Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

خرید آپارتمان در تهران به کمک ملکانا

خرید آپارتمان در تهران؛ آن چه احتمالا نمی دانید

خرید آپارتمان در تهران برای عده ای یک کسب و کار است، در چشم بعضی سرمایه گذاری محسوب می شود و هستند افرادی که اصطلاحا مصرف کننده های عادی به شمار می آیند.

مهم نیست شما در کدام دسته قرار می گیرید و چه مقصود و نیتی دارید، در صورتی که خرید و فروش آپارتمان در تهران، به هر شکل و نحوی دغدغه ی این روزهای شما به شمار می آید، ما در سطرهای آینده، چالش ها را هموار کرده ایم و از نحوه ی انتخاب تا کمیسیون قولنامه را زیر ذره بین قرار داده ایم. در ادامه ی کار با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران نیاز به یک مقدمه چینی دارد

خرید آپارتمان از آن معقوله هایی است که نیاز به تحلیل و بررسی فراوان دارد. منظور این است که خرید مسکن گزینه های زیاد و گوناگونی را مقابل افراد قرار می دهد و تنها مورد، آپارتمان نیست. شما امکان انتخاب ویلایی دارید و وقتی که به قصد سرمایه گذاری وارد گود می شوید (یا حتی خرید و فروش)، املاک در تهران تنوع کاربری ها را ارائه می دهند. مخلص کلام اینکه، توصیه می کنیم قبل از تصمیم نهایی، حساب و کتاب های لازم را انجام دهید و ببینید که آیا آپارتمان نشینی با شرایط روحی و اقتصادی شما سازگار است یا خیر. بسیار خب، با این مقدمه ی کوتاه، می رویم سر وقت خرید و فروش آپارتمان در تهران.

نکته اول؛ چگونه آپارتمانی می خواهید؟

توجه داشته باشید، اگر بدون اشراف برخواست و مولفه های شخصی به بازار بروید، به طور حتم سرتان کلاه خواهد رفت. این مساله نه تنها درباره ی خرید آپارتمان، بلکه درباره ی خرید و فروش انواع مسکن یا به طور کلی هرچیزی صادق است. به عنوان مثال، شما باید از پیش در ذهن خود معین کرده باشید که به عنوان مثال من یک آپارتمان می خواهم در فلان منطقه ی تهران، با این متراژ، با این مشخصات و از نظر قیمت در این حد و حدود هزینه خواهم کرد. اگر چیزی غیر از این باشد، ناچار به تصمیم گیری لحظه ای می شوید و این دست از انتخاب ها معمولا پشیمانی به بار می آورند.

نکته دوم؛ در نظر گیری شرایط مالی  

اگر پول پیدا می کنید و برایتان ارزشی ندارد که هیچ؛ اما اگر به فکر سرمایه ی خود هستید، همواره این مساله را در نظر داشته باشید که چه میزان هزینه می کنید و این سرمایه، در آینده چه شرایطی را پیدا خواهد کرد. در واقع، چیزی که از آن به عنوان پیش بینی قیمت مسکن نام می برند، نیازی به ارتباط با عالم غیب ندارد، یک مسکن کهنه، در منطقه ای جا افتاده، در مقایسه با یک آپارتمان نوساز در بافتی سر حال، جای رشد آن چنانی ندارد. در نتیجه، در هنگام خرید ملک، به این نکته توجه داشته باشید.

 نکته سوم؛ شلخته نباشید

محله به محله بررسی کنید. اگر قرار است که امروز آپارتمانی در تهران خریداری کنید، گزینه ای که در شرق قرار دارد را با آن که در مرکز قرار گرفته مقایسه نکنید، زیرا انتهای این نوع مقایسه مشخص نیست. ابتدا انتخاب کنید که شرق خانه می خواهید یا غرب، سپس دست به جست و جو بزنید و گزینه هایی که مقابل شما قرار می گیرد را در یک ناحیه ی مشخص، بر اساس مولفه هایی که ابتدا مشخص کرده اید، چکش کاری کنید.

نکته چهارم؛ به روز باشید و از تکنولوژی های مدرن استفاده کنید

خرید آپارتمان در تهران در زمره ی کارهای سخت قرار می گیرد. اجازه دهید این گزاره را اینگونه تصحیح کنیم، “به کل، خرید و فروش مسکن، چه آپارتمان و چه غیره، در پایتخت دشوارترین کار هاست.” به این دلیل که اولا سر و کار به بنگاه های سنتی معاملات املاک می افتد، سپس برای یک بازدید ساده شاید یک روز کامل از بین برود، علاوه بر این یافتن آپارتمانی خوش قیمت به کمک یک وکیل ملکی کارکشته خدمتی نیست که در هر دکانی یافت شود.

به همین خاطر، نرم افزارهایی ایجاد شده اند که فروشنده و خریدار مسکن را به هم متصل می کنند. البته، این پلتفرم ها مشکلات اساسی دارند، مثلا اینکه تصویر با آن چه در واقعیت وجود دارد زمین تا آسمان تفاوت دارد، یا اینکه اصلا ضمانتی وجود ندارد که طرف برای فروش جدی باشد، حتی بد تر از این، چه ضمانتی است که پای کلاهبرداری و غیره در میان نباشد؟

به همین دلیل، استارتاپ هایی شکل گرفته اند (البته در ایران ما فقط یکی می شناسیم)، که به کمک تکنولوژی واقعیت مجازی، امکان بازدید دقیق و سه بعدی از یک ملک (آپارتمان) را مهیا می سازند و باقی ماجرا را تا لحظه ی نهایی، از مجاری قانونی، زیر نظر دادگستری با کارمزدی عادلانه و اقتصادی پیش می برند. اجازه دهید کمی دقیق و تخصصی تر بیان کنیم.

در ایران، یک پایگاه اینترنتی به نام “ملکانا” به وجود آمده که فعلا املاک تهران را پوشش می دهد. شما اگر بخواهید در تهران آپارتمان خریداری کنید، کافی است به سایت آن ها مراجعه کنید، از روی نقشه به محله های مورد نظر خود سر بزنید و در هر ساعت شبانه روز، بدون ایجاد مزاحمت برای صاحبخانه یا نیاز مراجعه و هماهنگی با املاک، فضای سه بعدی منزل مورد نظر خود را بازدید کنید.

اما امکانات به اینجا محدود نمی شود. اول اینکه، این پلتفرم هوشمندانه بر اساس یک سری فرمول، قیمتی که برای فروش ملک یا مسکن مورد نظر ارائه شده است را با شرایط بازار می سنجد و به شما اعلام می کند که فلان آپارتمان خوش قیمت است و بهمانی گران. پس از این، اگر قصد خرید داشته باشید، قبل از کشیده شدن پای شما به میز معامله، استعلامات قضایی توسط وکلای پایه یک دادگستری وصول می شود و در نهایت، با پرداخت تنها ده درصد کمیسیون رایج در بازار (یعنی تا نود درصد تخفیف)، خرید و فروش شما به سرانجام می رسد.

به خصوص برای افرادی که قرار است به زودی مسکن خود را به بازار خرید و فروش وارد کنند، بسیار مفید است که سری به ملکانا بزنند. این پلتفرم هوشمندانه، آینده ی خرید و فروش این دیار را رقم می زند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle