Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

جذاب ترین مقاصد گردشگری در سال ۲۰۱۸

این روز‌ها بخشی از برنامه‌ریزی‌های روزمره، انتخاب مقصدی برای سفر است، شهر جذابی که در تابستان مقصد مناسبی باشد، تا حدی هم به‌صرفه باشد. به همسفرانتان توجه کنید، سلیقه گردشگری آنها را هم بسنجید، در اینجا چند شهری که سفر در تابستان، بسیار به صرفه خواهد بود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 مملو از جاذبه‌های گردشگری؛ تور ارمنستان

تور ارمنستان و دیدن این سرزمین، با زیبایی‌های طبیعی کوه‌ها و دشت‌های زیباییش، انتخاب مناسبی برای سفر است. ارمنستان به داشتن کلیساهای تاریخی شهرت دارد که هر کدام با معماری خاص خود، جلوه‌ای جالب را به ببیننده نشان می‌دهند. بهترین زمان سفر به ارمنستان بهار و تابستان است که البته اگر بخواهید از تفریحات آبی استفاده کنید، همین روز‌ها بهترین وقت است.

ارمنستان
با پرواز ماهان به ایروان می‌رسید، تور‌های ایروان هم مقرون به صرفه است و هم معاشرت با این مردم خون‌گرم، بسیار شیرین خواهد بود. به کافه‌های روباز، در کوچه پس کوچه‌های ایروان بروید و از نوشیدن قهوه در کافه‌های ارمنی لذت ببرید.
موزه باستان شناسی اربونی و موزه تاریخ ارمنستان را ببینید که یادگارهای جالبی از تاریخ این مردمان را در خود جای داده‌اند و باعث می‌شود فرهنگ این مردم را بهتر درک کنید و با تاریخ مردم‌شناسی آنان آشنا باشید.
در ارمنستان استاندارد‌های هتل‌داری متفاوت است، هتل سه ستاره را فراموش کنید، حتما به رزرو هتل‌های چهار و پنج ستاره فکر کنید. به همراه خانواده به پارک آبی واتر ورد بروید، اینجا استخر مخصوص کودکان هم دارد و بزرگسالان هم می‌توانند در انواع سرسر‌ه‌ها و بازی‌های آبی خوش بگذرانند.
در رستوران لاگونید بیسترو، بهترین غذاهای سوره‌ای- ارمنی سرو می‌شود و کیفیت بالایی از مواد غذایی تازه را دارند. اگر هم به دنبال امتحان کردن غذاهای محلی و کباب‌های ارمنی هستید، حتما به رستوران دولماما بروید و از طعم خوب غذاها لذت ببرید.
برای خرید، برند‌های معروف جهانی را، در ایروان مال پیدا می‌کنید. برای دیدن عتیقه‌ها و وسایل هنری و دست‌ساز ارمنستان، به بازار خرید ورنیساج که آخر هفته‌ها برپا می‌شود، سری بزنید و از خرده‌ریز‌های جالب دوران کمونیستی دیدن کنید.
برای ورود به ارمنستان نیاز به ویزا ندارید و فقط کافی است با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان برای رزرو تور مسافرتی خود تماس بگیرید.

دیدن تاج محل این نماد عشق در تور هند

تماشایی‌ترین دیدنی در تور هند که شاید همیشه به یادتان بماند، دیدن منظره غروب آفتاب، در تاج محل است. بهترین انتخاب برای تور هند، دیدن مثلث طلایی است که شامل دهلی، آگرا و جیپور می‌شود. سرزمینی که با آداب و رسومی کهن و دوست داشتنی، شما را با سبک تازه‌ای از زندگی آشنا می‌کند.

تور هند
در آژانس مقتدر سیر تور‌های هند، به صورت دقیقی برنامه‌ریزی می‌شوند، در تمامی شهرها، مسافران دارای گشت رایگان شهری هستند. در آگرا به دیدن تاج محل، نماد عشاق می‌روید و از قلعه آگرا دیدن می‌کنید، در برنامه ریزی آژانس تمامی ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری با همان هزینه اولیه برای گردشگران انجام خواهد شد و شما از دهلی و جیپور نیز دیدن می‌کنید. اطلاعات دقیق تور‌ها و خدمات را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان ببینید.
پرواز‌های هند در روز‌های یک‌شنبه، سه‌شنبه و جمعه، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود که پس از حدود ۳ ساعت و نیم، به فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی دهلی می‌رسید و توسط ترنسفر‌های آژانس، وارد شهر می‌شوید.
برای ورود به هند نیاز به ویزا دارید، کارشناسان آژانس مقتدر سیر، برای تمامی گردشگران اقدام به اخذ ویزای‌ هند می‌کنند، تمامی مدارک مورد نیاز برای ویزا بر روی وب‌سایت آ‌ژانس، دقیق نوشته شده است، برای آماده کردن این مدارک و تماس با کارشناسان اقدام کنید.
در هند حتما هتل‌های چهار ستاره به بالا انتخاب کنید که از خدمات هتل و سرویس آنها راضی باشید، تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و این وعده غذایی را، در هتل میل می‌کنید.
رفتن به هند و خوردن غذاهای خوشمزه و متفاوت هندی، خاطره‌ای جالب را برای‌تان می‌سازد، غذاهای خیابانی هندی‌ها، از جمله رول‌های کاتی را امتحان کنید. اینها با تیکه‌های گوشت و پیاز و سبزیجان داخل نان، به صورت لقمه‌های بامزه عرضه می‌شوند. اگر جایی به واداپاو برخوردید، آن‌را امتحان کنید که شاید بتوان به آنها همبرگر‌های گیاهی هم گفت، گلوله های کوچکی از سیب‌زمینی پخته که با فلفل و ادویه و دانه گشنیز، به همراه آرد سوخاری سرخ شده و در همه جا فروخته می‌شود.

این روزها، ارزان‌ترین حالت تور هند ارائه می شود، با آژانس مقتد سیر تابان تماس بگیرید و به این سفر هیجان انگیز بروید.

 

 

سفر به خوشی‌های تمام نشدنی در تور دبی

در این روز‌ها سفر به دبی، در ارزان ترین حالت قرار دارد و تمام شهر پر است از فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که تخفیف‌های زیاد و خوبی دارند. از واقعیت که نگذریم، دبی یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری و خرید است، چه بهتر که حالا در ارزان‌ترین حالت به این شهر بروید و خوب خرید کنید.
دبی دیگر مثل گذشته نیست، همه جای شهر دست‌گاهای تهویه هوا خوبی کار گذاشته شده که شما هیچ احساس ناراحتی نمی‌کنید. بخصوص که بهترین مجموعه‌های دیدنی و خرید دبی در فضاهای سرپوشیده هستند، مثل امارات مال و دبی مال که هر کدام به راحتی یک روز زمان لازم دارند، اما از آفتاب گرفتن در سواحل جمیرا غافل نشوید و تنی به آب هم بزنید.
این روزها، هتل‌های دبی ارزان شده و تمامی هتل‌های موجود در لیست تور دبی که توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی شده، دارای صبحانه عربی رایگان هستند. به لیست این هتل‌ها نگاه دقیقی بی‌اندازید، یک هتل چهار یا پنج ستاره عالی برای خود انتخاب کنید که استخر و خدمات کاملی داشته باشد و از تعطیلات چند روزه خود در این شهر مدرن لذت ببرید.

اگر شما و همسفرانتان اهل بازی‌های هیجان انگیز و پارک آبی هستید، حتما به وایلد وادی بروید. اینجا یکی از مدرن‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی دنیاست و چیزی را تجربه‌ می‌کنید که هیچ وقت نداشتید.

شرکت‌های هواپیمایی ماهان‌، ایران ایر ، ایر عربیا و امارات به دبی پرواز دارند و هر زمان که برنامه‌ریزی سفر کنید، به راحتی با تور دبی به این شهر مدرن و جذاب می‌رسید و تجربه خوبی از این سفر تابستانه، در هتل‌های لوکس خواهید داشت.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle