Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

چرا باید دستگاه تصفیه کننده هوا بخرم؟ فواید خرید دستگاه تصفیه هوا [دماتجهیز]

فصل آلرژی ها به زودی از راه می رسد و کلنجار رفتن با حساسیت ها آغاز می گردد. اگر از خارش چشم، تنگی نفس ناشی از آسم های آلرژیک و یا سوزش و آبریزش بینی رنج می برید، خرید دستگاه تصفیه هوا برای شما یک الزام است. دستگاه های تصفیه هوا که گاهی به عنوان پاک کننده هوا از آن ها نام برده می شود، با از بین بردن ذرات آلاینده مانند گرد و غبار، گرده، موهای حیوانات و حتی کپک ها برای حفظ آب و هوای سالم خانه شما بسیار کاربرد دارند. اگر این موارد چندان قانع کننده به نظر نمی رسد، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید تا با مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه کننده هوا آشنا شوید.

 

مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه کننده هوا

به دلیل آلودگی هوا و پدیده وارونگی در فصول سرد سال، سالانه افراد زیادی مبتلا به بیماری آسم می شوند. از طرف دیگر خوب است بدانید که هوای محیط های بسته مانند منازل و ساختمان ها، می تواند چندین برابر از هوای فضاهای بیرون آلوده تر باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای بهتر نفس کشیدن، از دستگاه های تصفیه هوا استفاده می کنند.

به دنبال زندگی سالم هستید

یکی از مشکلات آلاینده های هوا این است که ما دقیقا نمی توانیم از میزان اثرات طولانی مدت آن ها رهایی یابیم. تاکنون بسیاری از مواد خطرناک شیمیایی مورد آزمایش قرار گرفته اند و نتیجه تاثیرات آن ها روی بدن انسان در اختیار عموم قرار گرفته است. از سوی دیگر با وجود اینکه هشدارهای لازم درباره آلودگی های هوا داده شده، اما هنوز بسیاری از افراد به دلیل آنکه چشم غیر مسلح آن ها آلاینده ها را نمی بیند، آلودگی هوا را جدی نمی گیرند. این در حالیست که یک دستگاه تصفیه هوا به همان اندازه که خوردن غذا و آب سالم مهم است، برای داشتن زندگی سالم از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 شما در خانه، آپارتمان یا فضای بسته زندگی می کنید.

دیوارهایی که برای پناه دادن و محافظت از ما مورد استفاده قرار می گیرند، مواد شیمیایی موجود در هوا، گازها، بو و ذرات را نیز به دام می اندازند. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده که هوای خانه های ما ممکن است  2 تا 5 برابر و حتی تا 100 برابر، بیشتر از هوای بیرون آلوده باشد. یکی از مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه هوا این است که می توانید از پاک بودن فضای داخلی خانه خود اطمینان حاصل نمایید.

در خانه یک کودک، سالمند یا خانم باردار زندگی می کند

بدن کودکان در حال رشد، مانند یک انسان بالغ عمل نمی کند. این موضوع در ارتباط با جنین در حال رشد و سالمندان نیز صدق می کند؛ بدن این افراد در برابر انواع مواد آلوده آسیب پذیرتر است، لذا می توانند به راحتی آلودگی ها را جذب کرده و بیمار شوند. از سوی دیگر سیستم ایمنی این دسته از افراد ضعیف تر از سایرین می باشد به همین دلیل هرگونه آلودگی به خصوص آلودگی هوا، می تواند روی آن ها تاثیرات منفی زیادی داشته باشد.

خرید دستگاه تصفیه هوا

شما از آلرژی و یا آسم رنج می برید

آلرژی ها نه تنها با ذرات موجود در هوا مانند گرد و غبار تشدید می شوند، بلکه مواد موجود در تمیز کننده ها، الیاف فرش و مبلمان و … می تواند به این حساسیت ها دامن بزند. به همین دلیل دستگاه های تصفیه هوا با فیلتر هپا، می توانند به میزان 99 درصد از میزان آلاینده های موجود در هوا بکاهند.

 

شما در نزدیکی یک جاده بزرگ یا تأسیسات صنعتی زندگی می کنید

ترافیک سنگین و تولید گازهای گلخانه ای از کارخانه ها، ذرات ریز خطرناک را ایجاد کرده که به درون بدن نفوذ می کند. تحقیقات نشان داده است که قرار گرفتن کوتاه مدت در معرض سطح بالای این نوع آلودگی ها خطر مرگ و مشکلات قلبی و ریوی را شدیدا افزایش می دهد. از سوی دیگر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آنها سبب می شود تا امید به زندگی به طور کلی 1.8 تا 3.1 سال کاهش یابد.

 

در نزدیک باغ و گل و گیاهان زندگی می کنید

گل و گیاهان یکی از منابع اصلی آلرژی محسوب می شوند. گرده های گیاهان به راحتی در هوا پراکنده شده و در خانه شما نفوذ می کنند. برای رهایی از آن ها این دستگاه تصفیه کننده هواست که می تواند به خوبی عمل کند .

 

 

سیستم ایمنی بدن شما تضعیف شده است

 

هنگامی که سیستم ایمنی بدن در اثر بیماری یا برخی معالجات پزشکی ضعیف می شود، بدن ممکن است نتواند خود را از آلاینده های سمی به طور مؤثری نجات دهد. این دسته از افراد بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری های مختلف از جمله ویرویس ها و عفونت های پراکنده در هوا قرار خواهند گرفت.

 

سخن پایانی

دستگاه های تصفیه هوا با استفاده از یکی از سه روش معمول، آلاینده ها را از هوا می زدایند: تصفیه به کمک فیلتر، بارش الکترواستاتیک و یونیزه کننده.

با این حال، سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خطر ازن ایجاد شده توسط برخی از دستگاه های تصفیه کننده هوا از روش های الکترواستاتیک و یونیزه کننده هشدار می دهد. این در حالیست که دستگاه هایی که با روش تصفیه کردن به کمک فیلتر، هوا را پاک می کنند، به مراتب سالم تر از سایر انواع دستگاه های تصفیه هوا محسوب می شوند. مهم ترین قدم هنگام خرید دستگاه تصفیه کننده هوا در گرو خرید یک دستگاه با کیفیت و قیمت مناسب است تا در نهایت به شما هوایی تصفیه شده، تمیز و پاک ارائه دهد. شما می توانید برای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا، به وب سایت دماتجهیز مراجعه کرده و خود را از هوای آلوده، دوده لاستیک ها، ذرات معلق در هوا، ویروس ها و آلرژی های فصلی که در پاییز و یا هر زمان از سال به سراغتان می آیند، برهانید.

 

شما عزیزان با مراجعه به وب سایت دماتجهیز میتوانید  انواع دستگاه تصفیه هوا را بصورت اینترنتی، با امکان ارسال سریع، 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین بهترین قیمت، تضمین اصالت و گارانتی کالا، و استفاده از شرایط فروش اقساطی ثبت نمائید.

خریداران می‌توانند به راحتی بدون داشتن ضامن و دسته چک، از امکان خرید اقساطی کلیه کالاهای ارائه شده در سایت استفاده نمایند. در دماتجهیز برای خرید محصولات مورد نیازتان، نیازی به  پیش پرداخت، ارائه گواهی کسر از حقوق و یا چک کارمندی ندارید، اگر نتیجه اعتبار سنجی شما مثبت باشد، می‌توانید کالای خود را به صورت اقساط خریداری نمایید.

اگر سوالی دارید؟ به صفحه فروش اقساطی دماتجهیز مراجعه نمایید و پاسخ تمام سوالات خود را بیابید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle