Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

رزرو اینترنتی ویلا ممکن شد

در سال‌های اخیر و در پی افزایش آگاهی از مناطق بکر گردشگری کشور، اقبال عمومی نسبت به رزرو اقامتگاه‌های بومگردی و اجاره ویلا در شهرهای مختلف بیشتر شده است.

به این ترتیب بسیاری از افرادی که برای یک سفر داخلی هیجان‌انگیز برنامه‌ریزی می‌کنند، ترجیح می‌دهند در برخی از سفرها، اقامت در ویلا، خانه‌های بومگردی و جنگلی و اقامتگاه‌هایی متفاوت از هتل‌ها را تجربه کنند.

اما همانطور که می‌دانید شناسایی و دسترسی به این ویلا و اقامتگاه‌ها کار آسانی نیست و ممکن است همه مسافران برای یافتن یک ویلا، کلبه جنگلی و… به یک اندازه خوش‌شانس نباشند. علاوه بر این، نداشتن پیش‌زمینه در مورد قیمت این اقامتگاه‌ها، چه در شرایط عادی و چه در شرایط ویژه مانند تعطیلات، موجب می‌شود که مسافران نتوانند به آسانی برای برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن بودجه سفر تصمیم بگیرند.

از سوی دیگر تا کنون اجاره ویلا تنها در شهرهای شمالی کشور مانند نوشهر، رامسر، انزلی، تنکابن و… مرسوم بوده؛ در حالیکه این روزها با کشف مناطق بکر روستایی و جنگلی در سراسر ایران، تقاضای اجاره ویلا در سایر شهرها افزایش یافته است. با این حال مرجعی برای معرفی این اقامتگاه‌ها به مسافران وجود ندارد و آنها همچنان به شیوه‌های سنتی مانند پرس‌وجو از دوستان و یا مراجعه به آژانس‌های املاک محلی و… متوسل می‌شوند.
اما چاره کار چیست؟

چگونه می‌توانیم به راحتی به ویلا، اقامتگاه، کلبه جنگلی و خانه روستایی مورد علاقه‌ و متناسب با بودجه، تعداد نفرات و… دسترسی پیدا کنیم و در ضمن بتوانیم اطلاعاتی کامل نیز در مورد تعداد اتاق‌ها، موقعیت جغرافیایی و… به ‌دست آوریم؟

به تازگی وب سایت جاباما، به آدرس www.jabama.com، امکان دسترسی سریع و آسان مسافران به ویلا و اقامتگاه‌ها را در بیشتر نقاط کشور فراهم کرده است.

بسیاری از افرادی که اهل سفرهای داخلی و خارجی هستند، جاباما را می‌شناسند؛ سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه‌های ایران و جهان که مسافران هر زمان و هرکجا به سادگی و در چند دقیقه می‌توانند هتل و اقامتگاه خود را انتخاب و آن را با قیمتی مناسب رزرو کنند.

این سامانه توانسته است امکان رزرو اینترنتی بیش از هزار هتل داخلی و 220 هزار هتل خارجی را فراهم کند و امروز در راستای توسعه محصولات خود، خدمت جدیدی به علاقمندان سفرهای داخلی ارائه کرده است؛ رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه، کلبه جنگلی و خانه روستایی در شمال تا جنوب و شرق تا غرب ایران.

جاباما بهترین ویلا اجاره‌ای در شمال و اقامتگاه‌های دنج و راحت را در نقاط بکر ایران به شما پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید با اطلاع از موقعیت جغرافیایی ویلا یا اقامتگاه، تعداد اتاق‌ها، قیمت اجاره برای هر شب و… اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

سهولت رزرو هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیلک ساده، پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های داخلی و خارجی حتی در روزهای تعطیل و امکان لغو رزرو و استرداد وجه پرداختی در کمترین زمان از مزایای رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه در جاباما است.

پس اگر قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارید، همین حالا برای اطلاع از قیمت اجاره ویلا در شهرهای مختلف به جاباما سر بزنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle