Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی

تایلند؛ زمردی درخشان از عجایب طبیعی و شگفتی‌های معماری

بهشتی بر روی زمین که در هر نقطه‌ای از آن چشم باز کنید فقط زیبایی می‌بینید و از همه‌ی آن زیبایی‌ها فقط آٰرامش به خاطر می‌سپارید، اینجا جایی نیست جز تایلند.

آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان به شما پیشنهاد  می‌کن که در اواخر پاییز و درست با شروع زمستان سرد و سفید، با تور تایلند مسافر سبزترین سرزمین دنیا شوید و در میان زیبایی‌های چشم‌گیر آنجا غرق شوید.

اگر همین الان تصمیم گرفتید که کوله‌ی سفر ببندید و میهمان این سرزمین شوید می‌توانید با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید و به سرعت مسافر شوید.

 

بانکوک؛ پایتخت معماری سنتی و مدرن

تایلند سرزمینی پر از عجایب است، جایی که معجزه‌‌های طبیعی همراه با ساخته‌های شگفت‌انگیز بشری آنقدر با هم هم‌خوانی و هم‌نوایی دارد که شما نمی‌توانید زمانی از آنها چشم بردارید. در ابتدا شما میهمان بانکوک، شهری پر از معبدهای دیدنی و قشنگ می‌شوید. بانکوک را شهر معبدها می‌گویند. در این شهر بیش از صدها معبد وجود دارد که جزو بناهای زیبا و عجایب معماری این شهر به حساب می‌آیند. البته پیش از بازدید از این معابد یادتان باشد شما برای ورود به خیلی از آنها باید بدن خود را کاملا بپوشانید. بنابراین روزی که قصد بازدید از این معابد را داشتید، شلوارها و دامن‌های بلند بپوشید و لباس‌هایی به تن کنید که شانه‌های شما را کامل بپوشانند.

معبد بنجا یکی از ۸ معبد عجیب و دیدنی تایلند است، این معبد زیبا که سنگ‌های مرمر سفید نمای بیرونی‌اش از کشور ایتالیا آورده شده و در سال ۱۹۰۰ توسط پادشاه رامای پنجم ساخته شده است. عکس این معبد در پشت سکه‌های ۵ باتی به چشم می‌خورد و از این رو برای کسانیکه با پول تایلندی داد و ستد می‌کنند بسیار آشناست. این معبد که در نزدیکی دفاتر دولتی و کاخ سلطنتی بانکوک قرار دارد بسیار مورد احترام و توجه مقامات کشور تایلند و محل رفت‌و‌آمد دائمی آنهاست.

اما اگر شیفته‌ی معماری و هنر ساخت دست بشر هستید، بدانید که در این سرزمین فقط معبدها نیست که چشم‌گیر هستند، شما با ورود به هتل‌های شناخته شده‌ی اینجا هم می‌توانید این هنر را ببینید.

 

هتل‌های تایلند؛ شگفت‌انگیز در خدمات و امکانات

هتل‌های  برتر بانکوک با معیارهای متعدد و با رای مردم انتخاب شده است. و مردم این هتل‌‌ها را به‌خاطر دکوراسیون داخلی ویژه، خدمات و حتی محل قرار گرفتن آن‌ها در شهر با استانداردهای بالا و ویژه‌ی دنیا مقایسه کرده‌اند و به آنها رای داده‌اند. مثلا اگر شما در هتل Chatrium Riverside  اقامت کنید به‌خوبی می‌بینید هر ۳۹۶ اتاق هتل امکانات لوکس و آرامش‌بخش یک اقامتگاه ۵ ستاره را داراست. پنت هاوس حرفه‌ای و شیک در مرکز و سالن براق و تمیز ورزش از امکانات این هتل است.

همه چیز اینجا فوق‌العاده است اما چیزی که به آن برجستگی می‌دهد وجود شیشه‌های قدی و چشم‌انداز رودخانه چائوپرایا است. یک رستوران دو منظوره‌ی داخلی و رو باز در طبقه‌ی ۳۶ام واقع شده که در آن غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. طراحی داخلی آن بسیار شیک و مدرن و سرویس‌دهی آنها معرف مهمان‌نوازی گرم تایلندی‌ست.

شما در این سفر شیفته‌ی این کشور می‌شوید. بعد از سفر به بانکوک که معماری مدرن را در کنار معماری سنتی و زیبایی‌های طبیعی را همراه با ساخته‌های دست بسر به خوبی نمایش می‌دهد، وارد دنیای زیبایی‌ها و هیجان‌های آبی می‌شوید!

 

خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی در رستوران‌های پاتایا

می‌توانید میهمان جزیره‌های قشنگ تایلند شوید که همچون زمرد در میان آبی دریا می‌درخشند. تور پاتایا  اولین مقصد شما  بعد از بانکوک است. می‌توانید اینجا هم علایق خود به معماری را دنبال کنید و به دیدن یکی از آرام‌ترین نقطه‌های جهان بروید و بهشت مدیتیشن را از نزدیک ببینید. معبد وانسانگ وارارام، طلای زیبا و چشم‌گیری در میان باغ گل‌های ارکیده‌ است که شما می‌توانید ساعت‌ها را در سکوت آنجا باشید. کلاس‌های یک‌روزه‌ای برای مراقبه و یوگا هم برگزار می‌شود که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازدید است و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به‌خود جذب می‌کند.

حالا که آرامش به شما برگشته است، بد نیست کمی هیجان داشته باشید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید!

سقوط آزاد، هیجان‌انگیزترین و البته ترسناک‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. در اینجا به شما آموزش‌های رلازم داده می‌شود وو سپس هنگام سقوط به همراه مربی خود متصل می‌شوید و این تجربه‌ی بی‌نظیر را برای همیشه به‌خاطر می‌سپارید. در تمام طول مسیر دست‌هایتان را باز می‌کنید و رها در میان آسمان فقط از منظره لذت می‌برید!

رستوران‌ های مشهور پاتایا

 

حالا که حسابی آردنالین خونتان بالا رفته، میهمان یکی از رستوران‌های مشهور پاتایا شوید و از غذای بی‌نظیر آنجا بخورید.

اگر می‌خواهید غذاهای دریایی درجه یک را در یک مکان درجه یک میل کنید حتما باید به رستوران خانه‌ی شیشه‌ای سری بزنید. این رستوران همه روزه از ظهر تا پاسی از شب پذیرای مشتریان خود است و از آنها در فضای آزادش، زیر درختان نخل و همچنین در اتاق شیشه و جادویی‌اش پذیرایی می‌کند. در این رستوران بیش از ۱۵۰ نوع غذای دریایی هر روز طبخ می‌شود. جالب است بدانید اگر می‎‌خواهید وعده‌ی غذایی‌تان را در اسکله‌ی این رستوران میل کنید باید از پیش میزتان را رزرو کنید. چرا که این بخش رستوران هر روزه مشتریان زیادی دارد.

 

پوکت؛ بهشت آرامش و آسایش

به‌نظر می‌رسد انرژی بسیاری در تایلند صرف کرده‌اید و به مقداری آرامش نیاز دارید، با تور پوکت به بهشت روی زمین وارد شوید و هر آنقدر که می‌خواهید در سبزی جنگل، آبی دریا و سفیدی شن‌های ساحل زندگی کنید و فقط آسایش و آرامش ذخیره کنید!

پوکت را واقعا می‌توان سرزمین رویایی نامید و هرآنچه را که تصویر از دنیای ناشناخته‌ی بهشت تصور می‌کردید را آنجا از نزدیک ببینید.

 

پوکت

 

جزیره‌ی پوکت مانند یک زمرد در میانه آب‌های آندامان قرار گرفته و در جنوب به خلیج تایلند می‌رسد. گشت و گذار شما در طبیعت پوکت با توجه به تعداد روزهای سفر و سبک و سیاق سفر کردن شما کاملا می‌تواند متفاوت باشد. اگر از کار و زندگی رومزه خسته شده اید، برای ماه عسل یا یک سفر رمانتیک دو نفره برنامه‌ریزی کرده اید یا اینکه با خانواده و گروهی از دوستانتان می خواهید ماجراجویی را از بالای صخره‌های سبز وسط آب تجربه کنید، در هر صورت پوکت انتخاب مناسبی برای شماست.

 

کوکونات؛ جایی برای سفرهای تنهایی

زیبایی‌های چشم‌گیر فقط در این جزیره باقی نمی‌ماند، شما می‌توانید قایق‌های محلی کرایه کنید و به جزایر اطراف پوکت بروید . کوکونات یکی از مشهورترین جزیره‌های اطراف پوکت است. این جزیره در همسایگی ضلع شرقی پوکت قرار دارد و جان می‌دهد برای خلوت کردن و آرامش داشتن. مهمان‌سراهای این جزیره پر است از اتاق‌هایی که آدم‎‌های تنها آنها را اجاره کرده‌اند تا در طبیعت بکر و سکوت این جزیره خودشان را برای رسیدن به آرامش غرق کنند. این جزیره، جزیره‌ی ماهیگیران است. در تالاب‌ها و سواحل آن خیلی‌ها از صبح قلاب به دست نشسته‌اند و با صبر و حوصله ماهی‌های فوق‌العاده صید می‌کنند.

جزیره کوکونات

این جزیره استخرهای آب گرم دارد، قایق‌های پارویی اجاره‌ای دارد، رستوران‌های شیک دارد و همچنین دوچرخه‌های کرایه‌ای دارد تا شما بتوانید تمام آن را با رکاب زدن و لذت بردن از جزیره سیر کنید.

زیبایی‌های این سرزمین هیچ‌وقت تمام نمی‌شود، شما همیشه می‌توانید در هر گوشه‌ای از این زمرد سبز زیبایی را لمس کنید. سامویی، کرابی و جزایر فی‌فی از دیگر زیبایی‌هایی هستند که شما می‌توانید در فهرست سفر خود آنها را هم اضافه کنید. شک نکنید که همه‌ی این مقصدها بهترین خاطرات را برای شما می‌سازند.

با توجه به اینکه کم‌کم به پایان سال نزدیک می‌شویم و می‌توانید برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید. مکث نکنید و با تور تایلند نوروز 97 همراه شوید و یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای نوروزی را برای خود بسازید و سال جدید را با انرژی نو و تازه شروع کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle