Categories
اخبار برترینها

معرفی یک وبسایت جدید جهت خرید کنسول PS4

در این مقاله یکی از جدیدترین و بروزترین وبسایت های آنلاین فروشگاهی را جهت خرید کنسول های بازی بررسی می کنیم. وبسایت کروکوگیم به عنوان یکی از پیشگامانِ عرصه بازی های ویدیویی، زمستان سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد. با توجه به پیشرفت فوق العاده سریع این وبسایت، می توان آن را به عنوان یکی از موفق ترین استارت آپ های سال 97 معرفی نمود.

ویژگی های وبسایت کروکوگیم

وبسایت کروکوگیم به عنوان مکانی امن برای خرید کنسول PS4 و Xbox 1 و Nintendo Switch شناخته می شود. حضور یک وبسایت فروشگاهی -در حوزه بازی های ویدیویی- در بین 3000 وبسایت برتر ایران (از نظر رتبه بندی Alexa) توجه کارشناسان بسیاری را به خود جلب کرده است. موارد ذیل از جمله مهم ترین دلایل استقبال کاربران از crocogame به حساب می آید.

واردات مستقیم کالا

در بازار رقابتی امروز، مهم ترین فاکتور برای جلب رضایت مشتریان، قیمت تمام شده کالا است. اگر شما برای خرید بازی PS4 و Xbox1 و Nintendo Switch به این وبسایت سر بزنید، به سادگی متوجه خواهید شد که قیمت بازی و کنسول و لوازم جانبی یک واردکننده بسیار پایین تر از فروشگاه های واسطه می باشد.

قویا به شما پیشنهاد می کنیم از وبسایت های واردکننده کالا خرید کنید.

سلامت فیزیکی و اصالت کالا

برای خرید Playstation وبسایت های فراوانی وجود دارد. متاسفانه فروش کنسول و بازی های کار کرده در بسته بندی جعلی، روز به روز در حال گسترش است. در حال حاضر crocogame.com تنها فروشگاهی (در حوزه بازی های ویدیویی) است که کالای خریداری شده را در قالب بسته بندی اختصاصی برای مشتریان ارسال می کند. این احترام به حقوق مشتری شایسته تمجید فراوان است.

ارسال سریع و امن

کلیه کالاهای خریداری شده از کروکوگیم با استفاده از پست جمهوری اسلامی ایران و در اسرع وقت برای مشتریان ارسال می گردد. وبسایت هایی که کالای خریداری شده را با روش های سنتی (پیک موتوری) ارسال می کنند، سلامت فیزیکی کالا را به خطر می اندازند.

اهمیت به تولید محتوا

نوین ترین خدمت ارائه شده در وبسایت کروکوگیم، قرار دادن یک رسانه بی طرف در کنار فروشگاهی منصف است. تصور فروشگاهی که علاوه بر خرید از آن بتوانید کلیه اخبار و اطلاعات راجع به آن محصول را مطالعه کنید، امری غیر ممکن تلقی می شود. اما می توان اذعان کرد “می شد” فعل صحیح تری برای جمله قبل بود. چرا که تیم تحریریه کروکوگیم توانسته برای اولین بار در دنیای بازی های ویدیویی این دو فاکتور را در کنار هم قرار دهد. شاید قبل از خرید یک بازی نیاز داشته باشید پیش نمایش آن بازی را مطالعه یا تریلر آن را مشاهده کنید. تمام این امکانات در crocogame.com مهیا شده است.

رسانه ویدیویی

هر هفته ویدیوهای متنوعی در صفحه رسمی آپارات کروکوگیم قرار می گیرد. برنامه اختصاصی روزخبر کروکو TV و همچنین جدیدترین تریلرهای منتشر شده، از جمله مهم ترین آن ها به شمار می رود. شما می توانید با دنبال کردن صفحه رسمی آپارات کروکوگیم، از انتشار ویدیوهای جدید مطلع شوید.

تخفیفات استثنایی پنج شنبه ها و جمعه ها

هر هفته از پنج شنبه 9 صبح الی جمعه 12 شب محصولاتی با تخفیفات استثنایی در کروکوگیم رونمایی می شود. استقبال گسترده از طرح crocoweekend نشان دهنده نیاز مردم به چنین تخفیفات ویژه ای است. بسیاری از وبسیات ها و فروشگاه های سراسر کشور محصولات کم فروش و قالبا در شرف انقضای خود را با تخفیف عرضه می کنند. اما در کروکوگیم، شما می توانید در طول هفته با شرکت در نظر سنجی صفحه اینستاگرام @croco_game کالاهای عرضه شده در کروکو ویکندِ هفته آینده را خودتان انتخاب کنید.

جمع بندی

با کنار هم قرار دادن کلیه پارامترهای فوق مشخص می شود که موفقیت یک استارت آپ فروش کنسول، لوازم جانبی و بازی های ویدیویی در گرو تلاش و همت مسئولان آن و هم چنین اهمیت بخشیدن به نظر و سلیقه مشتری است. در کروکوگیم محصولات ارائه شده، تخفیفات ویژه، مقالات تالیفی و حتی ویدیوهای تولیدی، همه با نظر و انتخاب کاربران تهیه و اعمال می شود.

اگر تا کنون با کروکوگیم آشنا نشده اید، حتما از وبسایت www.crocogame.com دیدن فرمایید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle