Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ آگهی

تست درایو شهری نگین‌خودرو آغاز به کار کرد

نگین‌خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران طرح تست درایو محصولات رنو در محیط شهری را مطابق با اصول و استانداردهای جهانی رنو آغاز کرد تا به این ترتیب برای نخستین‌بار در مقیاسی گسترده و سراسری، علاقه‌مندان بتوانند پیش از خرید خودروها توانایی‌ها و امکانات آن‌ها را در محیط واقعی شهرهای کشور ارزیابی کنند و خرید آگاهانه‌تری داشته باشند.

امروزه انتخاب و خرید خودرو به‌ویژه خودروهای وارداتی دشوار است.

صاحبان برندهای مختلف درخصوص توانمندی و کیفیت بالای محصولات خود ادعاهای بسیاری دارند، اما در واقع خرید خودرو بدون تست و لمس آن از نزدیک، به مثابه پریدن در یک رودخانه با عمقی نامعلوم است.

این مشکل سال‌ها است که برای علاقه‌مندان و خریداران خودروها در ایران وجود داشته و تا پیش از این نیز چاره کار تنها پرس‌وجو از مالکان خودروها بوده است، هرچند هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین راندن خودرو توسط خریدار پیش از خرید شود.

در سال‌های اخیر ایده تست درایو خودروها در پیست یا محیط‌های بسته از سوی برخی از عرضه‌کنندگان خودرو اجرایی شده است، ایده‌ای که البته به دلیل محدود بودن فضا و دور بودن از شرایط واقعی خیابان‌های شهری، نمی‌تواند چشم‌انداز روشنی به خریداران بدهد.

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با طرح تست درایو جدید خود به رفع این مشکلات پرداخته چراکه از این پس می‌توانید محصولات رنو عرضه شده توسط نگین‌خودرو را پیش از خرید در محیط شهری برانید و نسبت به توانایی‌های خودرو آگاه شوید.

در این طرح که مطابق با آخرین استانداردهای روز رنو در بحث تست درایو و همزمان با اجرای آن در بزرگ‌ترین کشورهای جهان پیاده‌سازی شده است، از روز جمعه، ۲۸ مهرماه آغاز به کار کرده است.

نگین‌خودرو تعدادی از محصولات جدید خود را به‌صورت ویژه برای تست درایو مشتریان پیش از خرید در نظر گرفته و علاقه‌مندان با حضور در نمایشگاه‌های فروش منتخب، با حضور کارشناسان نگین‌خودرو می‌توانند نسبت به راندن خودروها در محیط شهری و بررسی توانایی خودروها اقدام کنند.

نگین‌خودرو برای آغاز طرح تست درایو خودروهایش یک افتتاحیه ویژه در نظر گرفت تا این طرح از همان آغاز با ایده‌ای متفاوت شروع به کار کند.

برای این منظور در روز آغاز طرح تست درایو، چندین دستگاه خودرو شامل رنو کولئوس و رنو تلیسمان از اداره تحویل جدید نگین‌خودرو در جاده مخصوص به حرکت درآمدند و مسیر جاده مخصوص تا میدان آزادی پایتخت را طی کردند تا به این ترتیب این طرح افتتاحیه قدرتمندی داشته باشد و البته با استقبال گسترده مردم و خودروهای حاضر در مسیر نیز مواجه شد.

 رنو تلیسمان

در مراسم آغاز به کار این طرح که با حضور مدیران ارشد نگین‌خودرو و اصحاب رسانه در محل اداره تحویل نگین‌خودرو در جاده مخصوص تهران برگزار شد، محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی نگین خودرو در زمینه ویژگی‌های این طرح گفت: هرچند در زمینه توانایی‌ها و کیفیت محصولات رنو مطالب زیادی منتشر شده است اما برای ما مهم است مشتریان عزیزی که قصد خرید این خودروها را دارند بتوانند شخصا خودروها را بررسی کنند.

به همین دلیل طرح تست درایو خودروهای رنو در محیط شهری را با سرمایه‌گذاری قابل توجه آغاز کردیم تا از این طریق بتوانیم این فرصت را در اختیار مشتریان قرار دهیم که محصولات نگین‌خودرو را در محیط واقعی شهری مورد ارزیابی قرار دهند و با آگاهی نسبت به خرید خودروها اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر این طرح برای دو محصول استراتژیک نگین‌خودرو رنو کولئوس و رنو تلیسمان، درشعب منتخب تهران اجرا می‌شود.

رنو کولئوس

به‌زودی در سراسر کشور

به گفته مرتضایی، پس از اجرای آزمایشی این طرح در شعب فروش تهران، خودروهای تست درایو به شهرهای مختلف کشور خواهند رفت تا علاقه‌مندان به محصولات نگین‌خودرو فرصت بررسی خودروها را در شهرهای خود داشته باشند.

چگونه ثبت‌نام کنیم؟

علاقه‌مندان به شرکت در تست درایو محصولات رنو برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از دو طریق اقدام کنند. امکان ثبت‌نام در این طرح در وب‌سایت نگین خودرو فراهم شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به مراجعه به این وب‌سایت، اطلاعات لازم را در بخش ویژه‌ای که برای تست درایو محصولات رنو در نظر گرفته شده است، تکمیل کنند تا پس از آن کارشناسان نگین‌خودرو با آن‌ها تماس بگیرند و زمان و محل تست درایو را تعیین کنند.

رنو کولئوس

از سوی دیگر امکان ثبت‌نام حضوری نیز فراهم شده است. کافی است به شعبی که خودروهای تست درایو در آن‌ها موجود است مراجعه کنید و با ارایه مدارک لازم، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید. لیست این نمایشگاه‌ها در وب‌سایت نگین‌خودرو وجود دارد ضمن آن که خودروهای تست درایو نگین خودرو با برچسب‌های ویژه‌ای در مقابل شوروم‌های مذکور پارک شده‌اند و از این طریق نیز می‌توانید این نمایشگاه‌ها را شناسایی کنید.

رنو کولئوس و رنو تلیسمان

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle