Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

چند توصیه مهم برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما

اگر به دلایل مختلفی همچون کاری، تحصیلی یا حتی تفریحی سفرهای هوایی زیادی در طول سال انجام می‌دهید، حتما پیش آمده که بین دو راهی خرید بلیط لحظه آخری هواپیما و بلیط مدت‌دار گیر کرده باشید.

بسیاری از مسافران در اکثر سفرهای خود دچار تردید می‌شوند که کدام نوع بلیط برای آن‌ها به صرفه‌تر و صد البته معتبرتر است، خرید بلیط لحظه آخری هواپیما یا مدت‌دار. اما چطور باید تصمیم درستی بگیریم؟

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که برنامه‌ریزی زمانی دقیق و مشخصی دارید و تغییر زمان در برنامه‌ی شما تاثیر زیادی می‌گذارد، بهتر است بلیط را از مدتی قبل از سفر خود خریداری کنید.

خرید بلیط پرواز لحظه آخری بیشتر مناسب افرادی است که یا تفریحی سفر می‌کنند و می‌توانند سفر خود را با یکی دو روز جابه‌جایی انجام دهند و یا افرادی که برنامه‌ی سفر مشخصی از قبل ندارند و ممکن است در لحظه نیاز به سفر و خرید بلیط لحظه آخری هواپیما داشته باشند، مانند بسیاری از افرادی که به دلایل کاری و بازدید از سایر دفاتر سازمان خود سفر می‌کنند.

در خرید بلیط پرواز لحظه آخری نیز به نوع سیستمی یا چارتر بودن بلیط بسیار دقت کنید. ریسک جا ماندن از پرواز (به دلیل پر بودن تعداد صندلی‌ها) در بلیط‌های سیستمی بسیار کم است. زیرا همه‌چیز با دقت بسیار بالایی در سیستم رزرو بلیط ثبت می‌شود.

این موضوع اما در پروازهای چارتر به دقت سیستمی نیست و گهگاه پیش می‌آید مسافری به دلیل کاهش دقت ایرلاین در ثبت تعداد مسافرانی که بلیط لحظه آخری خریداری می‌کنند، از لیست مسافران ثبت شده جا بماند و نتواند به برنامه‌ی سفر خود برسد. از همین رو مجبور می‌شود بلیط دیگری را خریداری کند و اگر شانس با او یار باشد، می‌تواند پروازی در همان زمان مشابه با ظرفیت خالی پیدا کند.

البته اگر بلیط خود را از سایت علی‌بابا خریده باشید، با راهنمایی پشتیبانی 24ساعته‌ی این تیم، با کمترین مشکلات این‌چنینی مواجه خواهید شد و با خیال راحت و با بلیط معتبری که از این سایت خریده‌اید، می‌توانید به سفر بروید. میزان رضایت خریداران این سایت، 2/97% بوده که حاکی از اعتبار علی‌بابا نزد مسافران است.

علاوه بر این اگر همراه با فرزندتان سفر می‌کنید بهتر است در محاسبه‌ی صرفه‌ی اقتصادی خرید بلیط بین پروازهای چارتر و سیستمی چرتکه بی‌اندازید. زیرا قیمت بلیط پرواز چارتر برای کودک تفاوتی با بزرگسال ندارد. ممکن است مجموع هزینه‌ی پرواز شما در بلیط چارتر تفاوتی با سیستمی نکند و آن زمان ترجیح دهید بلیط لحظه آخری سیستمی خریداری کنید.

خرید بلیط پروازهای لحظه آخری در چند سال گذشته طرافداران زیادی بین مسافران پیدا کرده، به ویژه در مسیرهایی مانند کیش و مشهد که همیشه مسافران زیادی به قصد تفریح و یا زیارت به این دو شهر سفر می‌کنند. برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما از علی‌بابا به هر مقصدی، وارد سایت علی‌بابا به آدرسwww.alibaba.ir  شوید و از بین معتبرترین پروازها، بلیط خود را انتخاب کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle