Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات دسته‌بندی نشده رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی برند های ورزشی

داستان دوستی سعید معروف با پیمان سرحدی

پیوند دنیای ورزش با اکوسیستم استارت آپی

حضور “سعید معروف” بازیکن و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در همایش جایزه بزرگ اختراعات ایران که توسط پیمان سرحدی (سرمایه گذار استارت‌آپ) برگذار شده بود، آغاز آشنایی این دو شخصیت بود که به دوستی آنها و پیوند دنیای ورزش با اکوسیستم استارت آپی منجر شد.

با گذشت زمان و عمیق تر شدن دوستی آنها، سعید معروف دغدغه های خود در مورد دنیای ورزش را با پیمان مطرح کرد. در این زمان از آنجایی که هر دو به مسائل فرهنگی و ورزشی اهمیت بسیاری میدهند برآن شدند که برای پر کردن بخشی از فضای خالی فرهنگ صحیح تفریح و هیجان سالم در ورزش کاری کنند.

سپس نگاه بیزینسی پیمان سرحدی با همراهی تیم حرفه ای که در استدیو آروکو دارد ترکیب شد تا برای راه اندازی گروه سامانه جامع ورزشی اقدام کنند و محمد کریمی نیز به عنوان مشاور ارشد برندینگ همراه پروژه شد.

اکنون سامانه جامع ورزشی که یک پروژه بسیار بزرگ فرهنگی ورزشی است کار خود را با انتشار اپلیکیشن “معروف” برای لذت بردن از پیش بینی مسابقات ورزشی آغاز کرده است . هدف اصلی گروه سامانه جامع ورزشی ارتقاء کیفیت تفریح و هیجان ورزش در ایران است و تمرکز این مجموعه بروی آیندگان دنیای ورزش خواهد بود.

حالا از طریق این اپلیکیشن کاربران ایرانی هم میتوانند براحتی هیجان پیش‌بینی زنده مسابقات ورزشی را تجربه کنند.

 

اما اپلیکیشن معروف چطور کار میکند و چه ویژگی هایی دارد ؟

علاقه‌مندان به پیش بینی مسابقات ورزشی با مراجعه به وب سایت www.marouf.tech اپلیکیشن معروف را در گوشی موبایل یا تبلت خود نصب میکنند و بدون اینکه شرط بندی صورت بگیرد نتایج مسابقات را پیش‌بینی میکنند و برنده جوایز ارزشمند میشوند.

نکته قابل توجه در مورد این اپلیکیشن تکنولوژی بسیار جدید Real time )رایانش بی‌درنگ) است که برای اولین بار توسط مجموعه آروکو در این اپلیکیشن پیاده سازی شده است تا در بهترین و پرهیجان ترین حالت ممکن بتوانیم بصورت زنده همزمان با پخش بازی ها از تلویزیون، نتیجه بازی را پیش بینی کنید.

اپلیکیشن معروف

بخش جذاب تری که با نصب اپلیکیشن اندروید معروف امکان‌پذیر میشود این است که تمامی کاربران و علاقه‌مندان با پیش‌بینی مسابقات فوتبال، بسکتبال، والیبال و سایر مسابقات ورزشی در اپلیکیشن معروف برنده جایزه خواهند شد!

این یعنی اگر پیش بینی شما درست از آب دربیاید برنده امتیازهای قابل توجهی می‌شوید، ولی حتی اگر پیش بینی شما درست هم نباشد باز هم امتیاز دریافت می‌کنید.

تیم های مختلفی شامل تیم برندینگ، فنی، مارکتینگ، محتوا و کارشناسان متخصص ورزش و سلامت در به نتیجه رسیدن این پروژه همکاری کرده اند.

به اینصورت سعید معروف نیزبا شعار “بدون جایگزین باش” به امید دستیابی به آرزوهای ارزشمند خود با این مجموعه همکاری میکند. هدف مهم سعید معروف در این پروژه این است که به جوانان کمک کند که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. سعید برای پرورش استعداد ها و تاثیرگذاری در فرهنگ ورزش ایران تلاش میکند تا درنتیجه جوانان برای دستیابی به موفقیت بیشتر، بالاترین حد تلاش را از خود نشان دهند. (همانطور که سعید معروف، خود موفق است و در والیبال ایران بدون جایگزین هست.)

در همین راستا صفحه اینستاگرام “اپلیکیشن معروف” به تازگی فعالیت خود را با هدف اطلاع رسانی و آموزش در زمینه ورزش و سلامت آغاز کرده است که بزودی به یک مرجع ورزشی تبدیل خواهد شد.

بخش مجله اپلیکیشن معروف نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در این بخش میتوانید آخرین اخبار و گزارش‌های ورزشی و همچنین مطالب مفید آموزشی مرتبط با ورزش و سلامت را دنبال کنید. همچنین دکه مطبوعات این اپلیکیشن بهترین راه برای مشاهده آخرین اخبار روزنامه های ورزشی معتبر است.

 

جدول لیگ‌ها

در این بخش میتوانید آخرین نتایج جام جهانی، لیگ های فوتبال داخل و خارج از ایران، لیگ های والیبال و سایر مسابقات ورزشی را دنبال کنید و همیشه بروز باشید.

 

آخرین اخبار ورزشی (معروف) تمامی نتایج و حواشی مسابقات ورزشی در رشته های مختلف را پوشش میدهد و همچنین در بخش مقالات حوزه سلامت به شما کمک میکند که زندگی سالم و پرنشاطی داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم با دانلود این اپلیکیشن کاربردی علاوه بر پیش‌بینی مسابقات و دریافت جوایز ارزنده ، از آخرین اخبار رویداد های ورزشی مطلع شوید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle