Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

معرفی تشک کرون ویستَر ؛ محصولی لاکچری و خوش‌قیمت

مثل هر چیز دیگر، رویکرد مردم برای خرید تشک هم تغییر کرده است. در عصر دیجیتال، شما می‌توانید تخت‌های برندهای مطرح را به صورت آنلاین خریداری کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بر همین اساس، طی سال‌های گذشته شاهد معرفی و عرضه تشک های جدیدی توسط کمپانی‌های تازه‌تاسیس بوده‌ایم که تعدد آنها، انتخاب محصول را برای کاربران دشوار کرده است.

VISTAR از شرکت‌هایی است که بعد از تاسیس در سال ١٣٨٥ رشد بسیار خوبی داشته و بسیاری از کاربران به آن اعتماد دارند. به همین جهت، اگر قصد خرید یک تشک جدید و بی‌‌نقص را دارید، ما تشک کرون ویستَر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این تشک با بهره‌مندی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد تشک های لوکس، انتخابی عالی برای عموم مردم است. این یعنی برای داشتن یک ویژگی نیازی نیست که قید فاکتورهای دیگر را بزنید. VIETAR همچنین برای تمام محصولات خود سرویس ارسال رایگان را هم در نظر گرفته است.

تشک کرون ویستَر در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و یکی از تشک های لاکچری که قیمتی منطقی دارد.

اگر به دنبال تشکی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت ممکن هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا در مورد ویژگی‌های این محصول منحصربه‌فرد نیز صحبت کنیم.

 

ویژگی های تشک کرون ویستَر

تشک
تشک کرون ویستَر

لایه اضافی مخصوص بالش

روی تمام تشک های کلاسیک شرکت ویستر می‌توان لایه‌ای لاکچری و سفت‌تر (سفت‌تر از pillowtop) را پیدا کرد که اصطلاحا به آن “eurotop” می‌گویند. این قسمت از لایه‌ای از کتان ارگانیک و ضد میکروب پوشیده شده و مناسب افرادی است که پوست حساسی دارند.

 

تکیه‌گاه بهتر در لبه‌های تشک

مورد دیگر در طراحی تشک کرون ویستَر ، وجود یک تکیه‌گاهی اضافی در قالب دیواره‌ای فومی در لبه‌های تشک است. این لایه با تقویت ساختار کلی تشک، از فرورفتگی یا شکم دادن آن جلوگیری کرده و باعث می‌شود هنگام خوابیدن، تکیه‌گاهی اضافی را احساس کنید.

 

عملکرد مستقل فنرها

سیم‌پیچ‌ها یا فنرهای این تشک به صورت جداگانه پیچیده شده‌ند؛ این یعنی به جای واکنش گروهی فنرها به فشار، هر فنر به صورت مستقل به فشار واردشده پاسخ می‌دهد. در نتیجه، اگر همسرتان عادت به تکان خوردن داشته باشد، احتمالا شما احساس نخواهید کرد. بر خلاف فوم سفت، وجود فنرهای پیچیده‌شده مستقل به جریان هوا نیز کمک بسزایی می‌کنند و باعث می‌شوند خوابی آرام و خنک را تجربه کنید.

 

لایه مموری فوم

طراحی تشک کرون ویستَر شامل تکیه‌گاهی اضافی برای بخش مرکزی تشک نیز می‌شود تا هر حالتی را برای خواب انتخاب کردید، در ناحیه کمر و ستون فقرات احساس راحت‌تری داشته باشید. افزون بر این، وجود لایه‌ای از مموری فوم نیز علاوه بر انطباق با شکل بدن شما، به صورت یک تکیه‌گاه اضافی عمل کرده و خوابی دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

استفاده از فنرهای اضافه برای پشتیبانی بیشتر

لایه پایینی تشک کرون ویستَر حدود 884 سیم‌پیچ اضافی برای پشتیبانی بیشتر دارد. این فنرها در داخل شرکت VISTAR ساخته شده‌اند؛ یکی از محبوب‌ترین برندها در این حوزه که با محصولات مقاوم و تنفس‌پذیرشان شناخته می‌شوند.

 

میزان راحتی

تشک های کرون ویستَر در سه مدل سافت (Soft)، مدیوم (Medium) و فِرم (Firm) تولید و عرضه می‌شوند؛ البته با قیمت و کیفیتی یکسان! این کلاس‌ها، میزان نرم بودن یا سفتی تشک را معین می‌کنند.

مدل سافت یا اصطلاحا Plush soft

این تشک ها برای افرادی طراحی شده‌اند که می‌دانند جای خواب آنها باید نرم و بسیار راحت باشد. این مدل‌ها بیشتر مناسب افرادی هستند که به پهلو می‌خوابند یا وزن پایینی دارند. اگر عادت‌های خاصی برای خوابیدن دارید، وجود لایه اضافی مموری فوم سبب می‌شود تشک شکل بدن شما را به خودش بگیرد تا خوابی بهتر را تجربه کنید.

مدل مدیوم یا اصطلاحا Luxury firm

این محبوب‌ترین گزینه است و بین کلاس «نرم» و «سفت» قرار می‌گیرد. به صورت کلی، این تشک ها برای همه مناسب هستند؛ خصوصا زوج‌هایی که نمی‌توانند بر اساس میزان نرمی یا سفتی تشک به توافق برسند.

مدل فِرم یا همان سفت‌تر

این مدل که افراد سنگین‌ وزن آن را بیشتر ترجیح می‌دهند، به اندازه‌ای نرم نیست که در تشک فرو روید؛ در عوض، تکیه‌گاه مناسب‌تری پیش روی شما قرار می‌گیرد که قادر است وزن‌تان را پخش کند.

اندازه و ارتفاع تشک

تشک بسیار راحت کرون ویستَر در ابعاد معمول تولید می‌شود: توئین، توئین XL، فول و کینگ. این مدل‌ها قیمت مناسبی دارند و ارتفاع آنها نیز 11.5 و 14.5 اینچ است. گفتنی‌ست که ارتفاع تشک تاثیری روی راحتی آن نداشته و فارغ از اینکه مدل 11.5 اینچی یا 14.5 اینچی را بخرید، می‌توانید خوابی بسیار راحت را تجربه کنید.

لوازم جانبی

هنگام خرید تشک کرون ویستَر ، امکان اضافه کردن پایه (یا همان باکس اسپرینگ)، فریم و یا بِیس تنظیم‌شونده نیز وجود دارد.

 

برای مشاهده مدل های مختلف انواع تشک، محافظ تشک، بالش و کوسن، لحاف، سرویس ملحفه،  باکس (تختخواب) ، بالاسری (تاج) برند ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle