Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

تجربه خاص تماشای دلفین‌ها در برج میلاد [تخفیفان]

دلفیناریوم برج میلاد نخستین و  بزرگترین دلفیناریوم در خاورمیانه است که از فضای غیر ساحلی بهره می‌برد و با استفاده از مربیان باتجربه بهترین لحظات را براب بازدیدکنندگان رقم می‌زند. در این پارک، شیر دریایی و دلفین زندگی می‌کنند که با انجام حرکات آکروباتیک خود باعث به وجد آمدن تماشاگران خود می‌شوند.

وجود چنین پارک گردشگری در شهر بزرگ تهران باعث هجوم بازدیدکنندگان به تماشای هنرنمایی‌های دلفین‌ها شده است. گذراندن اوقاتی مفرح و همراه با هیجان باعث شده است که این پارک به یکی از پربازدیدترین مکان‌های دیدنی شهر تبدیل شود. پارک دلفین‌ها تا به امروز در شهرهایی مثل کیش و قشم که شهرهای توریستی و دارای دریا هستند وجود داشت. اما تهران نه از وجود دریا بهره می‌برد و نه جایی برای نگه‌داری دلفین‌ها داشته است. اما امروزه تهران به سبب تغییرات فراوان در عرصه توریست و گردشگری و وجود زیرساخت‌های فراوان برای چنین پارک‌هایی، در برج میلاد در دلفیناریوم از دوستاران هیجان و حیوانات میزبانی می‌کند. بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا مانند دبی این پارک را برای جذب گردشگر بنا کرده‌اند که بازدید از آن هزینه بالایی دارد. اما با تیکه به تخفیفات سایت تخفیفان با بهترین قیمت و کمترین هزینه می‌توانید به پارک دلفین‌های تهران  برید  و از نزدیک با چنین پارکی که نمونه آن در شهرهای بزرگ دنیا است دیدن کنید و لذت ببرید.

 

دلفیناریوم برج میلاد، بزرگترین دلفیناریوم غیر ساحلی خاورمیانه:

دلفیناریوم برج میلاد سه هزار و ۲۰۰ متر مربع وسعت داره و توانایی میزبانی روزانه 1200بازدیدکننده را دارد. استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز در این پارک باعث شده است که از انواع پستانداران در تهران فراهم شود.

 

برای تمامی دوست داران هیجان و حیوانات وب سایت تخفیفان به عنوان اولین و بزرگ ترین سایت تخفیف گروهی ایران امکانی فراهم کرده است که با تخفیف استثنایی به تماشای دلفیناریوم بروید. نمایشی مهیج و خیره کننده از دلفین‌ها در باشکوه ترین برج ایران به همراه اجرای بی‌نظیر دلفین‌های جدید، آلفا و کاسیا، انجام حرکات آکروباتیک، کشیدن نقاشی، نواختن ساز دهنی توسط شیرهای دریایی از امکانات دلفیناریوم برج میلاد می‌باشد.

تنها با رزرو دلفیناریوم در تخفیفان به تماشای دوست داشتنی‌ترین جانوران اقیانوس‌ها بپیوندید و از تجربه خاص تماشای  این جانوران و نمایش‌های بی‌نظیر آنها لذت ببرید. تخفیفان به عنوان اولین سایت تخفیف گروهی همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه تفریح و سرگرمی مردم داشته است. این بار نیز این کار را با ارائه بلیط دلفیناریوم تکمیل کرده است.

 

تخفیفان؛ فراتر از یک شرکت

تیم پشتیبانی تخفیفان هفت روز هفته و ۲۴ ساعته همراه شما هستند و هرگز آسایش، آرامش و رفاه شما را با هیچ‌چیز دیگری معامله نمی‌کند. تخفیفان بستری مجازی برای پیوند بهترین صاحبان کسب‌وکار و مشتریانی است که خواهان بهترین‌ها هستند. بی‌تردید چشم‌انداز بلندمدت این شرکت که رضایت مشتریان را هدف قرار داده، نشان‌دهنده احترام فراوانی است که تخفیفان برای مردم قائل می‌شود.

تخفیفان جزء شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود که علاوه بر نشان اعتماد ملی الکترونیک، چندین جایزه معتبر در جشنواره‌های مختلف ملی به دست آورده است. تحول در تجارت الکترونیک کشور و آغاز فصل جدیدی در عرصه وبسایت‌های تخفیف گروهی، از مهم‌ترین افتخارات تخفیفان محسوب می‌شود که با تلاش مدیران این شرکت و با تأکید بر رفاه و رضایت مردم به دست آمده است. با توجه به پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های کم‌نظیری که در تخفیفان ارائه می‌شوند، می‌توان گفت این شرکت نقش پررنگی در صرفه‌جویی هزینه‌های خانواده‌ها ایفا می‌کند.

 

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدار ترین وب سایت در حوزه خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس خوب هیجان در مرداد ماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری برای ارائه انواع خدمات در حوزه گردشگری، رستوران ها، مراکز تفریحی، مراکز بهداشتی و آموزشی، سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع است.

امروزه گرفتن بلیط قطار، رزرو رستوران، رزرو هتل، بلیط ارزان هواپیما و کد تخفیف هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که به تازگی به تخفیفان اضافه شده و تخفیفان به انجام آنها مفتخر است.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle