Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی صنایع ارتباطات رپورتاژ آگهی نمایشگاه ها رپورتاژ خبر برند های اپراتور تلفن همراه

دستگاه خودکار فروش و خدمات ایرانسل آغاز به کار کرد

برای نخستین‌بار در ایران، دستگاه خودکار فروش و ارایه خدمات تلفن همراه (iSTM) به بهره‌برداری رسید.

iSTM یا «دستگاه فروش و ارایه خدمات خودکار» با همکاری ایرانسل و بانک شهر، در مرحله نخست در شش نقطه ایران راه‌اندازی شده است.

بر این اساس، با مراجعه به «شهرنت»های بانک شهر امکان ارایه خدماتی مانند خرید و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل، تغییر سیم‌کارت قدیمی به یوسیم، خرید شارژ، فعال‌سازی بسته‌های اینترنتی و نیز ثبت درخواست ترابرد به ایرانسل به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.  دستگاه‌های iSTM در مرحله نخست در شش منطقه شامل پایانه بیهقی، سبزه‌میدان، میدان فردوسی و بوستان آب‌وآتش در شهر تهران، میدان گاومیش گلی در سرعین و خیابان ولیعصر تبریز، در محل شهرنت بانک شهر آغاز به کارکرده‌اند و در ادامه در دیگر مراکز پرتردد، فرودگاه‌ها و مراکز خرید نیز نصب خواهند شد.

ایرانسل که iSTM را با همکاری بانک شهر راه‌اندازی کرده است، به‌زودی این دستگاه را در تمامی شهرنت‌های این بانک در سراسر ایران مستقر می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران‌تلکام ۲۰۱۷، با دستگاه iSTM از نزدیک آشنا شوند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle