوع ملک / ویلا این ویژگی ها را مطابق اسکرین شات زیر استفاده کنید.

وقتی که 9 فیلد ابتدایی را مطابق نظر و میل خود پر کردید، می توانید با یک اینتر زدن، و جستجو لیست ویلاهای متناسب با جستجوی خود را مشاهده کنید. از میان لیست ویلاها روی هر کدام از ملک ها کلیک کنید ویژگی های زیر را مشاهده خواهید کرد که انتخاب شما را جهت می دهند:

  1. مساحت زیر بنای ویلا
  2. مساحت کل ویلا
  3. نوع استخر در ویلا و عکس آن ( سر پوشیده و یا سر باز )
  4. تعداد اتاق های قابل سکونت در ویلا
  5. تعداد تخت ها برای اقامت شما
  6. میزان ظرفیت اسکان ( سقف انتخابی توسط صاحب ملک و ویلا )
  7. فاصله ویلا و ملک به دریا و مراکز گردشگری ( به صورت پیاده و سواره )
  8. عکس های واضح و کاملا واقعی از ویلا

می باشد.

 

کد ملک چیست و به چه کار می آید؟

اگر برای اطلاع از یک ویلا، به بررسی مشخصات ان پرداختید و در نهایت تصمیم به رزرو آن داشتید لازم است که کد ملک را بخاطر داشته باشید. کد ملک به شما و متصدی رزرو ویلا، در شناسایی و ثبت سریع و دقیق ویلا کمک می کند.

 

برای پیدا کردن کد ملک، لازم است که یک ویلا را باز کنید و در زیر عکس آن در سمت چپ، مطابق فلش بالا کد ملک را به خاطر بسپارید. دقت کنید که برای هر ملک یا ویلا یک کد اختصاصی وجود دارد.

نکاتی پیرامون رزور ویلا

  1. برای اجاره ویلا می توانید در تمام ایام سال، اقدام کنید
  2. معمولا برای اجاره ویلا به صورت روزانه و ماهانه و سالانه به راحتی می توانید از طریق ویلا یار اقدام کنید
  3. برای اجاره ویلا برای ایام عید نوروز، محدودیت های خاصی وجود دارد نظیر این که، لازم است حداقل یک یا دو ماه پیش از عید نوروز برای رزرو ویلا اقدام کنید.
  4. اجاره ویلا در ایام نوروز به صورت هفت روزه، ( نیمه اول عید – نیمه دوم عید ) در نظر گرفته شده و این قانون در تمام شهرک های ساحلی نظیر دریا کنار نیز یکسان است.
  5. هنگام اجاره و تثبیت اقامت خود در ویلای مشخص شده لازم است که مبلغی از اجاره را پرداخت کنید و مابقی را به بعد و هنگام اسکان واگذار کنید.
  6. همیشه نیم ساعت قبل از حضور در محل شهرک توریستی، با متصدی تماس برقرار کنید و کلید ویلا و کارت مستاجری تان را دریافت کنید.
  7. در صورتی که در ایام نوروز، یک ویلا به مدت کمتر از 7 روز خالی مانده باشد می توانید برای مدت کمتر از 7 روز نیز رزرو کنید. ( شرایط استثنایی )
  8. قیمت های اجاره ویلا به مدت اقامت، امکانات، و نوع ویلا ارتباط دارد.
  9. در صورتی که ظرفیت افراد بیش از ظرفیت مورد پذیرش ویلا باشد باید مبلغ بیشتری پرداخت شود.

 

در صورتی که اقامت در ویلای مورد نظر، از هر نظر مورد پسند شما بوده است، می توانید تنها کد ویلا را به خاطر بسپارید و برای مراجعه بعدی، با مراجعه به ویلایار، صرفا با بیان کد ویلا، اقدام به اجاره ان نمایید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle